Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 5:25

Of iemand die iemand in de buurt heeft die er verstand van heeft?

Mijn vaatwasser wilde vanaf juli dit jaar van de één op andere dag niet meer dicht. Ook al hebben mijn vader en ik van alles geprobeerd, hij wipte continu weer open. Op kerstavond had ik het geluk dat iemand het bestaan van de reset afwist. Hij deed het weer.

Vandaag wilde ik hem weer aanzetten. Hij deed het gewoon. Maar na een minuut van spoelen viel het apparaat opeens uit en zonder dat het apparaat nog aan was, voerde hij het water af. Er brandde geen enkel lampje meer, maar ik kon hem wel gewoon weer aanzetten en opnieuw laten draaien. Maar na een minuut viel het apparaat weer uit.

Mijn vader heeft dus echt geen verstand van het apparaat en wil zich er niet meer aan wagen. Wat ik me goed kan voorstellen, want de vorige poging was ook niet echt geweldig en heeft hem meer geld gekost, dan nodig was. Want wat hij heeft vervangen, bleek niet stuk. Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  394967 Ik heb Ariston Hotpoint gebeld, maar zij hebben helaas geen telefonische helpdesk. Wel konden ze een monteur sturen. Omdat mijn vaatwasser buiten de garantie valt, kost het me aan voorrijdkosten 60 euro en per kwartier 13 euro aan arbeidersloon. Als het niet opgelost kan worden, dan kost het me sowieso 60 euro.... Nog netjes dat ze het arbeidersloon niet doorberekenen.

Dus voor ik ze ga bellen voor een afspraak, ben ik me aan het doodgooglen. Maar ik kom er niet achter wat het probleem is. Dus misschien dat iemand hier mij op weg kan helpen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Paper Crown do 27 dec 2012 - 6:19

Hmm, het apparaat lijkt wel een storing te hebben. Piept het als het zeg maar stopt? Heb je al een andere programma proberen te laten draaien?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 6:33

Hij slaat gewoon uit. Dus zonder piep.


Nee, heb nog geen andere programma geprobeerd. Ben ook een beetje bang dat ik hem door mijn verwoede pogingen om hem te laten werken, straks daadwerkelijk in de soep draai. Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  1371890812

Edit: Ik zet hem zo wel even in een kort programma.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 7:23

Ik heb hem nu net op een ander programma gezet, hij deed het iets langer, maar sloeg daarna als nog uit. Dus ik was net de vaatwasser weer aan het uitruimen, want wilde afwassen, zie ik opeens een plas water. Uit schrik heb ik zo de vaatwasser er weggetrokken, hij stond niet meer vast, en nu ligt mijn keuken uit elkaar. Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  394967

Echt, ik had als man geboren moeten worden. Want hier heb ik geen inzicht in. silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  rianne287 do 27 dec 2012 - 7:45

Onze vaatwasser had ook zoiets.. Er was een pinnetje afgebroken in de klep.
Dat pinnetje registreert of de vaatwasser open is of dicht. Het zit direct bovenaan als je hem open doet.
Dus hij wipte ook iedere keer open en bleef maar pompen..
rianne287
rianne287
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Gast do 27 dec 2012 - 8:15

Zojuist vermoedde ik lekkage, dus ik heb de vaatwasser van zijn kant gehaald. Wat mij opviel was dat de deur simpelweg niet netjes aansluit. Van de bovenkant wel, van de zijkanten niet. We hebben dat pinnetje, waar je het over hebt, Rianne, al een keer vervangen. Maar toen wilde hij nog niet sluiten. Na de reset wel.

Ik moet dus iemand laten kijken naar de deur. Want die is simpelweg ontzet. En als dat het niet is, dan is het absoluut de printplaat. En dan kan ik voor 299 euro net zo goed een geheel nieuwe kopen en laten inbouwen.

Maar goed, laat de vaatwasser voor nu maar even voor wat het is. In 2013 kijk ik wel even verder. Want dan wil ik ook de keuken laten nakijken en opnieuw laten plaatsen. De vriend van mijn moeder heeft er een potje van gemaakt. Tip, laat iemand die geen verstand heeft van keukens, nooit je keuken inbouwen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Floor do 27 dec 2012 - 8:45

wij hebben ook zoiets ooit gehad, bij ons bleek er een lekkage in het apparaat te zijn, waardoor er uiteindelijk ergens kortsluiting ontstond, het water bleef dus er ergens in staan (niet zichtbaar zonder dat je hem open schroefde).
Wij hebben hem laten maken door een monteur, onafhankelijke dus niet van het merk zelf (onze garantie was toen een maand verlopen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iemand die verstand heeft van vaatwassers?  Empty Re: Iemand die verstand heeft van vaatwassers?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum