Vuurwerk
+7
Lotus
VeryCherry
Zwerver
Blond
Jeanette
Prosecco
Cherique
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vuurwerk
Steken ze dat ook nog steeds af bij jullie? Ik hoor het hier de hele dag door en vind het nu eigenlijk wel welletjes geweest Net weer een heel spektakel door het raam gezien
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Vuurwerk
Hier is dat gelukkig allang over...Op 2 en 3 januari nog wel wat gezien en gehoord 's avonds, maar meer ook niet.
Gast- Gast
Had het niet verwacht van Den Haag eigenlijk, dat ze dan niet meer afsteken
Bij ons achter het huis hebben we zo'n hangjongerenplek en daar zien we iedere dag regelmatig nog wel wat de lucht in gaan.
Bij ons achter het huis hebben we zo'n hangjongerenplek en daar zien we iedere dag regelmatig nog wel wat de lucht in gaan.
Cherique- Fluisteraar
Hier ook geen vuurwerk meer. Ik kan me voorstellen dat je het wel een beetje gehad hebt.
Gast- Gast
Nee, hier was het eigenlijk gelijk al gebeurd. Nieuwjaarsdag nog één of twee knallen en daarna was het kennelijk op.
Gast- Gast
Hier steken ze ook nog steeds vuurwerk af. Gisteren hoorde ik zelfs zo veel knallen dat ik dacht dat ze een mitrailleur aan het leegschieten waren :$
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Nee, gelukkig niet meer! Sinds nieuwjaar niks meer gehoord.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Nee, op 1 januari was dat al niet meer.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Hier ook nog steeds!!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Soms denk ik dan: moet ik niet bellen? Maar dan heb ik het gevoel dat ik zo'n omaatje ben die achter het gordijntje alles in de gaten houdt. Vandaag alweer een paar knallen gehoord. Ben benieuwd hoelang het nog doorgaat
Cherique- Fluisteraar
Het is hier allang over. Het was hier ook vlak voor oud en nieuw verbazingwekkend rustig.
Gast- Gast
Hier is het ook allang stil, ligt alleen nog veel vuurwerk zooi, maar ik voel me niet geroepen het op te ruimen, ik was niet eens thuis.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hier hoor ik eigenlijk niets meer, wat me verbaast, aangezien ik niet echt in een geweldige buurt woon.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
hier is het weer rustig
pinklady85- Fluisteraar
- Aantal berichten : 136
Punten : 153
Registratiedatum : 06-12-10
Hier is het eigenlijk ook wel rustig, heel af en toe een knal (maar ik heb het idee dat dat altijd zo is in Arnhem) en het valt me niet op of het dagelijks is. Volgens mij is het grootste deel echt wel op hier.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Hier klinkt ook nog regelmatig een knal. Ben er nou ook wel een beetje klaar mee.
mosio- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 252
Registratiedatum : 02-12-10
Hier ook allang niets meer, er ligt ook niets op straat ofzo. Volgens mij hadden ze hier niet eens es iets afgestoken.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik werd in de nacht van zaterdag op zondag nog opgeschrikt door een luide vuurwerkknal.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: