Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!

+13
Inge
Paper Crown
Bolleke
Burn
Vino
Printje
xxjojootjexx
Zwerver
rapa nui
loura
Parisienne
Chocolate Cookie
Bazinga
17 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic! - Pagina 4 Empty Re: Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!

Bericht  Sam zo 30 dec 2012 - 4:51

Hahaha ik weet wel wat een giertank is lol!

Maar hoe doen ze datmet het carbid bedoel ik Wink
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic! - Pagina 4 Empty Re: Blabla vuurwerk. En zaterdagavond kletstopic!

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 4:53

Hoeveel druk moet daar dan wel niet opgezet worden? Is dat niet hartstikke gevaarlijk, carbid in een giertank?

Vroeger was er een veldje waar Carbid werd afgeschoten. Heel leuk, maar dat was vroeger. Nu is het geen veldje meer, maar een vilawijk. :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 30 dec 2012 - 4:55

Ik heb geen idee hoe ze dat precies met die giertank doen, ik ben er nooit wezen kijken aangezien het echt helemaal achteraf is, bij een of andere keet waar iedereen met een biertje in de hand met dat carbid bezig is. Lijkt mij dus ook erg gevaarlijk inderdaad!

Gast
Gast

Bericht  Caramba zo 30 dec 2012 - 4:56

Hier in het dorp hebben ze bepaalde plekken waar carbid mag. Vind het geweldig klinken, mijn vriend gaat morgen kijken, ik zit bij mijn bezoek, kan jammer genoeg niet kijken.
Vind het wel spannend met de kat, al taalt hoj er amper naar, kijkt wat om zich heen, wanneer hij een knal hoort, en gaat verder waar hij mee bezig was, ook wil hij graag naar buiten met al die knallen, maar toch heb ik hem liever binnen, omdat dit de eerste keer voor ons is met huisdier.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: