belang kraamzorg
+9
Sylvana
Aimee
Printje
chipa
Ella
Sterrin_
Twellie
woezel
Flower_L
13 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: belang kraamzorg
Printje schreef:Ella schreef:Printje: had je de vorige keer wel een fijne kraamhulp?
Jawel maar zij was vooral erg gezellig en dat heb ik eerder nodig dan iemand die alles gaat bepalen ofzo.
Rejoy; ik wil er ook van genieten natuurlijk en ze is natuurlijk enorm gewenst maar mede door verhalen hier heb ik wel zoiets van pffff het is gewoon enorm zwaar zo kleine baby. Ok moet eigenlijk die verhalen hier niet lezen word er alleen maar angstiger, of wat is het woord ervan.
zal ik je dan even wat opbeuren: mijn baby is de makkelijkste, liefste baby die je je kunt wensen. Huilt zelden (ik zie kwak tussen de twee en vijf keer per week en ik geloof dat ze Hannah twee weken terug voor het eerst echt heeft horen huilen), moppert wat als ze honger heeft, lacht zodra je naar haar kijkt, heeft het geduld om lekker met haar rammelaartjes en zachte babyballen te spelen, mijn vader was opgelucht dat er ook nog beweging in zit sinds ze af en toe probeert te rollen, heeft me sinds de geboorte nog geen enkele waardeloze nacht bezorgt, kan zelfs geduldig wachten als ze honger heeft en haar zus moet een schone luier en ik kom zelfs aan het huishouden toe als de oudste meewerkt.
zo kan het dus ook
Gast- Gast
Hahaha Rejoy daar hoop ik deze keer ook op, op zo baby. Bedankt voor jullie lieve woorden.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
haha, wat Rejoy zegt over H. klopt helemaal.
H. is echt z'n baby die je ergens neer legt en acuut vergeet dat er een baby in huis is.
H. is echt z'n baby die je ergens neer legt en acuut vergeet dat er een baby in huis is.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Intake kraamzorg
» Hoeveel belang hecht jij aan goede tafelmanieren van je kind
» Kraamzorg
» Intake kraamzorg
» Intake kraamzorg...
» Hoeveel belang hecht jij aan goede tafelmanieren van je kind