Service Kattengrit
+2
Rush
Jerry
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Service Kattengrit
Ik geloof dat ik hier een hele tijd geleden gelezen heb dat iemand een soort van service had voor haar kattengrit dat ze twee tonnen in de schuur had: een volle en een lege, waar het vieze kattengrit in kon. Als de één dan leeg was en de ander vol, werd deze opgehaald en ingewisseld voor een volle ton schoon grit.
Iemand enig idee wat ik bedoel en waar ik hier meer info over kan vinden (vooral over hoe duur dat is...)?
Iemand enig idee wat ik bedoel en waar ik hier meer info over kan vinden (vooral over hoe duur dat is...)?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Service Kattengrit
Lijkt me vreselijk stinken... En aangezien er in mijn berging ook kleding ligt
Gast- Gast
Een goed afgesloten ton ruik je niets doorheen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Wij hebben een schuurtje in de tuin
Jerry- Ratel
Ja, in een flat noem ik dat de berging en daar heb ik mijn zomerkleding liggenJerry schreef:Wij hebben een schuurtje in de tuin
Maar sowieso is de afvalcontainer al minder ver lopen dan de berging, dus hier sowieso geen optie
Gast- Gast
Ik heb er weleens van gehoord, al was dat in een iets andere vorm. Dan krijg je een wegwerpkattenbak die je bij de deur kunt zetten en zij 1x per week omwisselen. Maar ben ook even vergeten welk bedrijf dat doet. Lijkt me trouwens totaal niet praktisch, als die bak aan de deur staat kunnen ze een dagje niet poepen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Niet helemaal wat ik zocht... En 8,55 voor 2 weken en je katten kunnen een dag niet op de bak, dan kan ik beter 'gewoon' zelf zakken grit kopen en m'n container volplempen...
Jerry- Ratel
Als je het "standaard pakket" neemt krijg je 3 bakken en 1 kap.
Na de 1e week zet je de vieze bak buiten en gebruik je bak 2. Na de 2e week zet je de 2e bak ook buiten en deze worden opgehaald. Tot die tijd kun je bak 3 gebruiken en savonds staan er weer 2 nieuwe bakken te wachten.....
Je betaald dan een borg van €30 en iedere week €8,55.
Tenminste zo begrijp ik het van de site....
Na de 1e week zet je de vieze bak buiten en gebruik je bak 2. Na de 2e week zet je de 2e bak ook buiten en deze worden opgehaald. Tot die tijd kun je bak 3 gebruiken en savonds staan er weer 2 nieuwe bakken te wachten.....
Je betaald dan een borg van €30 en iedere week €8,55.
Tenminste zo begrijp ik het van de site....
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Wij gebruiken het grit van magic clean met in de bak een kattenbakzak, hoef hem nu maar 1 keer in de 3 weken ofzo te verschonen en dat is eigenlijk bijna geen werk.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik gebruik het ook! Heb dan wel 4 katten dus doe maar 1 week met een zak, maar je hoeft er nauwelijks wat aan te doen en het ruikt totaal niet. Iedereen staat daar ook versteld van als ze hier in huis komen. Dat ik katten heb vind ik heerlijk, maar ik hoef hun uitwerpselen echt niet de hele dag te ruiken...bleghPlien84 schreef:Wij gebruiken het grit van magic clean met in de bak een kattenbakzak, hoef hem nu maar 1 keer in de 3 weken ofzo te verschonen en dat is eigenlijk bijna geen werk.
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Ik vind t verschonen niet zo'n punt, maar wel dat gezeul met zakken van 30 liter... Dacht daarom misschien bestaat er een service met tonnen
Jerry- Ratel
Daarom gebruik ik dus magic clean. Dat is 5l per zak en met 1 kat doe je er 4 weken mee . Echt een aanrader!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Watkosta?
Ik gebruik klonterende kitty friend waardoor we de bakken maar weinig helemaal hoeven te verschonen. 2x per week scheppen en n beetje bijvullen, geen idee eigenlijk hoe lang ik met zo'n zak doe...
Misschien moet ik gewoon een ton regelen via marktplaats en om de zoveel tijd mn vriend nieuwe zakken laten halen en die ton volgooien...
Ik gebruik klonterende kitty friend waardoor we de bakken maar weinig helemaal hoeven te verschonen. 2x per week scheppen en n beetje bijvullen, geen idee eigenlijk hoe lang ik met zo'n zak doe...
Misschien moet ik gewoon een ton regelen via marktplaats en om de zoveel tijd mn vriend nieuwe zakken laten halen en die ton volgooien...
Jerry- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Welk kattengrit gebruiken jullie?
» Wat een service!
» Dat is pas goede service!
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wat vinden jullie van deze service?
» Wat een service!
» Dat is pas goede service!
» Wie heeft ervaring met de service van H&M?
» Wat vinden jullie van deze service?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: