Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe is het met..

+75
Burn
Stranger
Winegum
Punk'd
Guus
Aimee
Zwerver
May
Rovine
Atelier Madame
aniet
Zora
Suus
Jasmine
strawberry
Elliot
Alex
Happinaz
Siem
Pommes
Mees
Elodie
Manderijn
SDL
slaatje
Inge
Lonely Goatherd
Bisq
Carra
Kiekeboe
Printje
Ella
Raindrop
Flower_L
Sayuri
Tania
Peanut
Sea of Trees
Tamagotchi
June
Luce
Dennenappel
Toet
SparklingEyes
Gympie
Bay
Snoopy
sterremaan
SoGood
rapa nui
Parisienne
Charles
Blond
Lejow
tienie31
Susan
Sam
Siamsa
Antibes
Lavendel
luisa
Middleme
RYW
Fortissimo
Caroow
Bazinga
Kowalski
Bliss
Caro
Marin
Poubelle
Exogenesis
ExpressoB
Snoes
Sugarfall
79 plaatsers

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Ga naar beneden

Hoe is het met.. Empty Hoe is het met..

Bericht  Poubelle ma 24 dec 2012 - 2:48

..Marin en haar rijlessen? Ben je nog naar een andere rijschool gegaan en heb je al een afrij-datum?

..Sugarfall?
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe is het met.. Empty Re: Hoe is het met..

Bericht  Sugarfall ma 24 dec 2012 - 3:49

Hee lief dat je het vraagt! Met mij gaat het goed! Ik mis mijn ex nog steeds wel, maar het wordt minder, soms nog zo'n avond dat ik er de hele tijd mee bezig ben (toevallig gisteren nog laughcry ) maar ik doe veel met vriendinnen en eigenlijk gaat het gewoon wel goed! Heb jij eigenlijk alweer een leuke man op het oog Poubelle?

Ik ben wel benieuwd hoe het is met ExpressoB, omdat ze toen zo twijfelde of ze haar relatie wilde beeindigen of niet.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 3:52

Sugarfall: ik snap helemaal hoe het voelt. Heb er zelf gelukkig geen last meer van, maar je kunt je flink rot voelen.

Gast
Gast

Bericht  Snoes ma 24 dec 2012 - 4:14

Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen met Eucalypta en het huis dat ze een paar weken geleden gingen bezichtigen. Ik was daar erg benieuwd naar, maar volgens mij heb ik de 'afloop' gemist omdat ik toen net ging bevallen ofzo smile

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast ma 24 dec 2012 - 5:34

Ik ben benieuwd hoe het met Leaf is. Vooral naar aanleiding van haar topic in Liefde & Relaties.

Gast
Gast

Bericht  ExpressoB ma 24 dec 2012 - 8:18

Weg gehaald*

Laatst aangepast door ExpressoB op vr 28 dec 2012 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Exogenesis di 25 dec 2012 - 2:42

Ja, hoe gaat het met Leaf?

En hoe gaat het met TGR? Waar ben je? Heb je nog steeds een relatie?
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Poubelle di 25 dec 2012 - 6:33

Sugarfall schreef:Hee lief dat je het vraagt! Met mij gaat het goed! Ik mis mijn ex nog steeds wel, maar het wordt minder, soms nog zo'n avond dat ik er de hele tijd mee bezig ben (toevallig gisteren nog laughcry ) maar ik doe veel met vriendinnen en eigenlijk gaat het gewoon wel goed! Heb jij eigenlijk alweer een leuke man op het oog Poubelle?

Fijn om te lezen dat het goed met je gaat!
Het is ook niet gek dat je nog zulke avonden hebt, zeker in kersttijd!
Wees maar extra lief voor jezelf op zo'n dip-avond!

Ik heb niemand op het oog, heb wel een paar keer gedate maar dat was allemaal niets. Wie weet kom ik in 2013 wel iemand tegen met wie het wat wordt!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Snoes wo 26 dec 2012 - 3:04

Naar Leaf ben ik ook benieuwd inderdaad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 2:41

Kowalski, heb je de uitslag al?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 2:51

Poubelle schreef:..Marin en haar rijlessen? Ben je nog naar een andere rijschool gegaan en heb je al een afrij-datum?

Hee wat lief dat je daar aan denkt.

Nee, het is echt een never ending story helaas. Ik ben er bíjna maar nog net niet. Ben wel in Den Haag blijven lessen want ik hoef er misschien nog maar 5 ofzo. Maar m'n geld is op dus ik kan niet verder, moet eerst weer sparen. En nu komt die safari er tussendoor (zie reizen pijler) dus moet ik daar eerst voor sparen en extra hard werken komende tijd, dus heb gewoon geen tijd/geld voor rijles. Het komt wel... Ooit. Het is een frustrerend proces maar ooit komt t wel goed.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 3:26

Als ik je een tip mag geven Marin, als je nu stopt en pas over een paar maanden weer verder gaat heb je grote kans dat je dan weer meer dan 5 lessen nodig hebt voordat je mag afrijden. Het is dan weer een heel stuk weggezakt. Kun je niet iets minder sparen voor die safari en een deel van je geld toch gebruiken voor rijlessen? Het zou zo zonde zijn om straks weer opnieuw te moeten beginnen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Caro vr 28 dec 2012 - 3:27

Ik ben ook wel erg benieuwd naar Leaf! En RYW eigenlijk ook..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 3:36

Elliot schreef:Als ik je een tip mag geven Marin, als je nu stopt en pas over een paar maanden weer verder gaat heb je grote kans dat je dan weer meer dan 5 lessen nodig hebt voordat je mag afrijden. Het is dan weer een heel stuk weggezakt. Kun je niet iets minder sparen voor die safari en een deel van je geld toch gebruiken voor rijlessen? Het zou zo zonde zijn om straks weer opnieuw te moeten beginnen!

Ja ik heb nu al drie keer langere pauzes van paar maanden moeten nemen door omstandigheden en gelukkig weet ik intussen dat ik t redelijk snel weer oppik. En nee, naast dat ik gewoon moet sparen voor die reis heb ik ook gewoon echt geen tijd. Dan ga ik liever even paar maanden goed sparen en dan nog in één keer de focus op t laatste stukje rijlessen dan af en toe eens een lesje als ik net tijd en geld heb voor bijv 1 les in januari en 1 in feb. Dan ga ik liever pas in maart verder als ik gewoon weer geld heb.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 4:55

Maar die reis was toch volledig betaald enzo? Ik zou ook echt doorgaan nu hoor, want na die safari wil je weer een keer op vakantie en zo is er altijd wel iets anders om voor te sparen en heb je het rijbewijs over een paar jaar nog niet. Laatste loodjes!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski vr 28 dec 2012 - 4:57

Elliot schreef:Kowalski, heb je de uitslag al?

Ja! Vandaag was ie eindelijk binnen en het was gelukkig goed nieuws! Maar wat ik dan wel weer raar vind, ik ben met "het is goed nieuws, er zit niks kwaadaardigs" afgewimpeld, maar op de vraag wat ik dan met die pijn moet kreeg ik weer een snauw... Natuurlijk ben ik blij hoor, maar ik heb er wél veel last van! I know, ik ben een zeikerd én ik moet leren van me af te bijten, maar toch, hallo, het zijn hulpverleners!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 5:00

Ja alles is betaald, behalve foto apparatuur natuurlijk. En dat alleen al is zo'n 1000 a 1500 euro. Dus nee, moet echt even sparen omdat dit tussendoor komt. Ik kan wel willen dat ik geld voor rijles heb, maar zo werkt het helaas natuurlijk niet. En ik kom ook tijd tekort omdat ik veel moet overwerken in januari en februari. Dan heb ik echt geen tijd voor rijles (dat kost me namelijk een halve dag). Het is gewoon even niet anders, het komt wel en maakt me ook weinig uit eigenlijk of ik 'm nou in februari of mei haal. Ik heb daarna toch niet een eigen auto, en dat hele rijbewijs heeft me toch al duizenden euro's gekost, dus mocht ik toch een paar extra lessen nog nodig hebben omdat ik wat extra lessen nodig heb omdat het is weggezakt na een pauze, nou ja, so be it.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 5:37

Maar die fotoapparatuur, is dat echt nodig? Ik bedoel, volgens mij ben jij al in het bezit van allerlei toestellen en lenzen! (heb er geen verstand van hoor) Maar goed, het is jouw geld smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 5:39

Kowalski schreef:

Ja! Vandaag was ie eindelijk binnen en het was gelukkig goed nieuws! Maar wat ik dan wel weer raar vind, ik ben met "het is goed nieuws, er zit niks kwaadaardigs" afgewimpeld, maar op de vraag wat ik dan met die pijn moet kreeg ik weer een snauw... Natuurlijk ben ik blij hoor, maar ik heb er wél veel last van! I know, ik ben een zeikerd én ik moet leren van me af te bijten, maar toch, hallo, het zijn hulpverleners!

Fijn dat het in ieder geval goed nieuws was, maar wel stom dat ze je zo afschepen zonder duidelijke diagnose. Kun je de huisarts nog bellen voor verdere informatie?
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 5:41

Haha ja, dat is echt nodig ;-) het gaat om het zoom bereik, en voor safari heb je echt hele andere lens nodig dan voor bruids portretfotografie. Ik kan amper inzoomen met mn huidige lenzen en heb dat verder niet nodig. Zonder de techniek uit te leggen: mn huidige lens is van 15 tot 55 mm en de lens die ik wil kopen van 50 tot 500. Daar waar mn eigen lens eindigt, begint die safari lens dus pas, zeg maar. Snap je beetje? (geen idee of dat logisch klinkt voor een foto leek)

Maar het idee is wel om die lens tweedehands te kopen, want dan is ie zo'n €900 ipv €1300 en dan daarna weer te verkopen met misschien iets verlies. Dus dan krijg ik groot deel daarvan wel terug. Kan ik daar van weer gaan rijlessen ;-)
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss vr 28 dec 2012 - 5:44

Haha ok. Ik vind het nogal wat namelijk. Top dat jullie op safari gaan natuurlijk, maar beetje jammer dat je vervolgens 1000 euro kwijt bent aan een lens. Nou ja, dat wil je zelf natuurlijk, het móét natuurlijk niet, maar toch. Ik zou echt geen 1000 euro op kunnen hoesten in een paar maandjes Hoe is het met.. 561177

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin vr 28 dec 2012 - 5:45

Haha ja dat is dus ook wat ik denk. Het is betaald, maar tegelijkertijd komt er toch nog van alles bij. Maar goed, daar ga ik me maar verder niet te druk over maken, want het is veel te gaaf en zo lief dat we mee mogen, maar ik moet er idd toch even acuut voor sparen dus.

Edit: maar ik ga natuurlijk niet dan maar een goedkope of minder ver zoom lens kopen om goedkoop uit te zijn. Dan wil ik nu ook gewoon een goede lens zodat ik daar wel goed gebruik van kan maken en achteraf niet gefrustreerd ben met m'n foto's. Dit is al niet het beste van het beste, als ik écht geld zou willen uitgeven kon ik ook een écht goede lens van €14.000 kopen. Maar zo gek ben ik natuurlijk niet hahaha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Kowalski vr 28 dec 2012 - 5:50

Elliot schreef:
Kowalski schreef:

Fijn dat het in ieder geval goed nieuws was, maar wel stom dat ze je zo afschepen zonder duidelijke diagnose. Kun je de huisarts nog bellen voor verdere informatie?

Jaa, doe ik volgende week, gewoon even vragen of ik er iets aan kan doen of dat ik gewoon af moet wachten totdat de pijn weg is. Maar op dat moment zelf had ik echt zoiets van "Oké doei!" Hoe is het met.. 1270000679
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Elliot vr 28 dec 2012 - 5:56

Ja dat snap ik Koko! Gelukkig hoef je je geen zorgen meer te maken over iets kwaadaardigs smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Bericht  Bazinga vr 28 dec 2012 - 6:00

RYW voelt zich gewoon even te goed voor 't forum.

Nee hoor Very Happy Ze is bezig met andere zaken (cool zijn, moederen, werken, huishouden) dus even niet bezig met 't forum! 't Gaat best met haar, ze is nog steeds hip and happenin' enzo.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 13 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: