Mat terug leggen na schoonmaken
+6
Slakje
Tania
Linnie1985
SoGood
Poubelle
Winegum
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Mat terug leggen na schoonmaken
Ik woon in een appartement. Per verdieping zitten vier huizen. Naast mij woont mijn buurman en aan de andere kant van de hal wonen ook 2 mensen naast elkaar. Als je uit de lift stapt komt mijn buurman ook ongeveer langs mijn voordeur en ik ook bij die van hem.
Elke week komt de schoonmaker de hal schoonmaken en gooit dan onze matten op 1 plek aan de zijkant van de hal zodat hij de rest goed kan schoonmaken. De mat van mijn buurman en van mij zelf liggen dan vlak naast mijn voordeur.
In de drie jaar dat ik hier woon heeft mijn buurman nog nooit mijn mat voor mijn deur neergelegd. Hij pakt alleen zijn mat en legt die voor zijn voordeur, en de mijne ligt dan nog in de hoek.
Als ik eerder thuis kom dan hij, dan leg ik zijn mat ook gewoon terug op de plek. Een kleine moeite als je het mij vraagt.
Elke keer verbaas ik me erover als ik mijn mat weer in de hoek zie liggen.
Gebeurt dit bij jullie ook? Of ben ik de enige met een beetje een aparte buurman? Of doen jullie dit zelf ook
Elke week komt de schoonmaker de hal schoonmaken en gooit dan onze matten op 1 plek aan de zijkant van de hal zodat hij de rest goed kan schoonmaken. De mat van mijn buurman en van mij zelf liggen dan vlak naast mijn voordeur.
In de drie jaar dat ik hier woon heeft mijn buurman nog nooit mijn mat voor mijn deur neergelegd. Hij pakt alleen zijn mat en legt die voor zijn voordeur, en de mijne ligt dan nog in de hoek.
Als ik eerder thuis kom dan hij, dan leg ik zijn mat ook gewoon terug op de plek. Een kleine moeite als je het mij vraagt.
Elke keer verbaas ik me erover als ik mijn mat weer in de hoek zie liggen.
Gebeurt dit bij jullie ook? Of ben ik de enige met een beetje een aparte buurman? Of doen jullie dit zelf ook
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Re: Mat terug leggen na schoonmaken
Ja, het zou sociaal zijn als je buurman die van jou terug zou leggen, maar ik zou me er niet over verbazen ofzo.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Haha, ik zou niet eens de moeite nemen om er een heel topic voor te openen en het verhaal te typen. Aan zulke dingen kan ik me (gelukkig) echt niet storen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik zou hem voortaan lekker laten liggen.
Onze buurman is meerdere malen gewaarschuwd door mijn vriend, politie en de boa, dat hij zijn honden niet moet laten blaffen. Gisteren waren ze weer (toen ik thuis kwam al) ruim 2 uur aan het blaffen. Gebeurt trouwens ook wel eens dat ze s'nachts buiten en aan het blaffen waren, ook toen is de politie langs geweest, omdat wij graag wilden slapen omdat we de volgende dag vroeg op moesten voor het werk.
Onze buurman is meerdere malen gewaarschuwd door mijn vriend, politie en de boa, dat hij zijn honden niet moet laten blaffen. Gisteren waren ze weer (toen ik thuis kwam al) ruim 2 uur aan het blaffen. Gebeurt trouwens ook wel eens dat ze s'nachts buiten en aan het blaffen waren, ook toen is de politie langs geweest, omdat wij graag wilden slapen omdat we de volgende dag vroeg op moesten voor het werk.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geloof dat ik daar niet eens over na zou denken. Echt niet belangrijk genoeg.
Ik zou zelf allebei de matten terugleggen maar als mijn buurman dat niet zou doen, ook prima.
Ik zou zelf allebei de matten terugleggen maar als mijn buurman dat niet zou doen, ook prima.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Hier in het appartement wordt al 2 weken alles geschilderd, hierdoor werkte de lift af en toe niet waardoor ik de buggy niet naar boven kon doen (smalle wenteltrap en de buggy is te zwaar). Dus dan liet ik hem beneden staan, hij stond best in de weg, maar ik kon niet anders. Daarstraks was de buggy plots niet meer beneden, ook niet ergens anders in de openbare ruimtes. Dus ik werd echt al heel boos dat één van de buren hem buiten had gezet (en dan wordt die sowieso gestolen). Maar toen ik daarstraks terugkwam stond hij plots aan mijn voordeur. Erg vreemd...
Ik zou me daar niet aan storen. Onze schoonmaakster legt na het schoonmaken de mat gewoon weer voor onze deur.
Ik zou me daar niet aan storen. Onze schoonmaakster legt na het schoonmaken de mat gewoon weer voor onze deur.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Het is ook niet dat ik daar de hele week over na denk. Maar ik kwam net thuis en toen zag ik de mat weer liggen.
Het verbaast me dat iemand de mat onder mijn mat vandaan haalt maar mijn mat in de hoek laat liggen. Een kleine moeite lijkt mij.
Ik zal ook zijn mat gewoon terug blijven leggen, is voor mij ook een kleine moeite waar ik verder niet over na denk. Automatisme.
Linnie, zijn de buren dan altijd thuis als de honden aan het blaffen zijn? Lijkt me wel vervelend ja, als ze blijven blaffen. Maar voor de hond zelf is het waarschijnlijk nog wel vervelender. Wie weet is er wat waardoor ze blijven blaffen.
Het verbaast me dat iemand de mat onder mijn mat vandaan haalt maar mijn mat in de hoek laat liggen. Een kleine moeite lijkt mij.
Ik zal ook zijn mat gewoon terug blijven leggen, is voor mij ook een kleine moeite waar ik verder niet over na denk. Automatisme.
Linnie, zijn de buren dan altijd thuis als de honden aan het blaffen zijn? Lijkt me wel vervelend ja, als ze blijven blaffen. Maar voor de hond zelf is het waarschijnlijk nog wel vervelender. Wie weet is er wat waardoor ze blijven blaffen.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Winegum schreef:Het is ook niet dat ik daar de hele week over na denk. Maar ik kwam net thuis en toen zag ik de mat weer liggen.
Het is geloof ik 1x gebeurt dat hij niet thuis was, maar normaal is hij altijd thuis. Mijn vriend was er gisteren weer heen gegaan, en hij zei in slaap gevallen te zijn. Hoe kan je van dat geblaf nou slapen, als wij er bijna gillend gek van worden...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik denk gewoon dat niet iedereen zo sociaal daarin is, waarschijnlijk komt het niet eens bij hem op om jouw mat ook terug te leggen. Ik zou er niet echt wakker van kunnen ligen en ik zie het 'probleem' ook niet zo
Gast- Gast
Het is idd een kleine moeite van hem om dat wel te doen. Maar ja blijkbaar is niet iedereen zoals jij/ik en anderen
Hier is een oprit voor onze onderburen en ons. Zij hebben een stukje voor hun raam nog waar ik verder niet kom, maar goed dat veeg ik wel gelijk mee bijvoorbeeld. Dat is ook iets wat je dan wel doet en het niet niet doet omdat je er geen gebruik van maakt/niet komt. Iets heel anders als de mat, maar wel iets wat je voor elkaar doet, althans dat vind ik dan
Hier is een oprit voor onze onderburen en ons. Zij hebben een stukje voor hun raam nog waar ik verder niet kom, maar goed dat veeg ik wel gelijk mee bijvoorbeeld. Dat is ook iets wat je dan wel doet en het niet niet doet omdat je er geen gebruik van maakt/niet komt. Iets heel anders als de mat, maar wel iets wat je voor elkaar doet, althans dat vind ik dan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha dat zou ik inderdaad ook wel een beetje apart vinden. Maar zou me er verder niet echt druk over maken en zelf wel gewoon zijn mat blijven terugleggen zoals je zelf ook al zegt. Kleine moeite en misschien gaat hij zo nog inzien dat het best fijn is als iemand zoiets voor je doet.
Hier hebben we juist t tegenovergestelde. Wij wonen in een vrijstaand huis en onze buurman zet overdag vaak onze container weer terug achterom als we die aan de straat hadden gezet. Wij werken de hele dag en zouden m dus s avonds pas weer terugzetten en onze buren zijn gepensioneerd en die doen t dus overdag al voor ons. De eerste keer vond ik dat echt heel gek, maar inmiddels vind ik t wel schattig. Hij wil altijd overal heel graag bij helpen.
Hier hebben we juist t tegenovergestelde. Wij wonen in een vrijstaand huis en onze buurman zet overdag vaak onze container weer terug achterom als we die aan de straat hadden gezet. Wij werken de hele dag en zouden m dus s avonds pas weer terugzetten en onze buren zijn gepensioneerd en die doen t dus overdag al voor ons. De eerste keer vond ik dat echt heel gek, maar inmiddels vind ik t wel schattig. Hij wil altijd overal heel graag bij helpen.
Gast- Gast
Daar verbaas ik me niet zo over, eigenlijk vind ik er niets van. Ik vind het daarentegen wel vreemd dat de schoonmaker de matten zo in de hoek gooit en die niet terug legt. Hij gooit ze toch op elkaar. Dus vind ik eigenlijk dat die ze weer terug moet leggen,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dan heb ik echt geluk met onze buurman, hij gooit zelfs onze vuilniszak weg als hij voor de deur staat. Gebeurt weleens dat ik sochtends de zak verschoon maar nog niet ben aangekleed en geen zin heb om naar de container beneden te lopen. En als ik dan smiddags de deur uit ga is mijn zak verdwenen
We leggen trouwens ook elkaars matten gewoon terug. Kleine moeite. Ligt er maar net aan wie er eerder thuis is en het doet.
We leggen trouwens ook elkaars matten gewoon terug. Kleine moeite. Ligt er maar net aan wie er eerder thuis is en het doet.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Minx schreef:Daar verbaas ik me niet zo over, eigenlijk vind ik er niets van. Ik vind het daarentegen wel vreemd dat de schoonmaker de matten zo in de hoek gooit en die niet terug legt. Hij gooit ze toch op elkaar. Dus vind ik eigenlijk dat die ze weer terug moet leggen,
Dat gebeurt hier in het portiek ook niet. De matten worden hier over de trap gehangen of de vuilniszak als die er toevallig net staat aan de deur gehangen en hij legt niks terug.
strawberry- Prater
- Aantal berichten : 527
Punten : 670
Registratiedatum : 19-08-12
Hier worden de matten ook niet teruggelegd na het schoonmaken. Mijn overburen heb geen mat, maar mijn vorige buren legden hem ook wel eens terug als ze bij elkaar lagen en andersom. Ik heb ook wel eens gehad dat ik de vuilniszak buiten de deur had gezet om weg te gooien en toen ik later naar beneden ging was die ook weg. Dat doe ik eigenlijk nooit behalve voor mijn onderbuurvrouw die slecht te been is.
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Tot hoeveel jaar terug kan belasting geld terug vorderen?
» CV aan laten leggen
» baby apart leggen belangrijk?
» zeil afsnijden na laminaat leggen
» Baby niet meer op de zij leggen?
» CV aan laten leggen
» baby apart leggen belangrijk?
» zeil afsnijden na laminaat leggen
» Baby niet meer op de zij leggen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: