Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat deed jullie man...

+37
Ezzer
PapillonRose
SarahKey
Aimee
chipa
Theezakje13
Mamsie
kwak
studiebol
Charles
Liadan
liesje
Steep
bolus26
Shy
Flip Fluitketel
Happydobby
koNijntje
Jezzie
Puggle
Twellie
Parisienne
Viva
Sanne
Shopaholic
Novalee
Pien
CCC
Bluestar
Slakje
Flower_L
Linda
Floor
Dora
Filoria
Ella
Printje
41 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat deed jullie man... - Pagina 3 Empty Re: Wat deed jullie man...

Bericht  chipa za 22 dec 2012 - 3:23

Mijn man hield eerst m'n hand vast toen ik weeën had en zat te kletsen met de verloskundige. Toen ik mocht persen hield hij m'n hoofd vast en riep persen persen persen!

Zo irritant vond ik dat. Dacht echt van, wat denk je dat ik aan het doen ben??? Pers zelf lekker.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Aimee za 22 dec 2012 - 3:30

De eerste paar uur heeft hij zitten gamen, terwijl ik maar ging douchen, nog even snel een was ging draaien, etc. Eenmaal in het ziekenhuis kreeg ik een weeënstorm. Hij heeft de hele tijd naast mij gezeten en mijn hand vast gehouden. Op een gegeven moment wilde hij even bellen op de gang, maar hij mocht van mij echt niet weg!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 3:37

Hij heeft bij J mijn rug gemasseerd en zijn hand laten fijnknijpen...

Deze keer kon hij wat minder doen voor zijn gevoel, maar hij is voor mij heel nuttig geweest. Elke keer met water aankomen als ik het vroeg en hij hield mijn hoofd vast tijdens het persen. En toen ik perdrang had maar nog niet mocht persen was hij heel lief voor me door er gewoon te zijn en te zeggen dat ik niet mocht persen hoe moeilijk dat ook was. En dat hielp me echt!

Gast
Gast

Bericht  SarahKey za 22 dec 2012 - 3:56

Proberen te slapen. Ze zeiden eerst dat de baby de volgende dag geboren zou worden en dat we de slaap nu nog konden pakken. Hij sliep dus al bijna toen ik het echt niet meer vol hield. Tijdens de persweeen gaf hij me water, koude washandjes, hand in de rug om mij te ondersteunen etc.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  PapillonRose za 22 dec 2012 - 4:31

Toen het nog niet extreem heftig was, zat mijn ex een kruiswoordpuzzel te doen laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Twellie za 22 dec 2012 - 4:33

PR: Toen ik zag dat je gereageerd had in dit topic wist ik al dat er een 'Wat deed jullie man... - Pagina 3 394967' voor zou komen in de reactie smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  PapillonRose za 22 dec 2012 - 4:34

Twellie schreef:PR: Toen ik zag dat je gereageerd had in dit topic wist ik al dat er een 'Wat deed jullie man... - Pagina 3 394967' voor zou komen in de reactie Wat deed jullie man... - Pagina 3 561177.
Hoe voorspelbaar ben ik ook Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  PapillonRose za 22 dec 2012 - 4:36

En dan gaat het er nog niet eens zozeer om dat het mijn ex al was en dat hij sowieso weinig goed kon doen op dat moment, maar kom op zeg, een kruiswoordpuzzel :P Maargoed, ik heb m lekker gelaten, kon ik me met mezelf bezig houden.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Ezzer za 22 dec 2012 - 6:02

Hij heeft bij me gezeten, gaf z'n hand om in te knijpen en bracht af en toe een nat washandje. Verder was hij heel rustig en stelde me zoveel mogelijk gerust. Vond het erg prettig op deze manier!
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Gast za 22 dec 2012 - 6:15

chipa schreef:Mijn man hield eerst m'n hand vast toen ik weeën had en zat te kletsen met de verloskundige. Toen ik mocht persen hield hij m'n hoofd vast en riep persen persen persen!

Zo irritant vond ik dat. Dacht echt van, wat denk je dat ik aan het doen ben??? Pers zelf lekker.

Laughing

Gast
Gast

Bericht  LDJ za 22 dec 2012 - 9:45

Mijn man is de hele tijd bij mij gebleven zonder al teveel te zeggen.
Hij was er voor mij en masseerde mijn rug.
Ook heeft hij mijn klaagzang aan kunnen horen dat ik niet meer kon Hahaha.
Hij heeft 1x gezegd, knijp maar in mijn arm. Dat heeft hij geweten, mijn nagels stonden in zijn arm haha.
Toen het hoofdje eruit kwam was mijn man helemaal verbaasd. Hij zei de hele tijd, het hoofdje komt, het hoofdje komt laughcry .
Ik vond het erg fijn dat hij er de hele tijd was.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Aggi za 22 dec 2012 - 11:19

Mijn vriend was er de hele bevalling bij, het was een ingeleide bevalling. In het begin van de bevalling is hij even naar beneden geweest rondje lopen, ook om de easy fix te installeren. Verder heeft hij wel zo nu en dan op zijn tel gekeken, en de video camera bediend.

Hij is er de hele tijd voor mij geweest, ik heb alleen niet veel gezegd, was veel in mezelf gekeerd, het enige wat ik wel tegen hem gezegd heb is toen hij een broodje pindakaas aan het eten was Rolling Eyes of hij dat ergens achter in de verloskamer wilde doen, omdat ik dat zo vreselijk vond stinken. Voor de rest was het een lieverd Very Happy En was hij er voor mij.
Aggi
Aggi
Prater
Prater

Aantal berichten : 535
Punten : 576
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Twellie za 22 dec 2012 - 11:35

PapillonRose schreef:En dan gaat het er nog niet eens zozeer om dat het mijn ex al was en dat hij sowieso weinig goed kon doen op dat moment, maar kom op zeg, een kruiswoordpuzzel Wat deed jullie man... - Pagina 3 253468018 Maargoed, ik heb m lekker gelaten, kon ik me met mezelf bezig houden.

Dat verdient zeker een 'Wat deed jullie man... - Pagina 3 394967'!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  CCC za 22 dec 2012 - 11:41

Twellie schreef:
PapillonRose schreef:En dan gaat het er nog niet eens zozeer om dat het mijn ex al was en dat hij sowieso weinig goed kon doen op dat moment, maar kom op zeg, een kruiswoordpuzzel Wat deed jullie man... - Pagina 3 253468018 Maargoed, ik heb m lekker gelaten, kon ik me met mezelf bezig houden.

Tja... mijn buurvrouw vertelde doodleuk na de bevalling dat haar man gewoon is weggegaan naar zijn moeder, ze heeft hem tijdens de persweeën moeten bellen om te komen. Dan maar liever een kruiswoordpuzzel, al kan ik me niet voorstellen dat je dat rustig kunt doen op zo'n moment...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Floor za 22 dec 2012 - 11:53

Ella schreef:
Slakje schreef:
Ella schreef:
Slakje schreef:Mijn vriend zat gewoon een hele tijd naast me. En hij zei toen ik riep dat ik moest persen dat ik nog niet mocht persen. Bij de bevalling zelf was hij niet bij me.

Hoezo was hij daar niet bij als ik vragen mag?

Het ging niet goed met Louise en hij kon even de stress niet aan (hij werd superbleek, nog nooit gezien bij hem). Hij wilde toen eventjes '5 minuutjes' op de gang gaan staan. Tegelijkertijd kwam de gynaecoloog binnen en zei dat ik mocht persen. Louise lag net op mijn borst toen hij weer binnenkwam. Hij vind het wel erg jammer.

he wat vervelend. Logisch dat hij dat jammer vond

Dat is wel sneu dat Yves er daarom niet bij was.
Mijn man is ingestort toen ik de operatiekamer binnen werd gereden, toen moest hij z'n pakkie aantrekken en mondkapje op doen toen is hij op de grond gaan zitten huilen. hij was er gelukkig weer bij toen onze zoon uit mijn buik kwam maar op dat moment dacht ik wel 'waar is hij?!?!?' vooral omdat hij er de hele tijd bij was, ik vond dat zo vreemd. (kreeg ook pas weken later te horen waarom hij er toen niet was)
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  PapillonRose za 22 dec 2012 - 13:50

chococupcake schreef:
Twellie schreef:

Tja... mijn buurvrouw vertelde doodleuk na de bevalling dat haar man gewoon is weggegaan naar zijn moeder, ze heeft hem tijdens de persweeën moeten bellen om te komen. Dan maar liever een kruiswoordpuzzel, al kan ik me niet voorstellen dat je dat rustig kunt doen op zo'n moment...
Dat is erg zeg! Ben het ook zeker met je eens dat er ergere dingen zijn dan een kruiswoordpuzzel maken. Op het moment zelf vond ik het ook niet zo erg omdat ik wel wat anders te doen had, maar achteraf in elk geval wel een beetje vreemd, haha. Al was hij er wel voor me toen het echt heftig werd, dus mag verder ook zeker niet klagen. Lijkt me echt heftig als je man er dan juist vandoor gaat!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Bericht  Ayla zo 23 dec 2012 - 0:16

Ik weet het niet meer Embarassed
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11

Bericht  Snoes zo 23 dec 2012 - 1:51

Mijn vriend is de hele tijd bij mij gebleven. Heeft me vooral erg veel gesteund. Ik heb al vaak tegen hem gezegd dat ik me geen betere partner kon voorstellen tijdens de bevalling.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: