Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

5 plaatsers

Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  studiebol do 27 dec 2012 - 22:55

Oke ben ik met nog een vraag, ik wilde graag een drie kamer appartement ivm de ruimte leek me dat wat prettiger maar daar in is veeeeel minder keuze. Nu had ik er een gevonden maar die vinden dat de kinderen van anderhalf prima bij hun ouders op de kamer kunnen dus kun je alleen maar een twee kamer appartement boeken.

Wat hadden jullie? Ik ga er vanuit dat we mooi weer hebben, maar dat hadden we afgelopen jaar niet en toen zaten we in een stacaravan die erg snel te klein werd zeg maar en dat wil ik eigenlijk niet weer.

Daarom ben ik op zoek naar wat ervaringen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  Tania do 27 dec 2012 - 23:54

Wij hadden met alleen J. een twee kamerappartement en toen sliep hij dus bij ons op de kamer, hij was toen 1,5. Ik vond het eigenlijk niks. Nou was hij ook wel een slechte slaper maar hij werd echt overal wakker van dus als wij naar bed gingen was hij alweer wakker.
Andere optie was dat wij in de woonkamer sliepen maar die bedbanken waren veel te klein en smal. Volgende keer wil ik met twee kinderen echt minimaal een drie kamer accomodatie.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  studiebol vr 28 dec 2012 - 4:30

Hier zijn ze op zich wel goede slapers... maar die slaapkamers zijn toch niet zo groot dat er gewoon nog 2 baby bedjes bij kunnen?

Ergens vind ik het gewoon raar, ik wil gewoon voor een drie kamer appartement betalen maar ik mag het gewoon niet boeken, zodra ik invoer dat ze 1 zijn dan gaat die automatisch naar een tweekamer appartement en iets anders kan ik er niet van maken.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  duckie vr 28 dec 2012 - 4:36

studiebol schreef:Hier zijn ze op zich wel goede slapers... maar die slaapkamers zijn toch niet zo groot dat er gewoon nog 2 baby bedjes bij kunnen?

Ergens vind ik het gewoon raar, ik wil gewoon voor een drie kamer appartement betalen maar ik mag het gewoon niet boeken, zodra ik invoer dat ze 1 zijn dan gaat die automatisch naar een tweekamer appartement en iets anders kan ik er niet van maken.

ook niet als je evt via een reisbureau boekt?

wij zaten met zn 3 en in een appartementhuisje met 1 slaapkamer en boven 2 vides wat dan ook 2 kleine kamertjes waren zeg maar... kon ik gewoon boeken met ons 3 en
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  studiebol vr 28 dec 2012 - 5:18

duckie schreef:
studiebol schreef:Hier zijn ze op zich wel goede slapers... maar die slaapkamers zijn toch niet zo groot dat er gewoon nog 2 baby bedjes bij kunnen?

Ergens vind ik het gewoon raar, ik wil gewoon voor een drie kamer appartement betalen maar ik mag het gewoon niet boeken, zodra ik invoer dat ze 1 zijn dan gaat die automatisch naar een tweekamer appartement en iets anders kan ik er niet van maken.

ook niet als je evt via een reisbureau boekt?

wij zaten met zn 3 en in een appartementhuisje met 1 slaapkamer en boven 2 vides wat dan ook 2 kleine kamertjes waren zeg maar... kon ik gewoon boeken met ons 3 en

Had de reisorganisatie al gebeld waar ik het complex gevonden had, zij kreeg het ook niet voor elkaar. En zij zegt dus dat ze rekenen dat ze in een kinderbedje liggen en dus bij je op de slaapkamer kunnen, ik zei dus maar dan heb ik er twee op de slaapkamer liggen, Tja dat meisje snapte het ook niet waarom het niet mocht, heeft er nog een collega bij gehaald maar kregen het niet voor elkaar.

Ik vind het echt heel irritant...
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  duckie vr 28 dec 2012 - 5:20

dat lijkt me echt heel irritant inderdaad ja... heb je al wel iets gevonden waar je heen wilt dan?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  Coco vr 28 dec 2012 - 7:07

Poeh, wij sliepen afgelopen vakantie met zn vieren op 1 kamer, ik vond het echt een ramp. En dan na te gaan dat we 7 slaapkamers hebben daar. Alleen liep de verbouwing enorm achter. Dat doe ik echt nooit weer, misschien dat ik het ook zo erg vond omdat ik hele andere verwachtingen had hoor en dat het me was meegevallen als ik het vooraf wist.

Maar nemen jullie zelf campingbedjes mee? Of regel je die daar? Is het geen optie als je alleen een tweekamerapartement kunt krijgen om de bedden in de woonkamer te plaatsen en hun bedjes in de slaapkamer? Of de meiden in de woonkamer 's nachts?
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  studiebol vr 28 dec 2012 - 8:56

Coco we willen met het vliegtuig gaan dus ik regel de bedjes dan daar.

Zei net ook al tegen mijn vriend dat we ze dan als wij gaan slapen wel in de woonkamer kunnen zetten ofzo, het zal ff behelpen zijn maar op zich wel te doen denk ik.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  teletascha vr 28 dec 2012 - 9:27

Goh, wat lastig! Wij hebben altijd een stacaravan mt 3 slaapkamers gehad of een huisje met 3 slaapkamers de afgelopen 3 vakanties Gewoon prettig, om wat extra ruimte te hebben, en dan geef ik graag 100 euro meer uit voor een weekje.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

2 of 3 kamer appartement met 2 kids? Empty Re: 2 of 3 kamer appartement met 2 kids?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum