Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vier handen op een buik

+51
Gympie
La Senza
PrimaBella
Linda
Mis(s)poes
Benthe
CCC
Miccie
BlackPoint
Starla
Sterre
madam
Jeanette
snowflakes
Droopy28
Sanne
Mint
eigenwijs
Filoria
Jasmine
Minx
Muurvlindertje
_Lana_
Laced
Tiara
Derpy
Manderijn
June
Lejow
Tania
Parisienne
mzcharlotte
ExpressoB
Dennenappel
Sam
Angela_1986
SDL
Fearie
Pannetoet
Vancity_girl
Ella
Sun88
Zenna
Jezzie
Floor
_Jet
Femmem
Roza
Highway
Printje
Annemie
55 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Minx wo 20 maa 2013 - 1:17

Volgens mij heb ik het heel anders gezien. Ze word geholpen met alles. Haar complete kamer word verbouwd iets wat haar moeder eigenlijk niet wilde maar het werd uiteindelijk toch toegestaan.
Echt die meid moest eens goed op haar plek gezet worden, wat een arrogant stuk vreten zeg. Nee ik heb daar geen zin in dat wil ik niet. Soms moet je dingen die niet leuk zijn. Dan kun je overal tegen aan gaan schoppen maar daar schiet je niets mee op. Wat een diva zeg, ze kreeg gewoon steeds voor elkaar wat ze wilde. Niets geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou ook uit elkaar knappen als je heel veel voor iemand regelt en zij er met een houding zit ach waarom zou ik het doen mijn moeder stuurt me toch niet weg. De plek van de ruzie was misschien niet helemaal handig maar de hele houding van die meid haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan kun je wel zeggen ze was er nog niet aan toe. Ze heeft een kind dus ze zal wel moeten. En dan ook nog zo makkelijk zeggen ja ik vraag wel een uitkering aan. Dat meisje moet leren dat niet de hele wereld om haar draaid. Ze moet beseffen dat ze door dat programma een unieke kans heeft gekregen om haar even op de rit te krijgen, maar nee ze wil er niets aan doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  madam wo 20 maa 2013 - 1:32

BlackPoint schreef:Wat een meid zeg die Romana. Ik vond het goed recht van Fajah om haar eens te laten horen waar het op staat, oke het was misschien net iets te hard maar het was wel nodig. Romana denkt dat alles vanzelf wel goedkomt, gewoon wat aantuttelen en geld van een uitkering ontvangen. Wat een slechte instelling heeft die meid zeg. Nicolette gaat daarna ook nog eens poeslief tegen haar doen en alles voor haar uitzoeken, zo'n meid kan toch zelf ook alles navragen en uitpluizen.

Dit vond ik ook een beetje raar. Ze kreeg alles gepresenteerd op een dienblad.
Ze is 17, maar ik denk dat je best zelf het een en ander kan uitzoeken op het internet, en door te bellen.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Jasmine wo 20 maa 2013 - 1:39

Starla schreef:
Fajah probeerde haar vanalles op te leggen, zonder overleg, waar dat meisje kennelijk nog helemaal niet aan toe was en er zelf niet achter stond.

Ze kon er aan toe zijn of niet, maar woonruimte en een inkomstenbron lijken me toch vrij noodzakelijke voorzieningen als je een kindje krijgt. Dat is geen kwestie meer van erachter staan, dat is een kwestie van gewoon moeten.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Starla wo 20 maa 2013 - 2:28

Tjah, dat vind ik ook, maar dat meisje kennelijk niet, en met haar genoeg anderen. Je kunt mensen niet tot een inzicht dwingen. Ik vind echt dat Fajah dat op een hele domme en agressieve manier heeft aangepakt.
Met opdringen bedoel ik ook de therapie, het bellen met tienermoederhuis, en de bestekjes die ze in elkaar moest zetten. Woonruimte had ze al bij die moeder op haar nieuwe kamer, en mama betaalde alles, dus ik vind het niet zo raar dat dat kind dan verwacht dat dat allemaal vanzelf wel goed komt.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Miccie wo 20 maa 2013 - 2:30

Minx schreef:Volgens mij heb ik het heel anders gezien. Ze word geholpen met alles. Haar complete kamer word verbouwd iets wat haar moeder eigenlijk niet wilde maar het werd uiteindelijk toch toegestaan.
Echt die meid moest eens goed op haar plek gezet worden, wat een arrogant stuk vreten zeg. Nee ik heb daar geen zin in dat wil ik niet. Soms moet je dingen die niet leuk zijn. Dan kun je overal tegen aan gaan schoppen maar daar schiet je niets mee op. Wat een diva zeg, ze kreeg gewoon steeds voor elkaar wat ze wilde. Niets geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou ook uit elkaar knappen als je heel veel voor iemand regelt en zij er met een houding zit ach waarom zou ik het doen mijn moeder stuurt me toch niet weg. De plek van de ruzie was misschien niet helemaal handig maar de hele houding van die meid haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan kun je wel zeggen ze was er nog niet aan toe. Ze heeft een kind dus ze zal wel moeten. En dan ook nog zo makkelijk zeggen ja ik vraag wel een uitkering aan. Dat meisje moet leren dat niet de hele wereld om haar draaid. Ze moet beseffen dat ze door dat programma een unieke kans heeft gekregen om haar even op de rit te krijgen, maar nee ze wil er niets aan doen.

Helemaal mee eens.
Vond ook dat de moeder wel wat harder had moeten zijn. Ik had wel willen weten wat de moeder van de uitval van Fajah vond.
Miccie
Miccie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 127
Punten : 134
Registratiedatum : 19-12-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Starla wo 20 maa 2013 - 2:36

Vinden jullie het dan normaal, dat een tv presentatrice zo gaat schreeuwen, aan dat kind loopt te trekken, haar er van weerhoud om weg te kunnen lopen, en dingen zegt, wie is er hier een mongool, je bent zelf een mongool? Ik neem toch aan dat je dat zelf ook niet zou doen als je als hulp zo'n meisje gaat helpen? Ik vond dat echt achterlijk. Wat verwacht je dan als je met zo'n programma mee doet?
Ik ben ook wel benieuwd hoe die Mona er op terugkijkt. Dat meisje word ook geholpen met alles, ik denk dat die moeder daar wat aan zou kunnen veranderen maar zoals het er nu naar uit zag doet ze dat nog niet. Die houdt zo wel alles in stand. Dat viel me ook al op bij andere meisjes uit de serie.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  BlackPoint wo 20 maa 2013 - 3:28

Nee tuurlijk had Fajah het misschien beter wat rustiger kunnen aanpakken, maar ik snap haar frustatie wel. Romana en waarschijnlijk vele andere tienermoeders die hebben het idee van een roze wolk en een mooi plaatje. Daarbij willen ze ook nog vanalles, een mooie huisvesting, dat alles voor ze gedaan wordt. Zij maken de keuze om seks te hebben en de baby te houden (niet dat ik voor abortus ben) maar dan moeten zij ook de consequenties ervan nemen. De wereld is hard en je krijgt het meestal niet op een bordje voor je gezet, zij moeten dan sneller volwassener worden en de realiteit onder ogen zien. Werken om meer luxe te hebben of genoegen nemen met minder en een uitkering.
BlackPoint
BlackPoint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 115
Registratiedatum : 22-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  CCC wo 20 maa 2013 - 3:41

Ga het vanavond even terugkijken! Ben wel heel benieuwd naar deze aflevering nu ik alles hier zo lees.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Benthe wo 20 maa 2013 - 3:52

Ik ben het helemaal met je eens Starla. Ik vond Faya ook veel te ver gaan en heel erg onvolwassen. Ze bleef maar schreeuwen, haar vastpakken en wijzen, ik zou daar ook heel boos om worden. Tuurlijk gedroeg Romana zich ook als een verwend kind, maar ik had ook wel weer medelijden met haar. Het lijkt me niet makkelijk om zo op te groeien en die moeder van haar lijkt me ook geen makkelijke.
Benthe
Benthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 594
Punten : 621
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Mis(s)poes wo 20 maa 2013 - 5:39

Wat ik niet snap is dat het kind bijna 8 maanden in een gesloten inrichting heeft gezeten zwanger raakt en dan aan haar lot wordt overgelaten zonder enige nazorg. Men signaleerde dus wel dat Romana moelijk te handhaven is maar laat haar tijdens de zwangerschap, wat voor menig volwassene al een onzekere toestand is, gewoon dobberen. Resultaat een onmogelijke puber dat geen grenzen kent en leert want ze krijgt steeds haar zin is nu moeder van een onschuldige baby. Fajah had meer dan gelijk om te proberen bij haar door te dringen op de manier die Romana zelf eigen is. De bekende spiegel....die helaas in dit geval geen werking had.


Laatst aangepast door Mis(s)poes op wo 20 maa 2013 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt

Mis(s)poes
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 9
Punten : 9
Registratiedatum : 22-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Angela_1986 wo 20 maa 2013 - 5:39

Jente schreef:Pfff, wat een kind. Ik ben nu vast enorm niet sociaal, maar ik vind het echt stom dat zo'n meid die niet wil werken en ook het thuiswerk niet doorzet alsnog een uitkering, zorgtoeslag en huurtoeslag krijgt Vier handen op een buik - Pagina 4 878948377 Ze krijgt met niks doen meer dan een gemiddelde student.

Dan ben je in ieder geval niet de enige die niet enorm sociaal is want ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat ze zó veel inkomsten krijgt met niets doen! Hoe ze ook aan de telefoon zat: 'Ik word binnenkort 18, dan wil ik kijken voor werk of 'n uitkering aanvragen.' Pardon?! Zorg *@#$%*^ maar dat je werkt hebt! Desnoods blijft ze die vorkjes inpakken, zou ik ook niet blij van worden maar als je tóch thuis op de bank zit dan kun je net zo goed iets doen terwijl je ligt te hangen.

Ik vond de manier waarop Fajah reageerde af en toe iets te ver gaan maar ik snap haar frustratie wel! Je zet je zó in voor iemand en diegene werkt gewoon totaal niet mee. Ze was wel enthousiast toen haar nagels gedaan werden en ze mocht gaan shoppen, toen bespeurde ik geen spoortje tegenwerking. Maar als het dan serieus wordt en je écht even je best moet doen, dan gaan tegenwerken... Niet echt een goede instelling!

En inderdaad, je kunt iemand niet dwingen tot een inzicht te komen en blijkbaar is ze er dan dus nog niet aan toe maar ja, volgens mij was ze er ook totaal niet aan toe om zwanger te raken en dat kon ze óók! Voor de tweede keer... Dus dan heb je nu ook niet zo heel veel te willen vind ik en moeten sommige dingen toch ineens gebeuren, of je dat nou heel graag wilt of niet! Dat kindje wacht namelijk niet met luiers vol poepen tot mama geld heeft om nieuwe luiers te kopen en het wacht ook niet met groeien tot mama weer geld heeft om nieuwe kleertjes te kopen.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Manderijn wo 20 maa 2013 - 5:46

Angela_1986 schreef:
Jente schreef:Pfff, wat een kind. Ik ben nu vast enorm niet sociaal, maar ik vind het echt stom dat zo'n meid die niet wil werken en ook het thuiswerk niet doorzet alsnog een uitkering, zorgtoeslag en huurtoeslag krijgt Vier handen op een buik - Pagina 4 878948377 Ze krijgt met niks doen meer dan een gemiddelde student.

Dan ben je in ieder geval niet de enige die niet enorm sociaal is want ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat ze zó veel inkomsten krijgt met niets doen! Hoe ze ook aan de telefoon zat: 'Ik word binnenkort 18, dan wil ik kijken voor werk of 'n uitkering aanvragen Nemen... een uitkering nemen, dat zei ze! .' Pardon?! Zorg *@#$%*^ maar dat je werkt hebt! Desnoods blijft ze die vorkjes inpakken, zou ik ook niet blij van worden maar als je tóch thuis op de bank zit dan kun je net zo goed iets doen terwijl je ligt te hangen.

Ik vond de manier waarop Fajah reageerde af en toe iets te ver gaan maar ik snap haar frustratie wel! Je zet je zó in voor iemand en diegene werkt gewoon totaal niet mee. Ze was wel enthousiast toen haar nagels gedaan werden en ze mocht gaan shoppen, toen bespeurde ik geen spoortje tegenwerking. Maar als het dan serieus wordt en je écht even je best moet doen, dan gaan tegenwerken... Niet echt een goede instelling!

En inderdaad, je kunt iemand niet dwingen tot een inzicht te komen en blijkbaar is ze er dan dus nog niet aan toe maar ja, volgens mij was ze er ook totaal niet aan toe om zwanger te raken en dat kon ze óók! Voor de tweede keer... Dus dan heb je nu ook niet zo heel veel te willen vind ik en moeten sommige dingen toch ineens gebeuren, of je dat nou heel graag wilt of niet! Dat kindje wacht namelijk niet met luiers vol poepen tot mama geld heeft om nieuwe luiers te kopen en het wacht ook niet met groeien tot mama weer geld heeft om nieuwe kleertjes te kopen.
[b]

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Angela_1986 wo 20 maa 2013 - 5:52

Manderijn schreef:
Angela_1986 schreef:
Jente schreef:Pfff, wat een kind. Ik ben nu vast enorm niet sociaal, maar ik vind het echt stom dat zo'n meid die niet wil werken en ook het thuiswerk niet doorzet alsnog een uitkering, zorgtoeslag en huurtoeslag krijgt Vier handen op een buik - Pagina 4 878948377 Ze krijgt met niks doen meer dan een gemiddelde student.

Dan ben je in ieder geval niet de enige die niet enorm sociaal is want ik vind het gewoon ronduit belachelijk dat ze zó veel inkomsten krijgt met niets doen! Hoe ze ook aan de telefoon zat: 'Ik word binnenkort 18, dan wil ik kijken voor werk of 'n uitkering aanvragen Nemen... een uitkering nemen, dat zei ze! .' Pardon?! Zorg *@#$%*^ maar dat je werkt hebt! Desnoods blijft ze die vorkjes inpakken, zou ik ook niet blij van worden maar als je tóch thuis op de bank zit dan kun je net zo goed iets doen terwijl je ligt te hangen.

Ik vond de manier waarop Fajah reageerde af en toe iets te ver gaan maar ik snap haar frustratie wel! Je zet je zó in voor iemand en diegene werkt gewoon totaal niet mee. Ze was wel enthousiast toen haar nagels gedaan werden en ze mocht gaan shoppen, toen bespeurde ik geen spoortje tegenwerking. Maar als het dan serieus wordt en je écht even je best moet doen, dan gaan tegenwerken... Niet echt een goede instelling!

En inderdaad, je kunt iemand niet dwingen tot een inzicht te komen en blijkbaar is ze er dan dus nog niet aan toe maar ja, volgens mij was ze er ook totaal niet aan toe om zwanger te raken en dat kon ze óók! Voor de tweede keer... Dus dan heb je nu ook niet zo heel veel te willen vind ik en moeten sommige dingen toch ineens gebeuren, of je dat nou heel graag wilt of niet! Dat kindje wacht namelijk niet met luiers vol poepen tot mama geld heeft om nieuwe luiers te kopen en het wacht ook niet met groeien tot mama weer geld heeft om nieuwe kleertjes te kopen.
[b]

Ik wist dat ik het niet goed formuleerde maar kwam er niet meer op, maar dat was het idd, nemen...! Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Mint wo 20 maa 2013 - 5:56

Starla schreef:Tjongejonge, die Fajah is nog veel erger als die Romana. (Weet natuurlijk niet wat er uit is geknipt.) Ik vond die Romana nog wel meevallen, afgezien van de wil niks en kan niks houding.
Fajah probeerde haar vanalles op te leggen, zonder overleg, waar dat meisje kennelijk nog helemaal niet aan toe was en er zelf niet achter stond. Ook die ruzie vond ik echt erg van Fajah, die staat te schreeuwen, komt vreselijk dichtbij en staat met een vingertje te wijzen en aan dat meisje haar arm te trekken.
Ik snap best dat dat meisje haar niet meer wilde zien, dat is dan een vrouw die je moet helpen, en dan zo agressief als je niet wil doen wat zij wil. Die Fajah mag zich wel schamen zeg. (Vind het ook wel een beetje sneu voor haar want ze bedoelt t heus goed en ze had ook wel gelijk, maar soms moet je mensen dat zelf laten uitvinden.)
Wel leuk dat Nicolette het alsnog heeft opgepakt en dat ze aan het eind toch wel goed voor dat kind zorgte, en niet alles door haar moeder laat doen.

Ik vond het helemaal niet 'leuk' van Nicolette dat zij het als nog oppakte! Ze deed veeeel te lief naar mijn inziens. Alles werd op een blaadje aangereikt en dat meisje hoefde zelf niks te doen. Zo werkt het toch helemaal niet? Ik vond haar echt zo ondankbaar..
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Starla wo 20 maa 2013 - 7:39

Ik vond dat wel leuk dat ze het oppakte, omdat we dan nog konden zien hoe het verder ging met haar, en zodat dat meisje ook niet meteen gedumpt/ lelijk afgeschilderd word door het programma om die ruzie met Fajah.
Ben het wel met je eens dat ze alles alsnog aangereikt kreeg, ook al moest ze zelf er voor bellen. Hadden ze beter samen uit kunnen zoeken.
Starla
Starla
Prater
Prater

Aantal berichten : 676
Punten : 673
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Linda wo 20 maa 2013 - 8:13

Maaaaaarrrr.... volgens mij rookte ze niet. Dat scheelt weer. Vier handen op een buik - Pagina 4 394967
Ik vond overigens ook dat Fayah veel te ver ging. Ze is duidelijk niet geschikt om met dat soort types om te gaan.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  PrimaBella wo 20 maa 2013 - 8:29

Zo ja zeg, ik schrok wel even van die ruzie tussen Romana en Fajah. Ik denk dat het voor Fajah ook wel erg dichtbij kwam allemaal omdat ze natuurlijk zelf ook op zo'n jonge leeftijd moeder is geworden. Ze probeerde Romana te behouden voor de fouten die ze zelf gemaakt heeft en als dat dan niet lukt omdat zo'n meid denkt dat alles toch wel goed komt, lijkt mij dat ook wel erg frustrerend! Ik ben het er mee eens dat Fajah dingen heeft geschreeuwd die niet zo tactisch waren en waardoor Romana zich nog meer ging verzetten. Maar ik heb wel eens gezien dat jongeren op diezelfde manier wel echt wakker geschud worden. Daarbij is Fajah vroeger ook geen makkelijk tante geweest en dat karakter zit natuurlijk nog altijd in haar.
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Filoria wo 20 maa 2013 - 9:37

Ik lees verschillende reacties in de trant van 'je moet tegen zo'n meisje wel streng zijn', maar ik weet het zo net nog niet hoor... Nicolette heeft Romana aan het bellen gekregen door rustig te vragen: 'zullen we gaan bellen, ben je er klaar voor?'. Dat werkt blijkbaar toch beter dan vloeken en tieren.

Ik verstond trouwens eerst de naam van de moeder niet helemaal goed en dacht even dat ze Ramona en Romana heetten LaughingLaughingLaughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Pannetoet wo 20 maa 2013 - 10:36

Minx schreef:Volgens mij heb ik het heel anders gezien. Ze word geholpen met alles. Haar complete kamer word verbouwd iets wat haar moeder eigenlijk niet wilde maar het werd uiteindelijk toch toegestaan.
Echt die meid moest eens goed op haar plek gezet worden, wat een arrogant stuk vreten zeg. Nee ik heb daar geen zin in dat wil ik niet. Soms moet je dingen die niet leuk zijn. Dan kun je overal tegen aan gaan schoppen maar daar schiet je niets mee op. Wat een diva zeg, ze kreeg gewoon steeds voor elkaar wat ze wilde. Niets geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou ook uit elkaar knappen als je heel veel voor iemand regelt en zij er met een houding zit ach waarom zou ik het doen mijn moeder stuurt me toch niet weg. De plek van de ruzie was misschien niet helemaal handig maar de hele houding van die meid haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan kun je wel zeggen ze was er nog niet aan toe. Ze heeft een kind dus ze zal wel moeten. En dan ook nog zo makkelijk zeggen ja ik vraag wel een uitkering aan. Dat meisje moet leren dat niet de hele wereld om haar draaid. Ze moet beseffen dat ze door dat programma een unieke kans heeft gekregen om haar even op de rit te krijgen, maar nee ze wil er niets aan doen.

Eens!
Ik vond Fajah ontzettend geschikt maar ik heb dan ook diepe bewondering voor Fajah..zij is zo'n sterke vrouw met ook een roerig verleden. En als je dan zo'n meisje matcht met Fajah kan het ook de andere kant op gaan dat er juist een klik is en persoonlijk vond ik dat Fajah het supergoed deed! En dat het écht aan dat meisje lag want naderhand was het allemaal Fajah's schuld en zijzelf had totaal geen schuld.. Maar jee wat een hypocriet meisje! 'Nicolette écht bedankt voor alles!' Dikke doos merci, fles wijn en dan denk ik echt 'meisje ben je vergeten wat Fajah voor je heeft gedaan?'..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Tiara do 21 maa 2013 - 2:23

Pannetoet schreef:
Minx schreef:Volgens mij heb ik het heel anders gezien. Ze word geholpen met alles. Haar complete kamer word verbouwd iets wat haar moeder eigenlijk niet wilde maar het werd uiteindelijk toch toegestaan.
Echt die meid moest eens goed op haar plek gezet worden, wat een arrogant stuk vreten zeg. Nee ik heb daar geen zin in dat wil ik niet. Soms moet je dingen die niet leuk zijn. Dan kun je overal tegen aan gaan schoppen maar daar schiet je niets mee op. Wat een diva zeg, ze kreeg gewoon steeds voor elkaar wat ze wilde. Niets geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou ook uit elkaar knappen als je heel veel voor iemand regelt en zij er met een houding zit ach waarom zou ik het doen mijn moeder stuurt me toch niet weg. De plek van de ruzie was misschien niet helemaal handig maar de hele houding van die meid haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan kun je wel zeggen ze was er nog niet aan toe. Ze heeft een kind dus ze zal wel moeten. En dan ook nog zo makkelijk zeggen ja ik vraag wel een uitkering aan. Dat meisje moet leren dat niet de hele wereld om haar draaid. Ze moet beseffen dat ze door dat programma een unieke kans heeft gekregen om haar even op de rit te krijgen, maar nee ze wil er niets aan doen.

Eens!
Ik vond Fajah ontzettend geschikt maar ik heb dan ook diepe bewondering voor Fajah..zij is zo'n sterke vrouw met ook een roerig verleden. En als je dan zo'n meisje matcht met Fajah kan het ook de andere kant op gaan dat er juist een klik is en persoonlijk vond ik dat Fajah het supergoed deed! En dat het écht aan dat meisje lag want naderhand was het allemaal Fajah's schuld en zijzelf had totaal geen schuld.. Maar jee wat een hypocriet meisje! 'Nicolette écht bedankt voor alles!' Dikke doos merci, fles wijn en dan denk ik echt 'meisje ben je vergeten wat Fajah voor je heeft gedaan?'..

Idd ik vond ook dat fajah heel veel voor haar deed. En dat ze gewoon zelfs niks wilde doen. Ze had misschien niet zo moeten schreeuwen maar mijn god wat is dat kind dwars en ondankbaar. Wil het liefst dt alles voor dr gedaan wordt. Dat ze ook zegt dan wil ik een uitkering nemen pff.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Lejow di 2 apr 2013 - 5:49

Pannetoet schreef:
Minx schreef:Volgens mij heb ik het heel anders gezien. Ze word geholpen met alles. Haar complete kamer word verbouwd iets wat haar moeder eigenlijk niet wilde maar het werd uiteindelijk toch toegestaan.
Echt die meid moest eens goed op haar plek gezet worden, wat een arrogant stuk vreten zeg. Nee ik heb daar geen zin in dat wil ik niet. Soms moet je dingen die niet leuk zijn. Dan kun je overal tegen aan gaan schoppen maar daar schiet je niets mee op. Wat een diva zeg, ze kreeg gewoon steeds voor elkaar wat ze wilde. Niets geen verantwoordelijkheidsgevoel. Ik zou ook uit elkaar knappen als je heel veel voor iemand regelt en zij er met een houding zit ach waarom zou ik het doen mijn moeder stuurt me toch niet weg. De plek van de ruzie was misschien niet helemaal handig maar de hele houding van die meid haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. En dan kun je wel zeggen ze was er nog niet aan toe. Ze heeft een kind dus ze zal wel moeten. En dan ook nog zo makkelijk zeggen ja ik vraag wel een uitkering aan. Dat meisje moet leren dat niet de hele wereld om haar draaid. Ze moet beseffen dat ze door dat programma een unieke kans heeft gekregen om haar even op de rit te krijgen, maar nee ze wil er niets aan doen.

Eens!
Ik vond Fajah ontzettend geschikt maar ik heb dan ook diepe bewondering voor Fajah..zij is zo'n sterke vrouw met ook een roerig verleden. En als je dan zo'n meisje matcht met Fajah kan het ook de andere kant op gaan dat er juist een klik is en persoonlijk vond ik dat Fajah het supergoed deed! En dat het écht aan dat meisje lag want naderhand was het allemaal Fajah's schuld en zijzelf had totaal geen schuld.. Maar jee wat een hypocriet meisje! 'Nicolette écht bedankt voor alles!' Dikke doos merci, fles wijn en dan denk ik echt 'meisje ben je vergeten wat Fajah voor je heeft gedaan?'..

Eens met al het bovenstaande...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Manderijn di 16 apr 2013 - 8:12

Is er ook iemand die vanavond kijkt??

Ik keer er toch best raar tegen aan dat al die meiden (nog steeds jonge tieners) daar lekker met een glaasje wijn op de bank zitten. Of word ik oud?? :O

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  madam di 16 apr 2013 - 8:57

De aflevering is nog niet te zien via uitzendinggemist.nl
Ik ben wel benieuwd.

Edit: Nu wel. Ga nu kijken.
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Manderijn di 16 apr 2013 - 8:59

Kijk en verbaas je!

Manderijn
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Tiara di 16 apr 2013 - 9:13

Manderijn schreef:Kijk en verbaas je!

Nou idd, vooral die meiden weer over dat roken.. Die uitspraken, zat tenenkrommend te kijken!
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vier handen op een buik - Pagina 4 Empty Re: Vier handen op een buik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum