Hangwiegje, ervaring?
Pagina 1 van 1
Hangwiegje, ervaring?
Hallo moeders (of degene die er ook ervaring mee hebben)
Ik heb bij een kennis van mij een hangwiegje gezien, en ik vond het heel leuk staan. Nu moet de kleine ook bij ons op de kamer straks, en een hangwiegje is dus ook qua ruimte makkelijker. Welke wiegjes zijn fijn, handig, goed op te hangen enzovoort? Ik heb al het een en ander op internet gevonden, alleen dat zijn meer "zakjes" en dat wil ik niet. Ik zoek meer een echt ledikantje, maar dan hangend, ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.
Dus wat zouden jullie aanraden? Uit eigen ervaring.
Ik heb bij een kennis van mij een hangwiegje gezien, en ik vond het heel leuk staan. Nu moet de kleine ook bij ons op de kamer straks, en een hangwiegje is dus ook qua ruimte makkelijker. Welke wiegjes zijn fijn, handig, goed op te hangen enzovoort? Ik heb al het een en ander op internet gevonden, alleen dat zijn meer "zakjes" en dat wil ik niet. Ik zoek meer een echt ledikantje, maar dan hangend, ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg.
Dus wat zouden jullie aanraden? Uit eigen ervaring.
Gast- Gast
Re: Hangwiegje, ervaring?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar bedoel je een leander wieg? Hier kan het niet, wij hebben gipsplaten als plafond, dus dat zou niet goed gaan, en een standaard neemt teveel ruimte in hier, maar ik vind ze erg mooi.
Gast- Gast
Wij hadden een leander wieg, hing naast ons bed. Echt ideaal!!!!!
Als mila wakker werd, beetje schommelen en ze viel weer in slaap.....
Als mila wakker werd, beetje schommelen en ze viel weer in slaap.....
mama van Mila- Fluisteraar
- Aantal berichten : 130
Punten : 176
Registratiedatum : 10-01-11
wij hebben hier ook een leanderwieg gebruikt,, niet in het plafond gehangen omdat we een grote slaapkamer hebben en de ruimte voor de 3 poot ook hebben! Zonde om dan in je plafond te boren.
Vind het een hele mooie wieg en Lynn heeft er 6 maanden heerlijk in geslapen
Vind het een hele mooie wieg en Lynn heeft er 6 maanden heerlijk in geslapen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapsdiabetes, wie ervaring?
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring met een redressiehelm
» Ervaring HTC One S gezocht!
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Ervaring Yaz 24+4?
» Ervaring met een redressiehelm