Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

+8
slaatje
dolfijntje24
dharma
Anousch91
SnowWhite
Ibbeltje
Lotus
Caresses
12 plaatsers

Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 19:49

Whoeiii, ik moet vandaag weer naar stage. Deze aankomende en volgende week worden voor mij erg spannend, want als alles goed gaat ben ik binnen nu en 3 weken klaar met m'n opleidingen Very Happy Vanavond dus nog huiswerk in de planning. Hoe ziet jullie dag er uit? Ook weer beginnen na twee weken heerlijk vakantie? Fijne dag allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 19:53

Oeh spannend inderdaad! Het is maandag en ik voel me blij ondanks dat ik deze week echt bejaard ga worden laughcry. Ik ga ook zo aan het werk, vanmiddag mss even bij mijn vader thuis lunchen omdat ik toch in de buurt ben. Verder hopelijk vanavond visite. Drukke week sowieso en ik moet leren voor vrijdag dus dat ga ik ook nog ergens doen hopelijk... Oh en dit nummer maakt me zo vrolijk. Heb meer van dit soort nummers, deze staat denk ik nu in de top 40, hoorde hem op de radio. Portugees, nooit iets mee gehad tot ik eens Braziliaan heb gedate LOL:


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Caresses zo 8 jan 2012 - 20:00

O heerlijk zeg, dat je bijna klaar bent met school!

Ik heb nog helemaal een vakantieritme waardoor ik 's avonds nog klaarwakker in bed lig. Gelukkig hoef ik vandaag niet vroeg te beginnen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Gast zo 8 jan 2012 - 20:02

Hier was het vanmorgen ook wel weer ernstig vroeg! Ik lag ook nog wel erg lekker.
Mijn vriend is nog wel een week (verplicht) vrij. Dus vandaag gaan we verder met dingen bestellen voor het huis, want nog 2,5 week en dan krijgen we de sleutel!
Fijne dag all!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Lotus zo 8 jan 2012 - 20:08

Goedemorgen,

Ik heb slecht geslapen, maar dat was mijn eigen schuld. Over een uurtje ga ik de makelaar bellen om een afspraak te maken om voor de tweede keer bij een appartementje te gaan kijken. Daarna naar mijn vrijwilligerswerk, boodschappen doen en dan voorbereiden op de nieuwjaarsspeech die ik vanmiddag ga houden. Heb vanmiddag een nieuwjaarsreceptie met stamppotbuffet waar ik namens de cliëntenraad de speech ga houden.

Fijne dag allemaal!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Ibbeltje zo 8 jan 2012 - 20:28

Goedemorgen,


Joan wat spannend! 3 weken is echt nog maar kort. Very Happy


Vandaag moet ik nog wat boodschappen doen, ga dekbedden en kussens in de was doen en wil ik een stuk wandelen.....maar ik kan nog altijd gebeld worden om te werken. Oow vanavond wel cursus bedenk ik mij.


Fijne dag!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  SnowWhite zo 8 jan 2012 - 21:07

Goedemorgen allemaal,

Deze week een heerlijk weekje vrij.
Vandaag ga ik met een vriendin naar Leiden, heb er zin in!

En, ik ben vandaag jarig smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
Woonplaats : Omgeving Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Anousch91 zo 8 jan 2012 - 21:10

Goedemorgen!

Komt om 10u een klant voor fotoshoot, daarna heb ik mijn 2e rijles en eind van de middag oppassen.


Fijne dag allemaal!

Anousch91
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 250
Registratiedatum : 29-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  dharma zo 8 jan 2012 - 21:17

Dat is zeker spannend! drie weken zijn echt zo om.
Gefeliciteerd SnowWhite, fijne dag vandaag.
Ik ga vandaag weer eerste dag naar de uni en heb geen leuk vak de komende 4 weken helaas.
dharma
dharma
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 68
Registratiedatum : 11-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  dolfijntje24 zo 8 jan 2012 - 21:19

Ik ging er vanuit dat ik vandaag ook weer moest werken, maar de collega die weggaat, werkt de eerste twee maandagen nog en ik ging er vanuit dat ik de hele week al moest werken. Dat is dan toch ook nog best fijn. Ik kwam alleen een beetje kreupel uit bed. Lig op een te hoog kussen waardoor ik nu al een paar weken last heb van mijn rug als ik wakker word. Een te laag kussen vind ik niet lekker liggen vandaar dat ik twee kussen op elkaar gelegd heb, maar ja dan is het dus weer te hoog.
dolfijntje24
dolfijntje24
Prater
Prater

Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  slaatje zo 8 jan 2012 - 21:44

Goedemorgen,

Ik heb geslapen als een roosje. Ik ga zo de woningbouwvereniging, agis, portaal, eneco, vitens en de belastingdienst bellen ivm opzeggingen en adreswijzigingen doorgeven. Vanmiddag samen met mijn lief de wand schilderen. Dan snel even eten en douchen. En dan om zeven uur hebben we een afspraak voor een feestlocatie. Druk en leuk dagje dus :-)

Fijne dag allemaal.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  SleepingBeauty zo 8 jan 2012 - 21:52

Goedemorgen, ik heb ook heerlijk geslapne..
Nog geen plannen vandaag ben nog een dagje vrij!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Suus zo 8 jan 2012 - 21:57

Goedemorgen!
Het is voor mij ook de eerste werkdag na twee weken vakantie. Heb er echt geen zin in, maar goed. Nog 6 weken, dan ben ik van deze baan af!
Werkze allemaal vandaag en een fijne dag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Pompoen zo 8 jan 2012 - 22:05

Goedemorgen,

ik zat weer eens te haken gisterenavond en daardoor werd het toch later dan de bedoeling was. Maar heb wel lekker geslapen.
Ik ga vandaag eens wat nuttige dingen in huis doen, haken natuurlijk en een koorliedje oefenen en dan ga ik vanavond lekker naar koor. Heb er weer veel zin in zo na de kerstvakantie!! En we beginnen gelijk met een nieuw lied, bad romance van Lady Gaga, zo'n stoer nummer, heerlijk om te zingen en volgens mij word het heel leuk met z'n allen!
Als het zulk weer is als nu ga ik trouwens op de fiets naar koor, voor de kerstvakantie voor het eerst gedaan en dat viel me eigenlijk best wel mee. 'tis iets van 20 minuten fietsen.

Fijne dag allemaal!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Sarah1985 zo 8 jan 2012 - 22:24

Goedemorgen
Hier snik verkouden en keelpijn. Ik heb nog een week ziektewet
Vanmiddag gaan we even nieuwe vloer kopen voor de inloopkast verder weinig
Fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!) Empty Re: Goedemorgen (eerste) maandag (na de kerstvakantie!)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum