Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

belang kraamzorg

+9
Sylvana
Aimee
Printje
chipa
Ella
Sterrin_
Twellie
woezel
Flower_L
13 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

belang kraamzorg - Pagina 3 Empty Re: belang kraamzorg

Bericht  Gast vr 21 dec 2012 - 9:40

Printje schreef:
Ella schreef:Printje: had je de vorige keer wel een fijne kraamhulp?

Jawel maar zij was vooral erg gezellig en dat heb ik eerder nodig dan iemand die alles gaat bepalen ofzo.

Rejoy; ik wil er ook van genieten natuurlijk en ze is natuurlijk enorm gewenst maar mede door verhalen hier heb ik wel zoiets van pffff het is gewoon enorm zwaar zo kleine baby. Ok moet eigenlijk die verhalen hier niet lezen word er alleen maar angstiger, of wat is het woord ervan.

zal ik je dan even wat opbeuren: mijn baby is de makkelijkste, liefste baby die je je kunt wensen. Huilt zelden (ik zie kwak tussen de twee en vijf keer per week en ik geloof dat ze Hannah twee weken terug voor het eerst echt heeft horen huilen), moppert wat als ze honger heeft, lacht zodra je naar haar kijkt, heeft het geduld om lekker met haar rammelaartjes en zachte babyballen te spelen, mijn vader was opgelucht dat er ook nog beweging in zit sinds ze af en toe probeert te rollen, heeft me sinds de geboorte nog geen enkele waardeloze nacht bezorgt, kan zelfs geduldig wachten als ze honger heeft en haar zus moet een schone luier en ik kom zelfs aan het huishouden toe als de oudste meewerkt.

zo kan het dus ook Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje vr 21 dec 2012 - 9:48

Hahaha Rejoy daar hoop ik deze keer ook op, op zo baby. Bedankt voor jullie lieve woorden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak vr 21 dec 2012 - 9:54

haha, wat Rejoy zegt over H. klopt helemaal.
H. is echt z'n baby die je ergens neer legt en acuut vergeet dat er een baby in huis is.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud