Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kapsel van je vriend en je relatie ;)

+18
Lonely Goatherd
Bliss
Shisha
Fortissimo
Parisienne
Middleme
Niekske
Oasis
Beachgirl
Mamsie
Lady Starstruck
Highway
Feline
Mees
Sam
Zora
Rush
Guus
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Beachgirl wo 2 jan 2013 - 10:46

Mijn vriend heeft kort haar met een soort kuifje haha, het enige waarmee hij het in bedwang kan krijgen is Murrays, van die vieze wax voor afro kapsels. Geen gel voor hem.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Oasis wo 2 jan 2013 - 10:50

Lady Starstruck schreef:Mijn vriend heeft lang grijs/donker krullend blond haar. En hij mag het er absoluut niet afhalen van mij. Maar het word dunner voor op zijn hoofd. Hij heeft al eens geroepen dat hij het kaal gaat scheren. Ik ben echt als de dood dat hij een keer thuis komt en hij kaal is :S.

+1, ik vind zijn lange haren zo mooi! Zou zo jammer zijn als hij het afknipt/kaal scheert.
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Niekske wo 2 jan 2013 - 20:49

Het kapsel van mijn vriend lijkt wel wat op dat wat Guus postte, alleen is het haar ietsje langer denk ik. En rood I love you hij smeert er altijd wax in want hij houdt niet van harde plukken van gel. Ik vind het vettig, maar goed. Ik vind zijn kapsel verder heel leuk, maar ik nu stiekem wel nieuwsgierig hoe een ander kapsel zou staan voor een keertje. Als hij het maar niet super kort laat scheren of lang laat groeien. En zijn kleur moet hij houden, ik hou van rood haar Very Happy ik wil later zoontjes met rood haar I love you
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast wo 2 jan 2013 - 21:13

Oasis schreef:
Lady Starstruck schreef:Mijn vriend heeft lang grijs/donker krullend blond haar. En hij mag het er absoluut niet afhalen van mij. Maar het word dunner voor op zijn hoofd. Hij heeft al eens geroepen dat hij het kaal gaat scheren. Ik ben echt als de dood dat hij een keer thuis komt en hij kaal is :S.

+1, ik vind zijn lange haren zo mooi! Zou zo jammer zijn als hij het afknipt/kaal scheert.

Ja maar soms is het wel beter. Ik zie weleens mannen die lang haar hebben en waarbij het dunner wordt op hun hoofd, of met flinke inhammen. Is toch ook geen gezicht? En dan willen ze per se vast houden aan het lange haar, terwijl wanneer ze het afknippen ze wel 10 jaar jonger lijken en er hartstikke goed uit zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Middleme wo 2 jan 2013 - 21:54

Mijn vriend heeft kort haar, met dan bovenop stekels/kuif en dergelijke.
Soms duurt het even te lang voordat hij weer naar de kapper gaat, dan wordt het te lang en gaat het hangen... :nopompom:
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Parisienne wo 2 jan 2013 - 21:58

Mijn vriend heeft het een beetje zoals Simon, alleen heeft mijn vriend meer krullen, al van bovenaf.

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Simon+Keizer+3887346704_ed4a829533
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Fortissimo wo 2 jan 2013 - 22:18

Mijn vriend heeft een zogenoemd tondeuse kapsel. Gelukkig laat hij het ook regelmatig bij de kapper doen, dus dan zit er wat meer vorm in, maar in de zomer doet hij het altijd zelf. Mijn vriend heeft erg dik en stug haar. We maken er wel eens grapjes over dat als we kinderen krijgen, ze zijn haar wel mogen hebben.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Shisha wo 2 jan 2013 - 22:38

Mijn man wil het bovenop altijd wat langer zodat hij omvallende stekeltjes heeft. De rest gewoon lekker kort want het groeit bij hem nogal snel en hij kan het naar de kapper gaan zo lekker uitstellen. Dan ziet het er op een gegeven moment echt niet meer uit.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Bliss wo 2 jan 2013 - 23:59

Harrison schreef:

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Sympathique-2-1024x911

Een beetje dit, maar dan minder gay. Deze meneer heeft ook inhammen, staat hem hartstikke leuk.

Hm deze meneer mag best een keer langskomen hier hoor, zo gay vind ik hem niet :P Leuk kapsel ook! Verder ben ik ook een voorstander van millimeteren als de inhammen te groot worden, vind ik altijd stoer staan. Mijn ex is dat ook op mijn aanraden weer gaan doen, staat hem stukken beter!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 1:56

Ik bedoel de meneer zelf ook niet maar zijn kapsel haha! Ik weet niet wie het is dus geen idee of hij graag met mannen of met vrouwen kust.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Lonely Goatherd do 3 jan 2013 - 2:35

Mijn vriend heeft zijn haar gemillimeterd, 3 mm om precies te zijn. Elke twee weken bewerk ik z'n hoofd met de tondeuse. Hij is een beetje kalend en dan staat dit gewoon het beste vinden we allebei.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  VeryCherry do 3 jan 2013 - 3:02

Mijn vriend heeft een kaalgeschoren kop en ik zou het vreselijk vinden als hij zijn haar laat groeien. De enige knappe man mét haar is Simone Salvatori Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 2:16

Hij is net naar de kapper geweest en heeft nu een 1950 inspired kapsel. Ik vind het echt leuk! (heb het alleen even via een fototje gezien haha). Dus ben benieuwd als hij zo thuis komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gast vr 4 jan 2013 - 2:35

Ik ben benieuwd hoe het geworden is! Mijn vriend heeft ook haar waar je niks mee kunt. Er zit een beetje slag in en hij heeft inhammen. Het is nu een paar cm lang en hij doet er geen gel in ofzo, dus wel een beetje suf. Maar echt geen idee wat hij er anders mee zou kunnen. Helemaal kort lijkt me ook niet zo leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Parel vr 4 jan 2013 - 21:11

Mijn vriend heeft al jaren hetzelfde haar, kort aan de zijkanten en bovenop omhoog.
Het staat hem prima, maar heb hem ook al een poos over proberen te halen om iets anders te doen, lukt alleen niet, misschien maar goed ook.. Hij blijft nogal lang in favoriete dingen hangen, straks is het hippe kapsel wat ie denkt te hebben al 3 jaar weer not done en krijg ik dat niet aan zijn verstand gebracht!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Elliot vr 4 jan 2013 - 21:27

Mijn vriend heeft ook kort aan de zijkanten en wat langer bovenop. Hij heeft ook wat inhammen, maar die vallen niet zo erg op. Erger vind ik zijn 'zie de maan schijn door de bomen'-effect op zijn achterhoofd. Zijn haar wordt daar echt heel erg dun Sad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  SarahKey vr 4 jan 2013 - 22:37

Mijn man heeft een kort militairen kapsel nu. Ik mocht even oefenen met de tondeuse Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Kapsel van je vriend en je relatie ;) - Pagina 2 Empty Re: Kapsel van je vriend en je relatie ;)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum