Gescheiden ouders, afstand.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Gescheiden ouders, afstand.
-
Laatst aangepast door Happy op di 18 jun 2013 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Re: Gescheiden ouders, afstand.
Geen ervaring, behalve dat mijn eigen ouders gescheiden zijn dan. Maar gaat het niet goed?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
-
Laatst aangepast door Happy op di 18 jun 2013 - 21:21; in totaal 1 keer bewerkt
Happy- Prater
Allereerst : Moeilijke periode gaan jullie doorheen!
Mijn dochter was **** toen haar vader bij ons wegging. Nu woont hij bij ****( andere kant van NL voor ons ),en haalt onze dochter op wanneer het hem uitkomt ( 1x in de 3 maanden is veel ) Dan neemt hij haar mee naar zijn ouders huis (grote plaats in ****,wil niet teveel details op internet hebben ). Merk nu dat ze met haar 4 jaar vragen gaat stellen,en ziet dat het bij ons anders is als bij kindjes uit haar klas.
Mijn dochter was **** toen haar vader bij ons wegging. Nu woont hij bij ****( andere kant van NL voor ons ),en haalt onze dochter op wanneer het hem uitkomt ( 1x in de 3 maanden is veel ) Dan neemt hij haar mee naar zijn ouders huis (grote plaats in ****,wil niet teveel details op internet hebben ). Merk nu dat ze met haar 4 jaar vragen gaat stellen,en ziet dat het bij ons anders is als bij kindjes uit haar klas.
Laatst aangepast door Niene op di 4 dec 2012 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Niene, dat lijkt me zo moeilijk. Ik wil mijn zoon meegeven dat hij een papa en mama heeft die veel van hem houden maar hoe leg je een kind uit dat die papa en mama niet meer van elkaar houden en dat het absoluut niet aan hem ligt. "Gelukkig" is hij nog erg klein en kan ik daar nog een hele tijd over nadenken.
Happy- Prater
Met die vragen heb ik heel lang geworsteld.. Hoe ga ik het uitleggen? Want op een gegeven moment zal ze erachter komen waarom hij weg is gegaan,wat er is gebeurd etc. Gelukkig is dit laatste niet iets wat ze binnen nu en 10 jaar te horen zal krijgen,maar toch.
Even tekst aangepast en weggehaald,weet dat er een bekende van hem hier rondneust namelijk,voor vragen ofzo mag je mij altijd een pm sturen!
Even tekst aangepast en weggehaald,weet dat er een bekende van hem hier rondneust namelijk,voor vragen ofzo mag je mij altijd een pm sturen!
Laatst aangepast door Niene op di 4 dec 2012 - 0:50; in totaal 1 keer bewerkt
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Wat rot om te lezen happy dat jullie uit elkaar zijn. Sterkte de komende tijd
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Wat vervelend Happy, sterkte
De vader van A. en ik zijn ook niet samen. Maar wij waren al uit elkaar voordat ze geboren werd (hij wilde geen kinderen..), dus dat is een beetje anders. Maar wij wonen zo'n drie kwartier bij elkaar vandaan. Hij is elke week 1 dag bij mij thuis met ons dochtertje, wanneer ik werk of naar mijn opleiding ben. Tot nu toe weet ze nog niet beter, maar de vragen gaan vast eens komen. Mijn ex en ik proberen trouwens wel zo goed mogelijk met elkaar om te gaan. Al kan ik 'm heel soms echt wel wat doen bij wijze van spreken, dat gevoel hou ik dan maar braaf bij mezelf, want ik wil geen ruzie met hem en al helemaal niet dat ons dochtertje er wat van meekrijgt.
De vader van A. en ik zijn ook niet samen. Maar wij waren al uit elkaar voordat ze geboren werd (hij wilde geen kinderen..), dus dat is een beetje anders. Maar wij wonen zo'n drie kwartier bij elkaar vandaan. Hij is elke week 1 dag bij mij thuis met ons dochtertje, wanneer ik werk of naar mijn opleiding ben. Tot nu toe weet ze nog niet beter, maar de vragen gaan vast eens komen. Mijn ex en ik proberen trouwens wel zo goed mogelijk met elkaar om te gaan. Al kan ik 'm heel soms echt wel wat doen bij wijze van spreken, dat gevoel hou ik dan maar braaf bij mezelf, want ik wil geen ruzie met hem en al helemaal niet dat ons dochtertje er wat van meekrijgt.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Gescheiden ouders
» Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» leuk gescheiden ouders .. damn
» Opa en oma gescheiden, hoe uitleggen?
» Gescheiden ouders, wie heeft ze ook?
» Gescheiden ouders: hoe denk je over het huwelijk?
» leuk gescheiden ouders .. damn
» Opa en oma gescheiden, hoe uitleggen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: