Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huisdieren

+17
JD
Dolphinne
Annouk
Sam
Mouse10
Sarah1985
Bazinga
Rovine
Beessie
Lady Starstruck
sokpop
Fortissimo
Blond
mosio
Rush
Marin
Minx
21 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Huisdieren - Pagina 2 Empty Re: Huisdieren

Bericht  Annouk do 3 jan 2013 - 8:40

Wij hebben thuis ook altijd dieren gehad. Cavia's, konijnen, hamsters, vogels, vissen en honden. Alleen de honden hebben we nu nog, maar ik zou ook nog wel een konijn willen.
Annouk
Annouk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 33
Punten : 33
Registratiedatum : 25-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Dolphinne do 3 jan 2013 - 10:13

Ik ben niet echt opgegroeid met dieren. Toen ik net geboren was hadden we nog wel katten, maar die kan ik me niet meer herinneren.
Daarna heb ik 4 hamsters "versleten" vanaf dat ik een jaar of 4/5 was.

Toen ik ging samenwonen hebben we binnen een half jaar 2 kittens in huis genomen. Die heb ik helaas weggedaan toen mijn toenmalige vriend er allergisch voor was (hadden toen samenwoonplannen).
Afgelopen najaar toch weer een katje in huis genomen. Inmiddels woont mijn huidige vriend bij mij in en komen zijn katten ook hier wonen. Dan hebben we er samen dus 4.

Ik vind het heerlijk zo'n beestje dat er altijd voor je is. Lekker op schoot komt liggen etc.
Maar ik ben er dus niet mee opgegroeid.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 3 jan 2013 - 11:08

Wij hadden vroeger wel een konijn, maar ik heb élk jaar weer op mijn verjaardag en met sinterklaas gezeurd om een hondje...maar nooit gekregen Sad

En nu heb ik dus mijn eigen hond :cheering:
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 21:13

Ik heb het vanuit huis meegekregen.
Toen ik geboren werd, was er al een hond. Die is overleden toen ik een jaar of 14 was.
Mijn moeder werkte bij mensen die op een boerderij woonde, zei hadden 2 honden en mijn zusje en ik mochten 2 kittens uitzoeken.
Ik was een jaar of 18 toen mijn ouders weer een hond namen en inmiddels had mijn oudste zus ook al twee honden.
Mijn man is vanuit huis ook opgegroeid met katten en honden.

Wij hebben nu zelf twee poezen. De hond van mijn ouders is een paar maanden geleden overleden, mijn ene zusje heeft een poes en mijn andere zus heeft nu nog 1 hond. Ik vind het ook best belangrijk dat mijn kinderen opgroeien met dieren.

Gast
Gast

Bericht  Oasis do 3 jan 2013 - 21:21

Ik ben zeker opgegroeid met dieren. Sowieso hebben we altijd een hond gehad, maar ook een paar jaar op een boerderij gewoond en daar heb je van alles: koeien, paarden, kippen, katten, geiten, konijnen, ect. Geweldig! Nu woon ik samen en hebben wij twee katten. Hopelijk, als we ooit in een groter huis wonen, komen er nog wat dieren bij.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Hoochie do 3 jan 2013 - 21:49

Vroeger thuis had ik vissen, hadden we parkietjes en hebben we een konijn gehad. Nu heb ik een parkiet (meegenomen vanaf mijn ouders) en een kat. Kat komt meer bij mijn vriend vandaag maar ik ben helemaal gek op/met dat beest
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  M-G zo 6 jan 2013 - 8:57

Wij hebben thuis altijd een hond gehad en twee katten. De vissen, schildpadden en de cavia zijn ook nog voorbij gekomen. Maar een hond en 2 katten waren er altijd. We hebben wel meerdere honden gehad omdat we niet altijd geluk hebben gehad met de honden en er 2 op vrije vroege leeftijd overleden zijn. Inmiddels zijn er in het ouderlijk huis 2 honden en 1 kat.

Bij ons thuis hebben we 2 katten, helaas heb ik geen tijd voor een hond. Ik zou ze niet willen missen. Van jongs af aan ben ik met dieren opgegroeid en ik vond vooral een hond altijd erg fijn, die is zo blij als je thuis komt.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sazzle zo 6 jan 2013 - 23:23

Ik heb het ook van huis uit mee gekregen. Mijn ouders hadden al een hond toen ik geboren werd. Toen ik een jaar of 17 was is zij overleden. Ze is 21 geworden! Verder hadden we altijd wel hamsters / gerbils in huis. Later kwam er nog een hond bij, die inmiddels ook al een tijd overleden is. Daarna kwamen er 7 ratjes bij. Na al die beestjes zei mijn moeder dat ze absoluut geen honden meer wilde, tot er een nestje Dobermann pups geboren werd. Hadden we er weer 2 Huisdieren - Pagina 2 253468018

Dus eigenlijk heb ik nog geen 1 dag zonder huisdieren gezeten. Nu ik samenwoon hebben we 2 ratjes en wat visjes. Af en toe voor een week of 2 een loge hond.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast ma 7 jan 2013 - 3:56

Mijn ouders hebben een tijd lang steeds 1 hond gehad, maar nadat we met drie kinderen in huis waren en de hond overleden was zijn ze daar mee gestopt. We hebben toen wel knaagdieren gehad, maar dat was niet zozeer de wens van mijn ouders Wink.
Bij mijn vriend thuis hebben ze altijd meerdere katten gehad. Ook wel konijnen en andere knaagdieren.

Nu we al een tijd samenwonen missen we het wel, ookal hebben we wel een aantal knaagdieren. Dus daar komt binnenkort verandering in!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: