Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(lang) weekend voor de boeg! Plannen?

+18
Burn
Monte
Bliss
Shisha
Esperanza
Mizz_S
Rouxxxe
Toet
Caramba
studiebol
Sarah1985
mzcharlotte
Marsy28
Ibbeltje
Oasis
Marin
Fortissimo
Elliot
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

(lang) weekend voor de boeg! Plannen? - Pagina 2 Empty Re: (lang) weekend voor de boeg! Plannen?

Bericht  Arwyn za 22 dec 2012 - 9:49

Vandaag: Gewerkt en boodschappen gedaan. Vriend wilde naar Serieus Request, maar gezien het weer zag ik dat niet zo zitten.. Hebben lekker gegourmet en nu hang ik op de bank.

Morgen: Uitslapen! Daarna wil ik naar de SR, maar vriend waarschijnlijk weer niet.. Dan ga ik denk ik Love Actually kijken, ook leuk!

Maandag: Even de stad in, boel hier opruimen en schoonmaken, dat is al te lang niet goed gedaan.

Dinsdag: 's Avonds uit eten met mijn ouders en broer.

Woensdag: Naar zijn ouders.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(lang) weekend voor de boeg! Plannen? - Pagina 2 Empty Re: (lang) weekend voor de boeg! Plannen?

Bericht  Snirp za 22 dec 2012 - 9:55

Zaterdag: Vandaag naar het Glazen Huis geweest. Vriendlief is nu naar Valhalla in de RAI en ik kijk Annie, met een heerlijk glaasje wijn!
Zondag: Lekker helemaal niks! Beetje opruimen in huis smile
Maandag: Overdag even met mn lief naar de stad, 's avonds ga ik met mn ouders en zusje naar de nachtmis.
Dinsdag: In de loop van de middag naar mijn schoonouders, daar Kerst vieren met familie. We blijven ook slapen.
Woensdag: Richting de Ardennen. Mijn ouders hebben daar een hotelletje geboekt en daar zitten we tot vrijdag!
Heerlijke vooruitzichten dus!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen