Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Alcohol en borstvoeding

3 plaatsers

Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Alcohol en borstvoeding

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 20:39

Als ik drink zorg ik altijd voor een flesje. Op borstvoeding.com las ik dat je twee uur moet wachten met voeden nadat je glas op is, dus dat doe ik altijd braaf. Als ik twee glazen wil zorg ik dat L de laatste voeding een flesje krijgt, die voeding kolf ik dan.

Nu wil ik dat vanavond ook doen. Ik denk dat twee glazen wijn en n glas champagne realistisch is. Wie weet hoe het dan precies zit, moet ik dan zes uur wachten na de champagne? Dan weet ik hoeveel flesjes ik nodig heb...

Hij gaat om zeven uur maar bed, dan voed ik m zelf. Dan krijgt ie om elf uur een voeding, daar heb ik n flesje voor. En dan meestal een nachtvoeding, die heb ik ook staan. Zou dat genoeg zijn of heb ik nog een voeding nodig? Ik weet natuurlijk ook niet hoe hij op heer vuurwerk reageert....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 20:47

Ik zou voor de zekerheid 3 flesjes klaar hebben staan.

Het ligt ook aan de tijd hoe laat je je eerste glas drinkt en hoe laat de tweede.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 20:52

Om elf uur maken we m overigens altijd wakker, dus denk dat ik m nu laat liggen tot ie zelf komt. Maar denk dat ik toch nog maar een voeding uit de vriezer haal inderdaad. Kan natuurlijk altijd invriezen wat ik net gekolfd heb als ik het niet gebruik... Lijkt me vreselijk naar als is komt en ik heb niets....

Thanks!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Linda zo 30 dec 2012 - 20:56

Ja, zeker in zo'n nacht als deze. De kans is aanwezig dat hij heerlijk doorslaapt, maar als hij wel van het vuurwerk wakker wordt dan is het wel fijn om een lekker flesje te kunnen geven.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 21:00

Linda schreef:Ja, zeker in zo'n nacht als deze. De kans is aanwezig dat hij heerlijk doorslaapt, maar als hij wel van het vuurwerk wakker wordt dan is het wel fijn om een lekker flesje te kunnen geven.

Ja daarom! Leek me ook weer zonde om melk weg te gooien, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet als ik eerst de ontdooide melk geef, lekker suf weer nerd

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  slaatje zo 30 dec 2012 - 21:47

En anders kan je m altijd nog die al ontdooide melk geven toch, dus dat ie sowieso drie ipv 2 flesjes krijgt? Of zeg ik nu iets heel stoms :-)
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Muppetje zo 30 dec 2012 - 23:38

slaatje schreef:En anders kan je m altijd nog die al ontdooide melk geven toch, dus dat ie sowieso drie ipv 2 flesjes krijgt? Of zeg ik nu iets heel stoms :-)

Een van de flesjes is maar ontdooid, de andere twee zijn vers en kunnen nog de vriezer in...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Alcohol en borstvoeding Empty Re: Alcohol en borstvoeding

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum