Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor wie brand jij je kaarsje?

+27
love
Lady Starstruck
Joontjuh
Caro
Flip Fluitketel
nina
Niekske
sterremaan
Jezzie
Happinaz
SparklingEyes
_Lacey_
TukTuk
Fortissimo
slaatje
Lejow
Bolleke
Zwerver
eigenwijs
Theeleut
Truttebol
Eponine
Shy
M-G
Burn
banjer49
Bazinga
31 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Flip Fluitketel zo 30 dec 2012 - 0:19

Ik brand een kaarsje voor mijn vader die in januari 2006 is overleden en voor de rest van mijn naaste die we door overlijden of geen contact missen.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 1:23

Voor mijn overleden achternichtje. Ze overleed met 38 weken geheel onverwacht in de buik van mijn nicht.

En daarnaast een voor mijn ernstig zieke oom (en de daarbij horende tante en nichtje).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Caro zo 30 dec 2012 - 1:28

Voor mijn lieve papa, die ik al sinds augustus dit jaar moet missen. Maar vooral voor mezelf.. hoe egocentrisch dat misschien ook mag klinken. Dat ik weer een beetje positiviteit terugkrijg, dat ik weer uit mijn tenen kan lachen, dat mijn hoofd niet meer zo'n puinzooi is en dat ik mijn hart weer heel krijg.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Joontjuh zo 30 dec 2012 - 2:00

Voor mijn opa en overgrootmoeder. Vooral opa mis ik na al die jaren nog steeds zo ontzettend erg. Hij was op 5 december helaas alweer 21 jaar niet bij ons.

Verder voor het zusje van mijn beste vriendinnetje. Zij is daags voor de verjaardag van beste vriendin uit het leven gestapt, omdat het niet meer ging. Ze hebben haar dosis morfine zo hoog gemaakt dat ze rustig en vredig is ingeslapen na een ziektebed van 13 weken in totaal, waarvan 9 weken totale bedrust. Gelukkig wist ze dit in de zomervakantie nog niet en heeft ze met haar vriendje en vriendinnen nog alle dingen kunnen doen die ze gepland had voor de zomer. Ze heeft dus zeker de laatste maanden nog goed geleefd.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  sterremaan zo 30 dec 2012 - 2:59

Lieve caro dat is helemaal niet egoistisch. Ik kan mij zo goed voorstellen dat je het graag weer wilt hebben. Het lachen een leeg hoofd. Dus ik steek nog een kaarsje aan naast degene die al brand. Ik brand dit kaarsje voor alle yes meiden die hem kunnen gebruiken. In de zeer moeilijke tijden.

Dit licht brand voor jou
Om het niet meer voelen van innige verdriet en kou,
Maar om weer even de warmte te ervaren,
En niet meer even het horen van ja maren
Pak mee het licht in de nu soms zoveel duisternis
Dit is het licht dat altijd aan het eind van de tunnel brandende is.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.sterremaan.tk

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  TukTuk zo 30 dec 2012 - 3:06

Caro schreef:Voor mijn lieve papa, die ik al sinds augustus dit jaar moet missen. Maar vooral voor mezelf.. hoe egocentrisch dat misschien ook mag klinken. Dat ik weer een beetje positiviteit terugkrijg, dat ik weer uit mijn tenen kan lachen, dat mijn hoofd niet meer zo'n puinzooi is en dat ik mijn hart weer heel krijg.

Juist niet egocentrisch! Er zijn zoveel mensen die zichzelf voorbij lopen en zichzelf niks gunnen, juist als je jezelf zo iets gunt ben je al de eerste stap opweg smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 3:34

Voor mijn lieve oma, die nu, hopelijk, rust heeft in de hemel. Maar ik mis haar enorm!

En nu ook voor Elodie, om haar kracht & liefde te geven voor deze rot periode. Je gaat hier sterker uit komen schat!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Lady Starstruck zo 30 dec 2012 - 4:09

Voor mijn vader. Hij is acht jaar geleden plotseling gestorven aan een hartaanval. Ik brand er ook 1 voor een goede kennis/ vriend van mij die dit jaar is overleden aan kanker.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  love zo 30 dec 2012 - 6:40

Voor mijn vader die in januari al 7 jaar plotseling is overleden.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Bruintje Beer zo 30 dec 2012 - 8:05

Ik brand een kaarsje voor mijn vader die alweer bijna 7 jaar geleden plotseling overleed. Ook brand ik een kaarsje voor mijn nichtje die afgelopen april de strijdt moest opgeven. Wat een vechtlust had dat meisje!! Ze mocht maar 9 maanden worden!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  mzcharlotte zo 30 dec 2012 - 8:10

Voor alle naasten die wij zijn verloren.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  silly-one zo 30 dec 2012 - 21:51

Voor mijn opa en oma's die al jaren geleden zijn overleden.
Voor mijn zus en jaar eerste dochter. Na 20 weken zwangerschap moesten ze de zwangerschap afbreken omdat er geen kans was op een levend kindje.
Voor de dochter van de broer van mijn zwager en voor hun zelf, dat ze snel duidelijkheid krijgen in haar ontwikkeling en levensduur.
Voor iemand waarmee ik tennistraining had en die begin december heeft besloten uit het leven te stappen. Dat hij nu rust heeft.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  flower zo 30 dec 2012 - 22:38

Voor mijn lieve oma die in februari onverwachts overleed

En voor mijn moeder die momenteel aan de chemo zit tegen borstkanker
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor wie brand jij je kaarsje? - Pagina 2 Empty Re: Voor wie brand jij je kaarsje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum