Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

+16
Rovine
Blond
Antibes
Summerlovin
bolus26
Marin
Caramba
Jerry
Bliss
Plien84
May
Rush
Poubelle
June
madam
Bay
20 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Bliss do 3 jan 2013 - 0:07

Is PP ook al afgevallen, Marin? Ik wil idd ook gewoon af en toe nog wat lekkers kunnen nemen (al vind ik dat lastig, kan moeilijk maat houden) of lekker uit eten kunnen gaan. Als ik de juiste spirit maar weer te pakken krijg, dan komt het wel goed!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:08

Marin schreef:Thanks! Ja dat is ook zo. Nooit meer snoepen of helemaal geen carbs meer eten ofzo, is gewoon niet realistisch. Ik hou ook echt gewoon te veel van lekker eten. En lekker eten staat zeker niet perse gelijk aan ongezond eten, maar ik ga nou eenmaal wel relatief vaak uiteten en dan is het fijn om niet altijd alleen maar sla te hoeven kiezen van 't menu. Het mag nog iets strakker qua streng zijn, want we willen bijv nu op de dagen dat we sporten echt geen carbs eten, en dan evt andere dagen wel. Zoiets zou goed te doen zijn denk ik.

Juist voor het sporten is het wel goed toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 0:11

Ja wel iets, en meer kilo's dan ik, maar in verhouding ook al weinig. Het lijkt echt niet op te schieten, bij allebei niet. We hebben 't er nu net toevallig steeds over, omdat hij de vorige keer dat ie naar de sportschool ging (vlak voordat ie mij leerde kennen) echt veel sneller af viel. Nou was dat echt een mega goede sportschool met chip waar al je gegevens op stonden en de apparaten dan echt een heel schema voor je hadden, incl hoe hard je moest enzo op basis van je leeftijd/gewicht/hartslag etc.. En nu gaan we gewoon naar een cheap ass sportschool waar de apparaten allemaal prima zijn maar je zelf het allemaal bij moet houden. Dus zaten we net gisteren te brainstormen of dat daar door zou komen, dat ie nu minder afvalt. We doen nu altijd 10 min cardio warming up, alle kracht apparaten benen, billen, rug, armen en buik, (ong half uur a drie kwartier mee bezig) en dan nog 20 min cardio. Maar dat heeft op ons beide dus niet echt heel veel effect. Dus hebben we sinds gisteren de cardio met 10 minuten verlengd, 15 min warm up en 25 min cardio aan 't eind. Eens kijken of dat wat zoden aan de dijk zet.


Laatst aangepast door Marin op do 3 jan 2013 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  bolus26 do 3 jan 2013 - 0:12

Ik dacht ook dat je beter op de dagen datje wel sport wat koolhydraten kunt eten Embarassed
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 0:13

Reva schreef:
Marin schreef:Thanks! Ja dat is ook zo. Nooit meer snoepen of helemaal geen carbs meer eten ofzo, is gewoon niet realistisch. Ik hou ook echt gewoon te veel van lekker eten. En lekker eten staat zeker niet perse gelijk aan ongezond eten, maar ik ga nou eenmaal wel relatief vaak uiteten en dan is het fijn om niet altijd alleen maar sla te hoeven kiezen van 't menu. Het mag nog iets strakker qua streng zijn, want we willen bijv nu op de dagen dat we sporten echt geen carbs eten, en dan evt andere dagen wel. Zoiets zou goed te doen zijn denk ik.

Juist voor het sporten is het wel goed toch?

Om carbs te eten bedoel je? Ja misschien wel. Ik weet nooit zo goed hoe dat zit. We eten vaak net voor of net na het sporten, en dan is het voor het sporten zo vervelend als je zo vol zit (tegenwoordig zit ik na carbs echt mega vol en word ik zo loom van, dan wil ik alleen nog maar bankhangen), en eerst sporten en daarna eten dan heb ik echt het gevoel dat je alles wat je er af hebt gesport, direct weer er aan eet. Dan vind ik een salade met kip op die sport dagen lekkerder. Lekker licht verteerbaar. En dan op andere dagen evt wel wat brood, pasta of rijst bij 't eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:17

Ik zou wel wat pasta of iets in die richting eten voor het sporten en bij thuiskomst wat eiwitten en het op dagen dat je niet sport juist laten staan laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 0:19

Haha misschien is dat wel het proberen waard ja, om het juist om te gooien: Sportdagen wel carbs, rustdagen geen carbs. Hmm.. Zit ook wel wat in misschien. 's Avonds bij de tv eten we iig nooit meer wat. Gisteren had ik nog wel zin in bakje yoghurt direct na 't sporten, maar toen ben ik gaan douchen en op de bank gaan zitten en daarna was m'n eetlust weer weggetrokken. Gewoon niet aan toegegeven dus.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:19

Reva schreef:Ik zou wel wat pasta of iets in die richting eten voor het sporten en bij thuiskomst wat eiwitten en het op dagen dat je niet sport juist laten staan laughcry

Inderdaad. Zo doen bodybuilders het ook haha smile

En na het sporten altijd eiwitten eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 0:27

Maar dan eet je dus eigenlijk twee keer? Of wat eet je als eiwitten daarna dan nog?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Summerlovin do 3 jan 2013 - 0:31

Een half jaar geleden wilde ik 5 kg kwijt. Ik ben 5 kg aangekomen... Ik wil.er mu dus 10 kg af. Dit wil ik bereiken met gezonder eten en meer bewegen. Ben net al lopend naar de supermarkt geweest smile.
Ik wil van de 70 naar de 60 kilo.


Laatst aangepast door Summerlovin op do 3 jan 2013 - 0:32; in totaal 1 keer bewerkt
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:32

Ik eet na het sporten altijd twee eitjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 0:35

Harrison schreef:Ik eet na het sporten altijd twee eitjes.

Maar is het beter om 2 eitjes te eten na het sporten, dan niets? Want als ik gewoon van te voren eet (gewone maaltijd, al dan wel of niet met carbs), hoef ik niet persé na het sporten nog iets te eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 0:42

Eiwitten na het sporten is goed voor je spieren/spieropbouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 5:10

Reva schreef:Eiwitten na het sporten is goed voor je spieren/spieropbouw.
Yes! Dus een bakje yoghurt of een eitje ofzo is goed voor het herstel en opbouw van je spieren. Spieren zijn goed want die verbranden vet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 5:12

Nou, dan neem ik volgende keer toch nog even een bakje yoghurt! Goed om te weten smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Antibes do 3 jan 2013 - 5:18

Eiwitten eten voor je spieren heeft alleen zin als je nog niet genoeg eiwitten gegeten hebt die dag hoor. Je lichaam gaat niet spontaan spieren maken als je eiwitten eet, het sporten stimuleert de spieropbouw en je moet dan niet te weinig eiwitten eten. Maar als je al eiwitten op hebt dan kan je lichaam daar prima mee aan de slag tijdens het sporten en alles wat je aan eiwitten over hebt wordt dan gewoon verbrand. Het klopt dat je eiwitten niet op kunt slaan als vet, maar je gaat ze wel verbranden en slaat dan verhoudingsgewijs weer meer koolhydraten/vetten op. Wink
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Jerry do 3 jan 2013 - 5:39

Rush schreef:
Jerry schreef:Ben ik de enige die de topictitel een beetje vreemd vindt? 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 878948377
Nee joh, check 2 reacties voor je, daar staat hetzelfde Laughing


Ladieda Rolling Eyes *ietsmetnognietwakker*
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin do 3 jan 2013 - 5:41

Ah dank je voor die uitleg, Antibes.

Ik snap niet wat je daar zo vreemd aan kunt vinden. Skinny is toch helemaal niet zo'n gek woord. Ja het heeft misschien een beetje een negatieve connotatie, maar dat valt toch ook wel mee?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Blond do 3 jan 2013 - 6:18

Ik wil vanaf woensdag 9 januari het 17 dagen dieet gaan doen. Pas dan omdat ik dit weekend pas ga verhuizen naar m'n nieuwe huis, en maandag eet ik bij mijn ouders (ga daarna met mams sporten) en dinsdag komen vriendinnen eten.

Ik vrees dat ik het heel moeilijk ga vinden, ik ben gek op koolhydraten zoals brood, crackers en pasta. Maar we gaan het gewoon proberen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Rovine do 3 jan 2013 - 6:42

Mijn doel is om dit jaar te stoppen met afvallen. 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 561177 Ik wil nog wel wat kwijt, maar ik ben er ook een beetje klaar mee in zo'n tussenfase te zitten en te weten dat alle kleding die ik nu koop over een tijdje minder leuk zit. Ik heb mezelf gegeven tot begin september, dan ben ik klaar. In die tijd kan ik nog 10-15 kilo kwijtraken, dus ik moet er nog even tegenaan.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Marin wo 9 jan 2013 - 0:51

En Bay, hoe gaat het?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 1:50

Blond schreef:Ik wil vanaf woensdag 9 januari het 17 dagen dieet gaan doen. Pas dan omdat ik dit weekend pas ga verhuizen naar m'n nieuwe huis, en maandag eet ik bij mijn ouders (ga daarna met mams sporten) en dinsdag komen vriendinnen eten.

Ik vrees dat ik het heel moeilijk ga vinden, ik ben gek op koolhydraten zoals brood, crackers en pasta. Maar we gaan het gewoon proberen 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 561177

En hoe gaat het? Ik vraag me af waarom je voor een dieet kiest waarvan je bang bent dat je het moeilijk vindt. Kun je dan niet beter voor een methode kiezen waar je wel brood, crackers en pasta mag eten?
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gast do 10 jan 2013 - 1:54

Waarschijnlijk omdat het 17 dagen dieet redelijk snel gaat en er fase inzitten waarbij je na 17 dagen wel weer brood/rijst en pasta mag (met mate).

Ik vond het echt heerlijk om af te kicken. Maar na 4/5 dagen was ik gestopt omdat ik toen al 4 kg kwijt was en bijna niets uit het dieet luste, dus nog minder at dan voorgeschreven. Ik was net een vaatdoek, terwijl ik goed zonder brood, rijst en pasta kan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  SDL do 10 jan 2013 - 1:59

Ik heb zelf ook het 17 dagen dieet gedaan, gok dat ik het zo'n 3 weken heb volgehouden maar wel een paar kilo lichter. Ik heb dit dieet wel als leerzaam ervaren, onder andere heb ik geleerd dat ik ""om het leuk te houden" beter de dingen kan laten staan waar ik niet veel mee heb en de dingen (met mate) juist moet nuttigen waar ik bij wijze van vrolijk van word.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Blond do 10 jan 2013 - 5:23

SDL schreef:
Blond schreef:Ik wil vanaf woensdag 9 januari het 17 dagen dieet gaan doen. Pas dan omdat ik dit weekend pas ga verhuizen naar m'n nieuwe huis, en maandag eet ik bij mijn ouders (ga daarna met mams sporten) en dinsdag komen vriendinnen eten.

Ik vrees dat ik het heel moeilijk ga vinden, ik ben gek op koolhydraten zoals brood, crackers en pasta. Maar we gaan het gewoon proberen 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 561177

En hoe gaat het? Ik vraag me af waarom je voor een dieet kiest waarvan je bang bent dat je het moeilijk vindt. Kun je dan niet beter voor een methode kiezen waar je wel brood, crackers en pasta mag eten?

Nou haha ik ben nog niet begonnen. Wegens omstandigheden nog niet verhuist. Dus ik stel het een weekje uit 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 561177. Ik denk dat het voor mij goed is om eens af te kicken van koolhydraten. Ik eet de laatste tijd sowieso meer eiwitten als lunch (kwark/yoghurt/ei), en daar 'teer' ik beter op.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic) - Pagina 2 Empty Re: 2013 wordt mijn skinny jaar (afvaltopic)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum