Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+75
Burn
Stranger
Winegum
Punk'd
Guus
Aimee
Zwerver
May
Rovine
Atelier Madame
aniet
Zora
Suus
Jasmine
strawberry
Elliot
Alex
Happinaz
Siem
Pommes
Mees
Elodie
Manderijn
SDL
slaatje
Inge
Lonely Goatherd
Bisq
Carra
Kiekeboe
Printje
Ella
Raindrop
Flower_L
Sayuri
Tania
Peanut
Sea of Trees
Tamagotchi
June
Luce
Dennenappel
Toet
SparklingEyes
Gympie
Bay
Snoopy
sterremaan
SoGood
rapa nui
Parisienne
Charles
Blond
Lejow
tienie31
Susan
Sam
Siamsa
Antibes
Lavendel
luisa
Middleme
RYW
Fortissimo
Caroow
Bazinga
Kowalski
Bliss
Caro
Marin
Poubelle
Exogenesis
ExpressoB
Snoes
Sugarfall
79 plaatsers

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. - Pagina 3 Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 10:41

Ik zie niet in waarom de reacties richting Marin ongepast zouden zijn. Waarom mag er niet gezegd worden dat we het zonde vinden? Prima als het voor jou geen hoge prioriteit heeft hoor, het gaat om jouw rijbewijs dus je moet het echt helemaal zelf weten. Maar ik vind het zonde om een pauze in te lassen. Gelukkig gaat het hier niet om mijn rijbewijs, maar om die van Marin.
Edit: wat ik bedoel is dus dat ze zich niet hoeft te verantwoorden, maar dat sommigen hier, waaronder ikzelf, een andere keuze zouden maken. Dat mag toch wel gezegd worden?

Siamsa, ik vind het echt een dooddoener om te zeggen 'ze heeft niet om jullie mening gevraagd, dus geef die dan ook niet'. Het is een forum, het is bedoeld om meningen uit te wisselen.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Siamsa vr 28 dec 2012 - 10:43

Elliot schreef:Ik zie niet in waarom de reacties richting Marin ongepast zouden zijn. Waarom mag er niet gezegd worden dat we het zonde vinden? Prima als het voor jou geen hoge prioriteit heeft hoor, het gaat om jouw rijbewijs dus je moet het echt helemaal zelf weten. Maar ik vind het zonde om een pauze in te lassen. Gelukkig gaat het hier niet om mijn rijbewijs, maar om die van Marin.

Siamsa, ik vind het echt een dooddoener om te zeggen 'ze heeft niet om jullie mening gevraagd, dus geef die dan ook niet'. Het is een forum, het is bedoeld om meningen uit te wisselen.

Je hoeft niet te pas en je onpas met je mening te gaan strooien. Tuurlijk mogen mensen best zeggen dat ze het zonde vinden, maar het gaat wel iets verder dan alleen 'goh, wat zonde van je rijlessen!'.

Laatst aangepast door Siamsa op vr 28 dec 2012 - 11:57; in totaal 3 keer bewerkt
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Sam vr 28 dec 2012 - 10:45

Ik nomineer het woord 'dooddoener' tot forumwoord van het jaar.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 10:45

Nou dan lees ik de reacties vast anders, ik zie geen discussie. Er worden wat 'oplossingen' aangedragen om alsnog geld vrij te krijgen voor het rijbewijs, maar een discussie over uitgaven? Ik vind dat een beetje een overdreven benaming.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 10:46

Er worden toch alleen maar opties aangedragen? Misschien idd ongevraagd, maar ik zie hier geen discussie, en al helemaal geen ongepaste discussie...

Gast
Gast

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 10:46

Nou echt ongepast zou ik t ook niet willen noemen hoor, onnodig misschien wel. Heel lief dat poubelle er naar vroeg, dat vind ik echt leuk, maar het is verder gewoon niet relevant voor me op dit moment. Het is gewoon even niet anders dat ik een pauze in las, qua tijd noch geld, dus al die adviezen zijn goedbedoeld hoor maar heb ik niet zo veel aan, want ik kan niet echt anders beslissen momenteel. Ben er ook totaal niet mee bezig op dit moment eerlijk gezegd, heb het druk genoeg. Moet komende maand waarschijnlijk elke avond over werken, dus vind t heerlijk om juist zo'n sociaalloos mogelijk leven even te hebben ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Susan vr 28 dec 2012 - 11:39

Siamsa schreef:Ik vind het ook echt bizar en vrij ongepast dat er een discussie ontstaat over de uitgaven van Marin en zelfs die van haar vriend. En dit is ook niet de eerste keer geloof ik. Ze vraagt niet om jullie mening, geef die dan ook niet. Jullie mogen er uiteraard je mening of gedachten over hebben, maar ga die niet uiten als ze er niet om vraagt, en al helemaal niet op een openbaar forum. Bovendien kunnen Marin en haar vriend kunnen prima zelf bepalen hoe ze hun zaakjes regelen en Marin kennende heeft ze hier echt wel goed over nagedacht. Het is van de zotte dat ze zich nu een soort van moet verantwoorden tegenover jullie.

Eens, ik zou daar ook totaal niet op zitten te wachten als ik Marin was.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  tienie31 vr 28 dec 2012 - 11:49

Ben het er ook mee eens. En daarbij geeft ze volgens mij 10x haar redenen ervoor op. Blijf er dan niet zo op doorhameren.

tienie31
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 252
Registratiedatum : 26-10-11

Bericht  Lejow vr 28 dec 2012 - 21:23

Susan schreef:
Siamsa schreef:Ik vind het ook echt bizar en vrij ongepast dat er een discussie ontstaat over de uitgaven van Marin en zelfs die van haar vriend. En dit is ook niet de eerste keer geloof ik. Ze vraagt niet om jullie mening, geef die dan ook niet. Jullie mogen er uiteraard je mening of gedachten over hebben, maar ga die niet uiten als ze er niet om vraagt, en al helemaal niet op een openbaar forum. Bovendien kunnen Marin en haar vriend kunnen prima zelf bepalen hoe ze hun zaakjes regelen en Marin kennende heeft ze hier echt wel goed over nagedacht. Het is van de zotte dat ze zich nu een soort van moet verantwoorden tegenover jullie.

Eens, ik zou daar ook totaal niet op zitten te wachten als ik Marin was.

Ook eens!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 21:31

Nou inderdaad...waar bemoéien menen zich toch elke keer weer mee. Mijn man zou trouwens nog erger zijn en echt niet zomaar tig rijlessen voor me gaan betalen, ook al had hij geld zat. Zoiets betalen we lekker zelf, ik werk immers ook (ok nu ligt het even wat anders). En dan nog: wat gaat jullie dat aan.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Blond vr 28 dec 2012 - 22:19

Charles: Hoe gaat het met jouw kabouters? En wanneer ga je weer werken?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:37

Blond schreef:Charles: Hoe gaat het met jouw kabouters? En wanneer ga je weer werken?

Met mijn kabouters gaat het goed. Ze groeien als kool, zijn super lief, makkelijk en grappig. Ja, ben blij met ze.

Met mij gaat het wat minder, met ups en downs. Ik heb zoals de meesten wel hebben meegekregen problemen op mijn werk. Van een mug werd een olifant gemaakt en inmiddels vermoed ik wel waarom. Het gaat erg slecht met het bedrijf, er zijn veel mensen ontslagen en nu ik mama ben willen ze ook het liefst van mij af. Ze kunnen het zich alleen niet veroorloven me te ontslaan omdat ik een jaarcontract heb en het financieel dramatisch gaat. Ze willen dus dat ik ontslag neem. Nu hopen ze dit te bereiken door mij een pakket te geven dat in de praktijk onuitvoerbaar is in de dagen die ik werk. Ik krijg 18 uur betaald, ingewikkeld verhaal, maar vanwege schooltijden waar ik aan ben gebonden (ik kom op scholen) kan ik dit nooit in 2,5 dag uitvoeren en zo is het met de twins wél geregeld. Ik moet dus 4 a 5 x per week werken en dat is gewoon ontzettend balen want ik krijg maar 18 uur betaald en we hebben opvang geregeld voor 2,5 dag , niet voor 4 a 5 dagen. Ik heb dus hard gezocht naar ander werk maar het is overal in mijn branche erg, dus ik zou van de water in de drup komen en nu heb ik tenminste nog leuke collega's. Dus ja...half januari begin ik.

Verder voel ik me blij vlagen de laatste tijd écht niet happy. Ik vermoed dat het iets met mijn hormonen te maken heeft, want eigenlijk past dit niet in mijn karakter. Verder belast het werk verhaal me erg en ben ik gewoon vreselijk moe door de zorg voor mijn kleintjes en de naslaap van de rotte zwangerschap.

En dit is maar een samenvatting. Nee, ik voel me écht niet zo gelukkig. Sad En dat wordt steeds erger. Weet ook even geen raad met deze situatie.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 23:43

Wat vervelend Charles. Dat is ook een lastig pakket zeg. En als je aangeeft op je werk dat het niet kan?
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen waar je wat aan hebt maar ik vind het erg vervelend voor je en hoop dat je een weg vindt waardoor je je beter gaat voelen.

Gast
Gast

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:45

Harrison schreef:Wat vervelend Charles. Dat is ook een lastig pakket zeg. En als je aangeeft op je werk dat het niet kan?
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen waar je wat aan hebt maar ik vind het erg vervelend voor je en hoop dat je een weg vindt waardoor je je beter gaat voelen.

Heb het gezegd en dan is het antwoord: take it or leave it. Dan neem je maar ontslag. Ik ben niet de enige die in deze situatie is, ze spelen het eigenlijk met bijna alle mensen zo. Het scheelt dus dat ik weet dat het niks persoonlijks is. Maar 2 van mijn leukste collega's hebben nu ontslag genomen per 1 jan. ik zal ze missen. Maar ja.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 23:47

Ik vind echt dat ze je schoftelijk behandelen daar. Ze kunnen het helaas maken in deze tijd, maar het gaat natuurlijk nergens over en ik kan er echt kwaad om worden. Heb je je daar nou kapot voor gewerkt voordat je zwanger bent? En nu stank voor dank krijgen? Ik vind het maar een vuil spelletje wat ze spelen.

Ik hoop heel erg dat je iets anders vindt op korte termijn, zodat je met name meer rust krijgt. Ik vind het echt van de zotte dat je je HIER nu zorgen over moet gaan maken, terwijl je gewoon hartstikke goed je best doet met alles.

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:50

Bah nu moet ik huilen. Het heeft echt een groot deel van mijn zwangerschap verpest en ik loop er de hele dag mee in mijn hoofd. Ik zou best naar de arbo arts kunnen gaan, die is al heel erg tegen ons bedrijf. Ik zat voor de zwangerschap heel erg tegen een burn-out aan, maar eigenlijk hebben de kleintjes me daarvan 'gered'. En ik wil niet weer terug naar die situatie. Maar dan krijg IK dalijk zo'n stempel. Ik ga denk ik gewoon beginnen en als het dan niet lukt dan kan ik altijd nog naar de huisarts. Maar verdrietig maakt het me wel. Ik ben helemaal geen labiel persoon, maar voel me nu wel zo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 23:52

Ik heb echt helemaal geen verstand van werkdingen, maar vind dit echt klote voor je. Chantage, noemen we dit, en het mag moreel gezien niet. Maar ja, daar hebben jouw werkgevers blijkbaar geen boodschap aan. Ik hoop echt heel hard voor je dat zich ergens een oplossing voordoet.

En dat onhappy gevoel van je? Bedoel je dat je je een beetje depressief voelt?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 28 dec 2012 - 23:54

Charles schreef:Bah nu moet ik huilen. Het heeft echt een groot deel van mijn zwangerschap verpest en ik loop er de hele dag mee in mijn hoofd. Ik zou best naar de arbo arts kunnen gaan, die is al heel erg tegen ons bedrijf. Ik zat voor de zwangerschap heel erg tegen een burn-out aan, maar eigenlijk hebben de kleintjes me daarvan 'gered'. En ik wil niet weer terug naar die situatie. Maar dan krijg IK dalijk zo'n stempel. Ik ga denk ik gewoon beginnen en als het dan niet lukt dan kan ik altijd nog naar de huisarts. Maar verdrietig maakt het me wel. Ik ben helemaal geen labiel persoon, maar voel me nu wel zo.
Ahhh, Charles toch. Verdriet is echt k*t.

Wat bedoel je met 'dan krijg ik een stempel'?

Gast
Gast

Bericht  Parisienne vr 28 dec 2012 - 23:54

Charles: hug
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  rapa nui vr 28 dec 2012 - 23:54

Rood: hoe is het trouwens met jou? Voel jij je al weer wat gelukkiger dan je de afgelopen weken was?
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:54

Rood schreef:Ik heb echt helemaal geen verstand van werkdingen, maar vind dit echt klote voor je. Chantage, noemen we dit, en het mag moreel gezien niet. Maar ja, daar hebben jouw werkgevers blijkbaar geen boodschap aan. Ik hoop echt heel hard voor je dat zich ergens een oplossing voordoet.

En dat onhappy gevoel van je? Bedoel je dat je je een beetje depressief voelt?

Weet ik niet. Ik denk het wel. Ik was altijd één van die mensen die riep dat iedereen zich wel eens kut voelde en dat met veel beweging, frisse lucht en goed eten je daar wel 'overheen komt'. laughcry

Het enige wat ik nu kan zeggen is dat ik bij vlagen ineens begrijp hoe naar je je kan voelen en dat ik dat onderschat heb.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:55

Rood schreef:
Charles schreef:Bah nu moet ik huilen. Het heeft echt een groot deel van mijn zwangerschap verpest en ik loop er de hele dag mee in mijn hoofd. Ik zou best naar de arbo arts kunnen gaan, die is al heel erg tegen ons bedrijf. Ik zat voor de zwangerschap heel erg tegen een burn-out aan, maar eigenlijk hebben de kleintjes me daarvan 'gered'. En ik wil niet weer terug naar die situatie. Maar dan krijg IK dalijk zo'n stempel. Ik ga denk ik gewoon beginnen en als het dan niet lukt dan kan ik altijd nog naar de huisarts. Maar verdrietig maakt het me wel. Ik ben helemaal geen labiel persoon, maar voel me nu wel zo.
Ahhh, Charles toch. Verdriet is echt k*t.

Wat bedoel je met 'dan krijg ik een stempel'?

Het stempel van iemand die d'r werk niet aankan of van iemand die snel opgeeft ofzo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  SoGood vr 28 dec 2012 - 23:55

Lieve Charles, wat ontzettend vervelend, ik begrijpt dat dit ontzettend rot voor je moet zijn. Ik vind het jammer om te lezen dat dit jouw gemoedstoestand zo beinvloed, juist in deze tijd met je tweeling. Ik hoop dat je toch kan blijven genieten.. Het is makkelijk gezegd en ik wil jouw situatie ook zeker niet bagatelliseren (hier praat iemand met ook veel ellende en shit op haar werk) maar uiteindelijk is het je werk maar, dat is vervangbaar. Je bent een slimmerik, uiteindelijk gaat dat ook weer goed komen.. Heb daar vertrouwen in! Hoe is het met.. - Pagina 3 699888
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  sterremaan vr 28 dec 2012 - 23:56

©Marin wat vervelend van je autorijbewijs halen zeg. En ik vind het heerlijk te lezen dat je zo van fotograferen geniet.

©Charles, he wat onwijs balen dat het er bij jou zo aan toe gaat. Ik wilde je even een virtuele knuffel sturen.

Ik ben erg benieuwd hoe het met @Lejow,@Susan, @anibes en ecrits (al denk ik dat ecrits niet meer komt hier of onder een andere naam?). Maar was benieuwd hoe het bij jou ging Lejow, met de kleine en ook met je moeder?

Susan ben je nog druk met schrijven bezig? En met de kleintjes? Die inmiddels alweer groot worden.

Anibes ik ben benieuwd wat jou allemaal bezig houd. En wilde je nog bedanken voor de uitleg in mijn topic van laatst.
sterremaan
sterremaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 675

http://www.sterremaan.tk

Bericht  Charles vr 28 dec 2012 - 23:58

Dankje sogood en parisienne ook.

Je hebt gelijk, het is ook 'maar' werk. Ik heb al veel sollicitaties de deur uit gedaan maar óf ik ga er financieel erg op achteruit (en dat kan gewoon ff niet) of ze willen gewoon geen kersverse moeder. Of het is gewoon hetzelfde gezeik.

Op den duur wil ik wel voor mezelf beginnen maar daar heb ik nu gewoon even de energie niet voor en dan ben ik ook mijn financiele zekerheid kwijt en hoewel mijn man me steunt, zou ik daar zelf slapeloze nachten van krijgen.

Ik weet momenteel echt even niet wat juist is en wat niet. Ik ben gewoon mezelf niet, ook in mijn hoofd voel ik me dom en verward, alsof ik ze nog niet allemaal op een rijtje heb sinds de bevalling.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 13 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: