Hoe is het met..
+75
Burn
Stranger
Winegum
Punk'd
Guus
Aimee
Zwerver
May
Rovine
Atelier Madame
aniet
Zora
Suus
Jasmine
strawberry
Elliot
Alex
Happinaz
Siem
Pommes
Mees
Elodie
Manderijn
SDL
slaatje
Inge
Lonely Goatherd
Bisq
Carra
Kiekeboe
Printje
Ella
Raindrop
Flower_L
Sayuri
Tania
Peanut
Sea of Trees
Tamagotchi
June
Luce
Dennenappel
Toet
SparklingEyes
Gympie
Bay
Snoopy
sterremaan
SoGood
rapa nui
Parisienne
Charles
Blond
Lejow
tienie31
Susan
Sam
Siamsa
Antibes
Lavendel
luisa
Middleme
RYW
Fortissimo
Caroow
Bazinga
Kowalski
Bliss
Caro
Marin
Poubelle
Exogenesis
ExpressoB
Snoes
Sugarfall
79 plaatsers
Pagina 2 van 13
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Re: Hoe is het met..
Hoe is het nu trouwens met jou Bliss?
En met jou en je lessen, Bazinga?
En met jou en je lessen, Bazinga?
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Marin schreef:Haha ja dat is dus ook wat ik denk. Het is betaald, maar tegelijkertijd komt er toch nog van alles bij. Maar goed, daar ga ik me maar verder niet te druk over maken, want het is veel te gaaf en zo lief dat we mee mogen, maar ik moet er idd toch even acuut voor sparen dus.
Edit: maar ik ga natuurlijk niet dan maar een goedkope of minder ver zoom lens kopen om goedkoop uit te zijn. Dan wil ik nu ook gewoon een goede lens zodat ik daar wel goed gebruik van kan maken en achteraf niet gefrustreerd ben met m'n foto's. Dit is al niet het beste van het beste, als ik écht geld zou willen uitgeven kon ik ook een écht goede lens van €14.000 kopen. Maar zo gek ben ik natuurlijk niet hahaha.
Misschien een beetje een stomme vraag, maar zit je vriend ook zo krap? Mijn vriend betaald gewoon mee aan mijn rijlessen, eerlijk zullen we alles delen zeg maar.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow schreef:Marin schreef:Haha ja dat is dus ook wat ik denk. Het is betaald, maar tegelijkertijd komt er toch nog van alles bij. Maar goed, daar ga ik me maar verder niet te druk over maken, want het is veel te gaaf en zo lief dat we mee mogen, maar ik moet er idd toch even acuut voor sparen dus.
Edit: maar ik ga natuurlijk niet dan maar een goedkope of minder ver zoom lens kopen om goedkoop uit te zijn. Dan wil ik nu ook gewoon een goede lens zodat ik daar wel goed gebruik van kan maken en achteraf niet gefrustreerd ben met m'n foto's. Dit is al niet het beste van het beste, als ik écht geld zou willen uitgeven kon ik ook een écht goede lens van €14.000 kopen. Maar zo gek ben ik natuurlijk niet hahaha.
Misschien een beetje een stomme vraag, maar zit je vriend ook zo krap? Mijn vriend betaald gewoon mee aan mijn rijlessen, eerlijk zullen we alles delen zeg maar.
Dat is ook wat ik dacht. Mijn vriend zou ook hebben meebetaald, omdat het hebben van een rijbewijs zoveel gemak met zich mee brengt. Mijns inziens ook zoveel belangrijker dan zo'n lens, maar wie ben ik
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ligt even stil... Ik moet nog een keer voor m'n theorie en wilde dat al gelijk gaan doen, maar door de dood van de vader van m'n beste vriendin (wat een zin) is er even een kras doorheen gezet. Alsof 't er even niet toe deed... En toen de feestdagen en toen nog veel meer excuses en blabla.... maar zodra ik m'n theorie heb, wordt m'n praktijk aangevraagd! Dus even doorzetten en over examen-angst heen komen...
Thanks for asking!
Thanks for asking!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Zelfs al zou ie het aanbieden, zou ik dat niet aannemen. Ik vind dat gewoon iets van mezelf, net als de kleding die ik koop, m'n studieschuld en andere uitgaven die ik doe
Als ik incidenteel eens geld van m moet lenen, is t prima, maar ik wil echt niet dat ie dat soort dingen voor me betaald.
Later als we getrouwd zijn, zal hij 10x meer verdienen dan ik en vind ik het wel een andere situatie, maar voor nu voel ik me daar echt nog heel onprettig bij.
Als ik incidenteel eens geld van m moet lenen, is t prima, maar ik wil echt niet dat ie dat soort dingen voor me betaald.
Later als we getrouwd zijn, zal hij 10x meer verdienen dan ik en vind ik het wel een andere situatie, maar voor nu voel ik me daar echt nog heel onprettig bij.
Marin- Lady Post-a-lot
Bazinga, ja snap ik! Even laag pitje en andere prioriteiten dus. Komt vast goed!
Marin- Lady Post-a-lot
Caro schreef:Ik ben ook wel erg benieuwd naar Leaf! En RYW eigenlijk ook..
Alive and seriously kicking dingen veranderen, en heb een megadip gehad, maar ben nu even lekker druk met genieten van wat ik allemaal heb opgebouwd! Lief dat je het vraagt!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Marin schreef:Hoe is het nu trouwens met jou Bliss?
Met mij gaat het momenteel best ok eigenlijk. Van de week nog een paar keer geappt met mn ex en volgende week zie ik het waarschijnlijk weer, maar ik voel me steeds beter bij de beslissing in elk geval. Kan me alleen ineens heel schuldig voelen als ik eraan denk dat ik misschien ooit weer een nieuwe vriend krijg en dat hij dan niemand heeft. Voor hetzelfde geld heeft hij eerder iemand anders en dat zou ik ook kut vinden denk ik, maar toch heb ik dat volgens mij nog liever dan andersom! Is toch raar?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Fijn dat je je alweer iets beter voelt en dat t allemaal iets is gezakt. Ik snap best dat je zo dubbel daarin staat voor wie t eerst een relatie krijgt, maar zover is het vast nog niet dus hopelijk is tegen die tijd je gevoel wel iets meer verzwakt. Het is nu nog zo vers.
Eeeh niet dat ik nu bedoel dat t vast nog heel lang duurt voor je weer een vriendje krijgt.. Haha stom uitgedrukt, sorry! ;-)
Eeeh niet dat ik nu bedoel dat t vast nog heel lang duurt voor je weer een vriendje krijgt.. Haha stom uitgedrukt, sorry! ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Ik zou het ook echt niet relax vinden als mijn vriend mee zou betalen aan mijn rijbewijs hoor. Dat hij je lessen cadeau doet ofzo oke, maar hoezo moet hij meebetalen. Dat hij meer zou bijdragen aan de vaste lasten ofzo zou ik een ander verhaal vinden maar waarom moet hij betalen aan mijn rijbewijs?
Kun je geen lenzen van iemand lenen Marin? Ik had trouwens een 18-200 lens mee en dat was op zich prima maar als ze net iets te ver waren was het wel jammer ja.
Kun je geen lenzen van iemand lenen Marin? Ik had trouwens een 18-200 lens mee en dat was op zich prima maar als ze net iets te ver waren was het wel jammer ja.
Gast- Gast
Hahaha ik snap je hoor En ik denk ook dat t nog wel ff duurt (al heb ik wel net een leuke jongen een berichtje gestuurd op FB, heel casual, is een oud-klasgenoot... aah eng ).
Bliss- Lady Post-a-lot
Nee ik ken niemand die zo'n lens heeft. Is ook vrij exceptioneel, normaal gesproken heb je niet zo'n zoombereik nodig natuurlijk. Maar ik vond het idee van tweedehands kopen en na paar maanden weer door verkopen wel handig, zo kost het het minste.
Een lens huren kan ook, maar dan ben je helemaal je geld 'kwijt' natuurlijk.
En dat die rijles moet wachten vind ik zelf echt niet zo'n probleem gelukkig. Ben er nu al zo lang mee bezig dat die paar maanden wachten ook niet meer uit maken. En m'n theorie is nog geldig gelukkig.
Een lens huren kan ook, maar dan ben je helemaal je geld 'kwijt' natuurlijk.
En dat die rijles moet wachten vind ik zelf echt niet zo'n probleem gelukkig. Ben er nu al zo lang mee bezig dat die paar maanden wachten ook niet meer uit maken. En m'n theorie is nog geldig gelukkig.
Marin- Lady Post-a-lot
Maarehhh misschien zeg ik nu iets geks.. maar kunnen jullie niet gewoon 1 lens kopen? Dan maar om en om foto's maken ofzo maar ik zou het zelf zonde van mijn geld vinden om om 1x foto's te kunnen maken op reis 3000 euro uit te gaan geven.
Gast- Gast
Haha nee dat gaat slaande ruzie opleveren en dat meen ik echt. ;-) niets is frustrerender voor mij (en hem ook) om een foto moment voorbij te moeten laten gaan en een foto NIET te kunnen maken. Word ik in t dagelijks leven al gruwelijk chagrijnig van, laat staan op zo'n unieke reis. En bovendien heeft hij een Nikon en ik Canon dus we moeten gewoon 2x dezelfde lens met andere vatting kopen voor ieder z'n eigen camera. Het is nou eenmaal een dure hobby ;-)
Maar lief dat je zo meedenkt hoor! En t geld van die lens krijgen we dan grotendeels wel weer terug hè, dus zo erg vind ik t niet om daar geld aan uit te moeten geven. Het is alleen wat snel ;-)
Maar lief dat je zo meedenkt hoor! En t geld van die lens krijgen we dan grotendeels wel weer terug hè, dus zo erg vind ik t niet om daar geld aan uit te moeten geven. Het is alleen wat snel ;-)
Marin- Lady Post-a-lot
Marin, heeft huren geen zin? Ik weet bij mijn vriend dat ze ook n verhuur afdeling hebben (geen idee welke lenzen precies!), dus denk wel bij meerdere bedrijven? Issie niet van jou maar kun je wel wat op safari...
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ja had ik hier boven ook al genoemd. Was direct mijn eerste gedachte ja, maar dan ben je het geld echt 'kwijt' en als je een occasion koopt en naderhand weer verkoopt, krijg je nog (wat) geld terug, misschien wel zelfs het betaalde bedrag. Dus dat is dan slimmer.
Marin- Lady Post-a-lot
Toen ik op safari was kwamen we zo dicht bij de dieren dat je zelfs met een gewone simpele camera prachtige foto's kon maken. Ik had zelf een wat betere lens en mijn foto's zijn helemaal mooi. Maar goed, ik zal ongetwijfeld een andere standaard hebben dan jij. Ik zou dus gewoon lekker die dure lens kopen als jij daar blij van wordt. Dan toch gewoon die paar maanden wat krapper.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Oh dank je voor je bijdrage ook. Ik weet zo slecht wat ik kan verwachten, dus wil echt geen risico nemen. Ik heb Eem wildlife photography eBook aangeschaft en daarin staat 400 tot 600 minstens, maar als ik jullie zo hoor kan t ook minder zoom.
Maar idd, dan maar even wat krapper. Januari is toch zo'n maand waarin je bijna geen dure dingen koopt meestal.
Maar idd, dan maar even wat krapper. Januari is toch zo'n maand waarin je bijna geen dure dingen koopt meestal.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:Ja had ik hier boven ook al genoemd. Was direct mijn eerste gedachte ja, maar dan ben je het geld echt 'kwijt' en als je een occasion koopt en naderhand weer verkoopt, krijg je nog (wat) geld terug, misschien wel zelfs het betaalde bedrag. Dus dat is dan slimmer.
Daar zit ook wat in ja.
Ex-verhuur occassions worden ook wel eens verkocht, scheelt je misschien meer tov een particulier?
Maar wat is je grootste lens dan die je hebt? Want voor wat ik weet als je een telelens hebt, is dat bijv 200-400, maar als je dan dichterbij een dier hebt moet je er toch een andere lens op zetten?
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Mijn grootste lens nu is 17-55. Niet echt groot dus ;-) die is echt speciaal voor m'n portretten, ideaal daarvoor.
Ik wil heel graag de 50-500 want die heeft zowel groothoek als zoom en ben je echt in 1 klap klaar, maar evt is de 100-400 ook alternatief. Maar daar ben ik ook al bang voor dat t groothoek mist. Of ik neem m'n oude body mee en zet m'n 17-55 daarop en loop met twee bodies, dat kan ook nog.
Sorry hoor jongens dat hier mega saai over lenzen gepraat wordt ;-)
Ik wil heel graag de 50-500 want die heeft zowel groothoek als zoom en ben je echt in 1 klap klaar, maar evt is de 100-400 ook alternatief. Maar daar ben ik ook al bang voor dat t groothoek mist. Of ik neem m'n oude body mee en zet m'n 17-55 daarop en loop met twee bodies, dat kan ook nog.
Marin- Lady Post-a-lot
Marin schreef:
Idd, boooooring!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik ben wel benieuwd hoe het met Ecrits gaat maar volgens mij komt ze hier niet meer.
Ook ben ik wel benieuwd naar Jordana (Wallace of die andere) en hoe het nu gaat met haar relatie. Want dat was vorig jaar 1 en al ellende toch?
Ook ben ik wel benieuwd naar Jordana (Wallace of die andere) en hoe het nu gaat met haar relatie. Want dat was vorig jaar 1 en al ellende toch?
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Maar je vriend zit dus niet krap Marin? Want dan vind ik het wel echt stom om weer een pauze met lesse in te lassen, hij hoeft niet te betalen, maar zou je toch kunnen voorschieten? Ik vind het echt heel zonde om nu weer een pauze in te lassen. Komt ook eigenlijk niet hel geloofwardig meer over dat je het wilt? Zie je er tegen op? Doe je het "omdat het moet"?
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom er zo'n discussie over moet ontstaan.
Nee m'n vriend heeft geld zat, maar het heeft gewoon niet zo'n hoge prioriteit voor mij. Ik red me al jaren prima zonder rijbewijs dus die paar maanden maken me echt gewoon niet uit. Het is mega gedoe om elke week drie uur onderweg te zijn voor twee uur rijles en ik zal blij zijn als ik er klaar mee ben, maar het kan me gewoon echt niet zoveel schelen of ik nu verder ga of in maart. Ik spaar echt liever eerst voor een lens en dan daarna weer verder voor rijles. Dat kan ik qua tijd en geld veel beter behappen dan steeds elke week €70 aftikken. Dan spaar ik liever eerst weer.
Nee m'n vriend heeft geld zat, maar het heeft gewoon niet zo'n hoge prioriteit voor mij. Ik red me al jaren prima zonder rijbewijs dus die paar maanden maken me echt gewoon niet uit. Het is mega gedoe om elke week drie uur onderweg te zijn voor twee uur rijles en ik zal blij zijn als ik er klaar mee ben, maar het kan me gewoon echt niet zoveel schelen of ik nu verder ga of in maart. Ik spaar echt liever eerst voor een lens en dan daarna weer verder voor rijles. Dat kan ik qua tijd en geld veel beter behappen dan steeds elke week €70 aftikken. Dan spaar ik liever eerst weer.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook echt bizar en vrij ongepast dat er een discussie ontstaat over de uitgaven van Marin en zelfs die van haar vriend. En dit is ook niet de eerste keer geloof ik. Ze vraagt niet om jullie mening, geef die dan ook niet. Jullie mogen er uiteraard je mening of gedachten over hebben, maar ga die niet uiten als ze er niet om vraagt, en al helemaal niet op een openbaar forum. Bovendien kunnen Marin en haar vriend kunnen prima zelf bepalen hoe ze hun zaakjes regelen en Marin kennende heeft ze hier echt wel goed over nagedacht. Het is van de zotte dat ze zich nu een soort van moet verantwoorden tegenover jullie.
Laatst aangepast door Siamsa op vr 28 dec 2012 - 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Siamsa- Prater
- Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11
Pagina 2 van 13 • 1, 2, 3, ... 11, 12, 13
Pagina 2 van 13
Permissies van dit forum: