Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het eerste goedemorgen topic van 2013

+5
Ibbeltje
Lady4
Caroow
Burn
Elliot
9 plaatsers

Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Elliot ma 31 dec 2012 - 22:26

Goedemorgen iedereen! Hoe was jullie oudejaarsavond? En wat zijn jullie plannen voor nieuwjaarsdag? Wij gaan straks bij mijn ouders en oma langs. Mijn schoonzus is jarig vandaag maar ik weer nog niet zeker of we er een gaan. Ze viert het alleen 's avonds en het is best een eind rijden dus ik denk dat we er een ander keertje heen gaan.
Vanavond gaan we traditiegetrouw spare ribs eten, zoals altijd op 1 januari.

Fijne eerste dag van het jaar en natuurlijk de beste wensen voor 2013!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Burn ma 31 dec 2012 - 22:39

Goedemorgen!

Ik ga zo mijn zusje ophalen, dan gaan we door naar de familie van mijn moeders kant, daar zal zo'n 80man zitten. Vanmiddag komen er bij ons thuis zo'n 25, omdat oma niet meer leeft, komt de familie van mijn vaders kant hier.
Vanavond ga ik nog even de hand schudden bij vrienden van mijn ouders!

Laat de eerste dag van het jaar gelijk een goede worden!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Caroow ma 31 dec 2012 - 22:44

Goedemorgen!

Vriend gaat zo naar het werk en ik ga in huis bezig. Heb niet echt het idee dat het 1 januari is, ik ben natuurlijk niet brak. Om vijf uur moet ik zelf werken, hopelijk word ik nog gebeld dat er zieken zijn zodat ik eerder kan beginnen, vandaag is 150 procent smile

Fijne dag allemaal!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Lady4 ma 31 dec 2012 - 22:57

Goedemorgen!

Allemaal een heel goed en gelukkig 2013 gewenst!

Gisteravond met vrienden uitgezeten, en rond 1 uur naar huis gegaan. Mijn vriend moet vandaag namelijk 24 uur werken. Eenmaal thuis hadden we al gezien dat er in Friesland iets was gebeurd, waarvoor grootschalig hulpverlening werd opgezet. Voor de grap nog gezegd tegen elkaar dat we misschien nog wel aan de bak moesten.

Ik had mijn telefoon expres naast me neergelegd daarom, maar wel met het geluid uit, vanwege alle binnenkomende smsjes enzo. Rond kwart voor vier werd ik wakker omdat mijn telefoon oplichtte en toen zag ik het meteen: een gemiste oproep van een speciaal nummer van mijn werk, waarmee alleen gebeld wordt als er een ramp is gebeurd en je direct naar je werk moet komen. Adrenaline ten top. De oproep was echter van een uur geleden, dus ik heb mijn werk gebeld of ik nog moest komen. Er werd toen alweer afgeschaald, dus dat hoefde gelukkig niet meer.

Door de adrenaline (we blijven allebei acute zorg verpleegkundigen) waren mijn vriend en ik echter klaarwakker en hebben daarna amper nog geslapem.

Kortom, beetje brak nu. Vriend is aan het werk tot morgenochtend. Doe daar straks even een kopje thee denk ik en rijd dan door naar een vriendin. De rest van de dag lekker relaxen.

Fijne dag all!

Niet quoten graag.


Laatst aangepast door Lady4 op ma 31 dec 2012 - 22:58; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Ibbeltje ma 31 dec 2012 - 22:57

Goedemorgen,


Onze oudjaar was gezellig met zijn tweeen. Vandaag een beetje opruimen/stofzuigen en dan komen mijn ouders voor vriend zijn verjaardag vandaag.


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Parel ma 31 dec 2012 - 22:57

Goedemorgen! L was om 8 uur wakker, vanaf half 9 zaten we beneden te eten en te snoepen van de oliebollen die nog over waren. Nu zit L in bad, vriend mocht uitslapen, en ik zit op de wc naast het bad. Very Happy

Na L haar middagslaapje gaan we naar mijn vriends opa en oma, daarna naar oom en tante waar de hele familie zit en dan naar de voetbal. Mijn familie doen we vh weekend, morgen en overmorgen weer werken.

Fijne dag!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Arwyn ma 31 dec 2012 - 23:03

Goedemorgen!

Lady: Ik las het nieuws! Kan me voorstellen dat je daarna niet echt meer kunt slapen.
Ben wel benieuwd waarom het precies gebeurd is..

Ik ben inmiddels al weer een paar uurtjes aan het werk!
Gisteravond eerst samen lekker gegeten en daarna de avond uitgezeten bij vrienden. Rond een uurtje of 2 waren we thuis, nog een paar harde knallen van vuurwerk bij de buren en toen een paar uurtjes geslapen. Ben nu gelukkig wel behoorlijk fit!
Vanmiddag gaan we naar mijn familie. Dan weer een beetje op tijd naar huis en nog even een rustig avondje. Morgen allebei weer aan de bak!

Fijne dag allemaal smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Lady4 ma 31 dec 2012 - 23:14

Ik weet ook niet veel meer dan wat er op het nieuws verteld wordt. Las daar dat de bestuurster van de auto waarschijnlijk verblind is geraakt door het vuur en daardoor van de weg is geraakt en op de menigte is ingereden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 23:18

Ooh Lady dat lijkt me hoe dan ook spannend. Ook al ben je het 'gewend'. Ik weet volgens mij over wel nieuwsbericht jullie het hebben.

Wij waren gisterenavond bij mijn schoonouders en toen we thuis kwamen was er echt een mega party in de flat gaande haha (onderste etage). De bewoonster had wel een briefje op gehangen 'sorry voor de overlast'.. maar het was echt een dik feest. Die muziek stond zo hard! leek wel een discotheek.. Allemaal mensen meeschreeuwen haha. Stonden ze voor de deur vuurwerk af te steken. De hele straat is nu rood, overal lege vuurwerkdozen. En de voordeur naar haar appartement stond dus open, dus die muziek galmde door het trappenhuis. Heel onze gang rook naar rook bahbah.. En de slaapkamerdeur stond open dus ook ons hele slaapkamer. Dat was wel jammer. Maargoed, raampje open en het is weg.

Deze flat heeft nog nooit zo'n party meegemaakt. Gelukkig ben ik rond half 2 in slaap gevallen. Geen flauw idee tot wanneer die muziek nog heeft aangestaan. Ben blij dat ik niet hun directe buren of bovenbuur was haha. Wij wonen er diagonaal boven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Lady4 ma 31 dec 2012 - 23:20

Punk'd, dit zijn wij ook niet gewend hoor, daarom zit ik er nog steeds vol van. Het rampenplan wordt vrijwel nooit in werking gezet. Daarom ook die adrenaline.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Gast ma 31 dec 2012 - 23:24

Lady4 schreef:Punk'd, dit zijn wij ook niet gewend hoor, daarom zit ik er nog steeds vol van. Het rampenplan wordt vrijwel nooit in werking gezet. Daarom ook die adrenaline.

Ohh sorry! Ik doelde volgens mij meer op het bieden van 'acute hulp'. Maar buiten het rampenplan wordt je dus niet opgeroepen? Ik ben denk ik een beetje in de war door Grey's Anatomy :P .. Waar iedereen te pas en te onpas wordt 'opgepeept'.

Nu weet ik ook niet hoe het er op de eerste hulp in Nederland aan toegaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Bazinga ma 31 dec 2012 - 23:27

Herrrooow, goedemorgen Very Happy

Ik ga zometeen naar m'n oompie, die's jarig. Hopelijk zie ik mijn beeeeautiful neefjes ook weer en is er gebak want ik heb trek in taart Very Happy

Iedereen heeft z'n vingers nog?

Happy newyeeeaheear, happy new yeaaheeeaarrrr... Lalalalaa, tekst en nog meer tekst maar ik ken de tekst nieeet.... Het eerste goedemorgen topic van 2013 Smiley_singing

Fijne dag allemaal Very Happy
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Carra ma 31 dec 2012 - 23:32

Lady, Vind je het ergens dan jammer dat je de oproep hebt gemist? Hoe gek dat ook klinkt, maar op zo een moment wil je denk ik helpen.

Ik ben net wakker nadat ik om 5 uur mijn bed in rolde. Ik voel me redelijk denk ik. Gisteren naar de kroeg geweest en het was erg gezellig, op al het drama na. 2 getrouwde stellen die mogelijk in scheiding liggen en waarvan er 2 nu met elkaar aanrommelen. En dat in een vriendengroep is niet tof.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Lady4 di 1 jan 2013 - 0:20

Geeft niks hoor Punk'd! Wink

Carra, ja ik baal daar wel van. Aan de ene kant omdat je zoiets inderdaad niet wilt missen, aan de andere kant voelt het gewoon een beetje als falen dat ik er niet was. Ik woon het dichtst bij het ziekenhuis van alle collega's, echt maar een paar honderd meter, en ik was er niet. Er waren heel veel collega's niet, het is natuurlijk wat dat betreft een beroerde nacht voor een rampenopvang, omdat veel mensen hebben gedronken en niet meer kunnen rijden.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het eerste goedemorgen topic van 2013 Empty Re: Het eerste goedemorgen topic van 2013

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum