Nog geen goedemorgen topic?
+2
Marin
Ibbeltje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nog geen goedemorgen topic?
Nou bij deze dan; goedemorgen!!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet zo meteen naar de tandarts, moet een gaatje achter tussen mijn voortand en de tand ernaast laten vullen. Rare plek en vervelende plek voor een spuit dus ben benieuwd. Daarna heb ik om 12:00 een bezichtiging op een huisje, ben benieuwd. De rest van de dag laat ik over me heen komen, nog geen plannen voor.
Fijne dag allemaal!
Wat zijn jullie plannen voor vandaag?
Ik moet zo meteen naar de tandarts, moet een gaatje achter tussen mijn voortand en de tand ernaast laten vullen. Rare plek en vervelende plek voor een spuit dus ben benieuwd. Daarna heb ik om 12:00 een bezichtiging op een huisje, ben benieuwd. De rest van de dag laat ik over me heen komen, nog geen plannen voor.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Re: Nog geen goedemorgen topic?
goedemorgen,
Hardlopen was mijn plan, heb ik al gedaan. Verder boodschappen doen en bbqen vanavond. Verder lekker van de zon genieten
Jaya> succes bj de tandarts en met huisje bezichtigen!
Fijne dag!
Hardlopen was mijn plan, heb ik al gedaan. Verder boodschappen doen en bbqen vanavond. Verder lekker van de zon genieten
Jaya> succes bj de tandarts en met huisje bezichtigen!
Fijne dag!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Goedemorgen!
Ik heb helaas veel pijn vandaag, maar moet toch nog even door met werken.. En vanavond ga ik double daten met Siamsa en onze lovers en gaan we spareribs eten. Daar heb ik heel veel zin in!
Geniet van het weer, wie dat kan!
Ik heb helaas veel pijn vandaag, maar moet toch nog even door met werken.. En vanavond ga ik double daten met Siamsa en onze lovers en gaan we spareribs eten. Daar heb ik heel veel zin in!
Geniet van het weer, wie dat kan!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Goedemorgen!
Ik ga vandaag een taartje maken. Verder nog het een en ander vooorbereiden voor mijn masteronderzoek, zodat ik morgen mijn collega's in kan lichten. Heb een heel to do lijstje voor vandaag, benieuwd of ik het afkrijg!
Ik ga vandaag een taartje maken. Verder nog het een en ander vooorbereiden voor mijn masteronderzoek, zodat ik morgen mijn collega's in kan lichten. Heb een heel to do lijstje voor vandaag, benieuwd of ik het afkrijg!
Moguh...
Ik ben een beetje down Ik hoor de hele freakin tijd over Lowlands, en ik ga niet... eigen keuze geweest, maar toch... heb het er even moeilijk mee.
Ik vlucht morgen dan wel naar het buitenland voor het weekend, but still... voel me altijd zo lekker vrij op Lowlands, dat is gewoon nergens anders te vinden.
Rotradio, ik ga je straks gewoon uitzetten
Gast- Gast
Goedemorgen!
Ik ben alweer sinds 7u30 aan het werk. Vandaag tot 17u werken en daarna naar mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Ik ben alweer sinds 7u30 aan het werk. Vandaag tot 17u werken en daarna naar mijn schoonouders.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Ik ben aan het werk vandaag, zo in m'n pauze maar even naar buiten, ben benieuwd hoe het is. Vanochtend vond ik het nog niet heel erg warm.
Verder geen plannen voor vanavond, ik werk behoorlijk veel deze weken en dat begint me een beetje op te breken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben aan het werk vandaag, zo in m'n pauze maar even naar buiten, ben benieuwd hoe het is. Vanochtend vond ik het nog niet heel erg warm.
Verder geen plannen voor vanavond, ik werk behoorlijk veel deze weken en dat begint me een beetje op te breken.
Fijne dag allemaal!
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Goedemorgen!
Het was een kort nachtje! Maar was gezellig in Hoorn op de kermis met smikkell, haar zussen, reva, vriendin van mij.
Ik moet straks naar de kno arts, ben benieuwd wat die zegt. Vanmiddag even de honden uitlaten van mijn oude buren. En nog boodschappen doen.
Fijne dag all!
Het was een kort nachtje! Maar was gezellig in Hoorn op de kermis met smikkell, haar zussen, reva, vriendin van mij.
Ik moet straks naar de kno arts, ben benieuwd wat die zegt. Vanmiddag even de honden uitlaten van mijn oude buren. En nog boodschappen doen.
Fijne dag all!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Ik mocht eindelijk weer een keer uitslapen. En daar heb ik ook lekker van geprofiteerd, zal zo even boodschapjes doen en daarna lekker in de tuin zitten met een goed boek. Vanavond even werken van 20 tot 23.30 en dan heb ik even vrij tot zondag. Ben blij als de vakantiedrukte om is. Mijn rust krijg ik zo niet...
Fijne dag allemaal!
Ik mocht eindelijk weer een keer uitslapen. En daar heb ik ook lekker van geprofiteerd, zal zo even boodschapjes doen en daarna lekker in de tuin zitten met een goed boek. Vanavond even werken van 20 tot 23.30 en dan heb ik even vrij tot zondag. Ben blij als de vakantiedrukte om is. Mijn rust krijg ik zo niet...
Fijne dag allemaal!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen! Vandaag een lekker rustig dagje. Zit nog in mn badjas. Straks misschien even een beetje studeren en wat in huis rommelen en vanavond Maccen en naar de film met vriendinnen, zin in!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Nog geen goedemorgen topic?
» Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
» Zeggen we geen goedemorgen meer? :)
» Goedemorgen topic!
» Goedemorgen 'geen sneeuw maandag'
» Zeggen we geen goedemorgen meer? :)
» Goedemorgen topic!
Pagina 1 van 1