Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van deze service?

+8
Rovine
Aziraphale
nina
Kqip
Gizmo
TukTuk
Minx
Tania
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:08

Ik heb eind januari een leren tas gekocht bij Zalando, van €180,00.
In maart begon het eerste stuk van de binnenvoering al los te laten, en 2 weken geleden was het grootste gedeelte van de binnenvoering helemaal stuk.
Omdat ik de tas zo gaaf vind heb ik 'm naar de schoenmaker gebracht om te laten maken, maar ook zalando gemaild.
Nu heb ik 2 opties: Of de tas terugsturen, dan het aankoopbedrag terugkrijgen en een nieuwe tas uitkiezen met 10% korting.
Of de tas houden en dan krijg ik 10% van mijn aankoopbedrag terug.
Het liefst zou ik de tas omruilen voor hetzelfde exemplaar, maar dan heel, maar dat kan niet omdat dezelfde tas er niet meer is.


Ik vind dit eigenlijk erg weinig.
Wat vinden jullie hiervan?


**Hopelijk staat het er nu iets duidelijker**


Laatst aangepast door Princess op vr 22 apr 2011 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Tania vr 22 apr 2011 - 8:11

Dus als je de tas terugstuurt moet je een nieuwe kopen en als je dan dezelfde zou kopen krijig je maar 18euro korting? Dat vind ik eigenlijk helemaal geen service.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:13

Tania schreef:Dus als je de tas terugstuurt moet je een nieuwe kopen en als je dan dezelfde zou kopen krijig je maar 18euro korting? Dat vind ik eigenlijk helemaal geen service.

Ja ik krijg dan wel de 180 euro terug, en dan 10% korting op een nieuwe tas.
Dus wat ik ook doe, het blijft bij 10% terugkrijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:13

Belachelijk, zou ik het niet bij laten. Kan je het merk niet mailen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Minx vr 22 apr 2011 - 8:14

Eigenlijk vind ik het best wel netjes. Je hebt de tas gebruikt en ze geven je 2 opties. Natuurlijk moet het niet zo snel kapot gaan. Aan de andere kant kun je wel 18 euro terug krijgen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Tania vr 22 apr 2011 - 8:14

Princess schreef:
Tania schreef:Dus als je de tas terugstuurt moet je een nieuwe kopen en als je dan dezelfde zou kopen krijig je maar 18euro korting? Dat vind ik eigenlijk helemaal geen service.

Ja ik krijg dan wel de 180 euro terug, en dan 10% korting op een nieuwe tas.
Dus wat ik ook doe, het blijft bij 10% terugkrijgen.

Oh als je ook nog je 180 euro terug krijgt vind ik het wel weer een prima oplossing eigenlijk.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 8:16

Ik vind het juist wel netjes, je krijgt de kans terug te sturen en je geld terug te krijgen. Wat had je dan verwacht? Dat je de helft van je geld terug zou krijgen? Dat gebeurd nooit namelijk, in geen enkele winkel.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:17

@ Reva, dat ga ik denk ik ook doen, ben benieuwd wat zij ervan zullen zeggen.

@ AngelNyn, ik had absoluut niet verwacht dat ik de helft terug zou krijgen, ik heb zelf lang genoeg in een winkel gewerkt om te weten dat het niet zo werkt. Maar ik vind 10% van het aankoopbedrag wel erg weinig, omdat een tas die zo duur is niet binnen 2 maanden zo kapot hoort te gaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:18

Wel netjes dat je je geld terug kan krijgen en 10% korting op een nieuwe bestelling/aankoop, maar of ik nog wat zou bestellen daar? Of krijg je alleen die 180 euro terug en die korting als je sowieso een nieuwe tas aanschaft daar?

Je vertrouwen in zo'n bedrijf is toch weg, denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:18

Sowieso had je eerst Zalando moeten contacten voordat je zelf de tas liet repareren. Door reparatie bij een externe vervalt meestal de garantie. In principe kan Zalando nu ook zeggen dat ze er helemaal niks meer mee doen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Minx vr 22 apr 2011 - 8:19

maar je krijgt en je geld terug en op de volgende aankoop 10% korting. Wat wil je dan?? Tuurlijk een tas mag niet zo snel kapot gaan maar daar zijn ze eht toch ook mee eens.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Kqip vr 22 apr 2011 - 8:20

Dat is netjes zat. Aankoopbedrag teruggeven en nog korting van 10% is niks mis mee. Bij anderen mag je blij zijn als je uberhaupt korting krijgt.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:20

Gizmo schreef:Sowieso had je eerst Zalando moeten contacten voordat je zelf de tas liet repareren. Door reparatie bij een externe vervalt meestal de garantie. In principe kan Zalando nu ook zeggen dat ze er helemaal niks meer mee doen.

Heb ik gedaan, toen kreeg ik die twee opties, zonder dat ze een bedrag hadden genoemd wat ik terug zou krijgen, en moest ik ze foto's sturen van hoe de tas eruit ziet.
Dat heb ik gedaan, en nu kreeg ik een mailtje met het bedrag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  nina vr 22 apr 2011 - 8:22

Ik vind het ook geen service.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:22

Kqip schreef:Dat is netjes zat. Aankoopbedrag teruggeven en nog korting van 10% is niks mis mee. Bij anderen mag je blij zijn als je uberhaupt korting krijgt.

Volgens mij staat er helemaal niet dat ze hele aankoopbedrag terug krijgt, maar maar 10%.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:23

Gizmo schreef:
Kqip schreef:Dat is netjes zat. Aankoopbedrag teruggeven en nog korting van 10% is niks mis mee. Bij anderen mag je blij zijn als je uberhaupt korting krijgt.

Volgens mij staat er helemaal niet dat ze hele aankoopbedrag terug krijgt, maar maar 10%.

Ik kon kiezen, of 10% korting terug en de tas houden, of de tas terugsturen en dan het hele bedrag terugkrijgen en op de tas die ik dan bij hun koop 10% korting.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:24

Princess schreef:
Gizmo schreef:Sowieso had je eerst Zalando moeten contacten voordat je zelf de tas liet repareren. Door reparatie bij een externe vervalt meestal de garantie. In principe kan Zalando nu ook zeggen dat ze er helemaal niks meer mee doen.

Heb ik gedaan, toen kreeg ik die twee opties, zonder dat ze een bedrag hadden genoemd wat ik terug zou krijgen, en moest ik ze foto's sturen van hoe de tas eruit ziet.
Dat heb ik gedaan, en nu kreeg ik een mailtje met het bedrag.

Maar heb je nou gewacht met reparatie tot na dat je reactie kreeg van Zalando? Want uit je beginpost kan ik de volgorde niet halen.
Je had ook kunnen eisen denk ik dat ze hem zouden omruilen. Maar zodra iemand anders er een reparatie op heeft uitgevoerd, hoeven ze dat niet meer te accepteren.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 8:24

Princess schreef:@ Reva, dat ga ik denk ik ook doen, ben benieuwd wat zij ervan zullen zeggen.

@ AngelNyn, ik had absoluut niet verwacht dat ik de helft terug zou krijgen, ik heb zelf lang genoeg in een winkel gewerkt om te weten dat het niet zo werkt. Maar ik vind 10% van het aankoopbedrag wel erg weinig, omdat een tas die zo duur is niet binnen 2 maanden zo kapot hoort te gaan.

Ja maar je kan er ook voor kiezen om je tas terug te sturen toch? Dus je krijgt niet maar 10% terug, je krijgt zelfs boven op dat je je geld terug krijgt, nog eens een extra korting. Veel bedrijven doen dit niet eens. Ik heb vorige week Wehkamp gemaild omdat een jurkje na 2x dragen kapot was, kreeg de optie, terug sturen en geld terug en ook geen korting, of 10% van het aankoopbedrag terug. Dit is wat normaal is, dus ik vind dat ze jou al tegemoed komen.

Een bedrijf heeft volgens mij liever dat de tas terug komt, want dan kunnen ze hem terug sturen naar de leverancier, en ook hun geld terug krijgen, en nu kost het hun geld. Dat idee heb ik iig altijd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:25

Princess schreef:
Gizmo schreef:
Kqip schreef:Dat is netjes zat. Aankoopbedrag teruggeven en nog korting van 10% is niks mis mee. Bij anderen mag je blij zijn als je uberhaupt korting krijgt.

Volgens mij staat er helemaal niet dat ze hele aankoopbedrag terug krijgt, maar maar 10%.

Ik kon kiezen, of 10% korting terug en de tas houden, of de tas terugsturen en dan het hele bedrag terugkrijgen en op de tas die ik dan bij hun koop 10% korting.

Je schrijft een beetje onduidelijk vind ik, je kan beter wat ruimer omschrijven.

Als je nog niet had laten repareren, dan had ik hem terug gestuurd, en desnoods dezelfde tas met 10% korting bestellen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:25

Gizmo schreef:
Princess schreef:
Gizmo schreef:Sowieso had je eerst Zalando moeten contacten voordat je zelf de tas liet repareren. Door reparatie bij een externe vervalt meestal de garantie. In principe kan Zalando nu ook zeggen dat ze er helemaal niks meer mee doen.

Heb ik gedaan, toen kreeg ik die twee opties, zonder dat ze een bedrag hadden genoemd wat ik terug zou krijgen, en moest ik ze foto's sturen van hoe de tas eruit ziet.
Dat heb ik gedaan, en nu kreeg ik een mailtje met het bedrag.

Maar heb je nou gewacht met reparatie tot na dat je reactie kreeg van Zalando? Want uit je beginpost kan ik de volgorde niet halen.
Je had ook kunnen eisen denk ik dat ze hem zouden omruilen. Maar zodra iemand anders er een reparatie op heeft uitgevoerd, hoeven ze dat niet meer te accepteren.

Ik heb inderdaad gewacht met reparatie tot ik een reactie had!
De tas kon niet worden omgeruild, ze hebben 'm niet meer. Want dat zou ik het liefste gehad hebben!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gast vr 22 apr 2011 - 8:26

Ik vind het helemaal geen goede service. 10 procent is niks! Dat krijg je soms bij mail acties en dan heb je geeneens een tas gekocht van 180 euro.. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:26

Princess schreef:
Gizmo schreef:
Princess schreef:
Gizmo schreef:Sowieso had je eerst Zalando moeten contacten voordat je zelf de tas liet repareren. Door reparatie bij een externe vervalt meestal de garantie. In principe kan Zalando nu ook zeggen dat ze er helemaal niks meer mee doen.

Heb ik gedaan, toen kreeg ik die twee opties, zonder dat ze een bedrag hadden genoemd wat ik terug zou krijgen, en moest ik ze foto's sturen van hoe de tas eruit ziet.
Dat heb ik gedaan, en nu kreeg ik een mailtje met het bedrag.

Maar heb je nou gewacht met reparatie tot na dat je reactie kreeg van Zalando? Want uit je beginpost kan ik de volgorde niet halen.
Je had ook kunnen eisen denk ik dat ze hem zouden omruilen. Maar zodra iemand anders er een reparatie op heeft uitgevoerd, hoeven ze dat niet meer te accepteren.

Ik heb inderdaad gewacht met reparatie tot ik een reactie had!
De tas kon niet worden omgeruild, ze hebben 'm niet meer. Want dat zou ik het liefste gehad hebben!

Dan heb je toch al je keuze gemaakt? Tas houden en 10% terug....
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Minx vr 22 apr 2011 - 8:27

Giacomo schreef:Ik vind het helemaal geen goede service. 10 procent is niks! Dat krijg je soms bij mail acties en dan heb je geeneens een tas gekocht van 180 euro.. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

ze hebben de tas niet meer. maar ze krijgt dus haar geld gewoon terug. en daarnaast nog 10% korting op een andere aankoop.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  TukTuk vr 22 apr 2011 - 8:27

Giacomo schreef:Ik vind het helemaal geen goede service. 10 procent is niks! Dat krijg je soms bij mail acties en dan heb je geeneens een tas gekocht van 180 euro.. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

Ze kan toch haar geld terug krijgen? Dat is toch hetzelfde als een nieuwe? Aangezien de tas uitverkocht is..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 8:28

Giacomo schreef:Ik vind het helemaal geen goede service. 10 procent is niks! Dat krijg je soms bij mail acties en dan heb je geeneens een tas gekocht van 180 euro.. Ik zou het er niet bij laten zitten.

Ik heb ooit schoenen gekocht van 140 euro. Na een half jaar was de zool er door. Ben terug gegaan en heb een nieuw paar gekregen. Dát is service.

Ik had denk ik ook wel gemaild dat ik niet akkoord zou gaan, en meer eisen. Gewoon beetje brutaal opstellen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van deze service? Empty Re: Wat vinden jullie van deze service?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum