Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

sieraden online kopen(trendjuwelier)

3 plaatsers

Ga naar beneden

sieraden online kopen(trendjuwelier) Empty sieraden online kopen(trendjuwelier)

Bericht  VanillaRose zo 27 maa 2011 - 5:29

Ik heb een hele mooie ring gezien van tisento en een horloge van fossil van hun oude collectie bij Trendjuwelier.
Hoewel ik normaal altijd online shop, vind ik dit toch een beetje "eng". Is deze webshop betrouwbaar? Wie van jullie heeft hier weleens wat besteld en was je tevreden over de service en levering?
De website op zich ziet er goed uit maar vind dit net weer wat anders dan een shirtje bij de h&m.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

sieraden online kopen(trendjuwelier) Empty Re: sieraden online kopen(trendjuwelier)

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:32

Ik heb hier weleens wat bij gekocht.
Er waren toen wat probleempjes met hoe te bestellen en dan hebben ze heel netjes opgelost.
Levering was wel heel snel, het enige nadeel vond ik dat het gewoon over de post werd verstuurd.
Ik had voor €600 aan sieraden dus had het fijner gevonden als dat aangetekend was verzonden.
Gelukkig kwam het allemaal aan, maar toch!

Gast
Gast

sieraden online kopen(trendjuwelier) Empty Re: sieraden online kopen(trendjuwelier)

Bericht  VanillaRose zo 27 maa 2011 - 5:33

Princess schreef:Ik heb hier weleens wat bij gekocht.
Er waren toen wat probleempjes met hoe te bestellen en dan hebben ze heel netjes opgelost.
Levering was wel heel snel, het enige nadeel vond ik dat het gewoon over de post werd verstuurd.
Ik had voor €600 aan sieraden dus had het fijner gevonden als dat aangetekend was verzonden.

Oh nee dat lijkt me ook niet echt fijn. Had je wel al vooraf betaald? Ik nam eigenlijk aan dat het met een bezorger zou komen, maar zat het gewoon bij je brievenbuspost dan?

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Mida4you zo 27 maa 2011 - 5:35

VanillaRose schreef:Ik heb een hele mooie ring gezien van tisento en een horloge van fossil van hun oude collectie bij Trendjuwelier.
Hoewel ik normaal altijd online shop, vind ik dit toch een beetje "eng". Is deze webshop betrouwbaar? Wie van jullie heeft hier weleens wat besteld en was je tevreden over de service en levering?
De website op zich ziet er goed uit maar vind dit net weer wat anders dan een shirtje bij de h&m.

Heey!

Mijn man heeft er half Januari mijn verjaardagscadeau besteld ( bedelarmband van Charming by Ti Sento ) en ik was 9 febr. jarig. Toen kreeg hij eind januari te horen dat de armband niet op voorraad was en dat we de bestelling eind februari zouden krijgen. Heel jammer maarja zomaar annuleren kon ook niet dus hij is akkoord gegaan. Kregen we bijna eind febr. te horen dat het half Maart werd omdat er problemen waren met het bestellen. Tja dan wacht je dus bijna 2 maand en mijn man is absoluut niet akkoord gegaan en uiteindelijk hebben we ons geld terug gekregen.

Nu zal dit probleem niet aan de trendjuwelier liggen maar aan de uitgever waar die armbanden vandaan komen. Maarja toch erg balen. Nu heb ik uiteindelijk de armband ( na heeeel lang bellen en zoeken ) gevonden bij een juwelier. Zelf opgehaald en de bedeltjes ook.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Gast zo 27 maa 2011 - 5:43

VanillaRose schreef:

Oh nee dat lijkt me ook niet echt fijn. Had je wel al vooraf betaald? Ik nam eigenlijk aan dat het met een bezorger zou komen, maar zat het gewoon bij je brievenbuspost dan?

Ik had cadeaubonnen gewonnen, dus niet echt vooraf betaald.
Het pakketje was afgegeven bij mn buren, dus dan is het volgens mij niet aangetekend verstuurd, toch?

Gast
Gast

Bericht  VanillaRose zo 27 maa 2011 - 10:02

Princess schreef:
VanillaRose schreef:

Ik had cadeaubonnen gewonnen, dus niet echt vooraf betaald.
Het pakketje was afgegeven bij mn buren, dus dan is het volgens mij niet aangetekend verstuurd, toch?

Nee volgens mij ook niet, want de persoon die op het adres woont moet volgens mij tekenen voor ontvangst. Gelukkig heb je eerlijke buren haha :-)

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  tafellaken68 di 30 aug 2011 - 6:34

Ik heb 2 keer een stuk juweel online gekocht bij Baunat. Als je daar 1 keer bent geweest dan wil je vaker smile Excellente service afhandeling en per koerier bezorgd mocht dat een punt van zorg zijn.

Een andere waar je kunt kijken is Peter Poussenier of gewoon Googlen op diamant juwelen ;-)

tafellaken68
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 3
Punten : 3
Registratiedatum : 07-08-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: