Dagcafé 2011
+12
smooch
Roze Roos
Suus
Lejow
Angela_1986
Jordana
Qiara
Caroow
VeryCherry
aniet
Chocolate Cookie
Lotus
16 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
Gast- Gast
ze negeert die vraag als 3x,smikkell
dus we hebben besloten om haar nu te negeren,doe je mee?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, ze is in meerdere. Wel in deze pijler....Smikkell schreef:Uhh, nee geen breinaalden. Ik ben begonnen met mijn nieuwe medicatie en behoorlijk van de wereld
Maar bnog net helder geoeg dat ik wil weten wie vergeetje is. Omdat ze alleen in dit topic reageert
Gast- Gast
Jaaniet schreef:ze negeert die vraag als 3x,smikkell
Gast- Gast
BA en ik komen allebei van een eiland
aniet- Kletskop
Ik zag alleen dezxe en een keer goedemorgen tpicBeauty Addict schreef:Nee, ze is in meerdere. Wel in deze pijler....Smikkell schreef:Uhh, nee geen breinaalden. Ik ben begonnen met mijn nieuwe medicatie en behoorlijk van de wereld
Maar bnog net helder geoeg dat ik wil weten wie vergeetje is. Omdat ze alleen in dit topic reageert
Gast- Gast
aniet schreef:ze negeert die vraag als3x5x,smikkell
Gast- Gast
Blabla Ik neem aan dat voor jullie ook wel duidelijk is dat ik een oude forummer ben. Dat valt ook bijna niet te vermijden als je actief meepost op het forum. Maar ik heb niet voor niets een nieuwe naam en wil graag anoniem blijven
Gast- Gast
er zijn genoeg nieuwe leden die ook gelijk gezellig meeposten!
aniet- Kletskop
Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
En als ie er een dag langer over doet heb je het boek alsnog zaterdag denk ik. kan je mooi in het weekend lezen
Gast- Gast
Auxo schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
En als ie er een dag langer over doet heb je het boek alsnog zaterdag denk ik. kan je mooi in het weekend lezen
Welke heb je besteld?
Gast- Gast
Auxo... foei... dit is tegen de afspraak!Auxo schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
Gast- Gast
Tijd om te gaan speculeren wie v-m-n is
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
er stond bij voor 17 uur bestellen,dus dan duurt t wel langer dan 1 dag?
aniet- Kletskop
Anousch schreef:Auxo schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
Welke heb je besteld?
Ik niks.. Was voor aniet
Gast- Gast
Ze is een 'ze' want is mogelijk zwangerQiara schreef:Tijd om te gaan speculeren wie v-m-n is
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Auxo... foei... dit is tegen de afspraak!Auxo schreef:Vergeet-me-nietje schreef:Huh? Of was jij diegene die op een eiland woont? In dat geval weet je zelf toch ook wel of de post bij jullie ook normaal gesproken gewoon binnen 1 dag doorkomt of dat ie er langer over doet?aniet schreef:ook als je héééééééééél ver weg woont???
Oh!
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: