Jongensmama of meisjemama?
+19
Teddyaapje
Bruintje Beer
_Jet
SarahKey
PapillonRose
sanne-84
Bloem86
Wennes
Coco
Manderijn
Shopaholic
Linda
Océane
Sanne
Twellie
Darius
Mamsie
Susan
SDL
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jongensmama of meisjemama?
Ik hoor het zoveel mama's zeggen: "ik ben meer een jongensmama want ik hou niet zoveel van met haren freubelen" of "ik ben een meisjesmama want ik hou zo van tutten".
Een vriendin van mij zei bijv. dat ze altijd al wist dat ze jongetjes zou krijgen, dit omdat ze absoluut geen meisjesmama is.
Ben jij een jongens- of meisjesmama of gewoon een "neutrale mama"?
Een vriendin van mij zei bijv. dat ze altijd al wist dat ze jongetjes zou krijgen, dit omdat ze absoluut geen meisjesmama is.
Ben jij een jongens- of meisjesmama of gewoon een "neutrale mama"?
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Re: Jongensmama of meisjemama?
Allebei niet, je bent gewoon moeder van de kinderen die je krijgt, welk geslacht ze ook hebben.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Allebei niet, je bent gewoon moeder van de kinderen die je krijgt, welk geslacht ze ook hebben.
Dat vind ik dus zelf ook. Maar ik hoor het best wel vaak dat mensen dit "onderscheid" aan brengen.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Kan alle 2. Ik ben alleen nu een jongens mama.
Wel denk ik dat ik beter met jongens ben dan met meiden. Ik ga altijd al meer met jongens/mannen om dan met meiden/vrouwen.
Ik zeg ik ook altijd "liever drie jongens dan drie meiden"
Wel denk ik dat ik beter met jongens ben dan met meiden. Ik ga altijd al meer met jongens/mannen om dan met meiden/vrouwen.
Ik zeg ik ook altijd "liever drie jongens dan drie meiden"
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou liever ook drie jongens hebben dan drie meiden in huis.
Maar, ik ben denk ik een neutrale mama. Al heb ik soms wel eens wat moeite met de manier waarop L en P met elkaar omgaan. Behoorlijk fysiek, zeg maar.
Maar, ik ben denk ik een neutrale mama. Al heb ik soms wel eens wat moeite met de manier waarop L en P met elkaar omgaan. Behoorlijk fysiek, zeg maar.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Meisjesmama, want daar heb ik er nu eenmaal twee van .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Susan schreef:Allebei niet, je bent gewoon moeder van de kinderen die je krijgt, welk geslacht ze ook hebben.
+1
Gast- Gast
Gewoon neutraal. Ik zou het wel leuk vinden om in de toekomst ook een zoon te krijgen, maar als het bij een meidengezin blijft, vind ik dat ook prima.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik dacht altijd meisjesmama, aangezien de oudste een meisje is en ik in een meidengezin ben opgegroeid. Ik wist niks van jongens enz. maar nu heb ik ook een jongen en nu vind ik mezelf een neutrale mama. Ben blij dat ik van allebei eentje heb gekregen...
Océane- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 891
Ik vond mezelf meer een meisjesmama. Ik weet niet waar dat aan ligt, misschien omdat ik zelf alleen een zus heb en verder alleen maar nichten. Een echte meidenfamilie.
Maar nu komt er een zoon, dus word ik ook een jongensmama. Nu maar hopen dat hij niet van voetbal houdt, daar hebben man en ik beide een hekel aan.
Maar nu komt er een zoon, dus word ik ook een jongensmama. Nu maar hopen dat hij niet van voetbal houdt, daar hebben man en ik beide een hekel aan.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Ben een echte meisjes mama en hou lekker van tutten en vooral veeeel roze!
(maar ook wel andere kleurtjes hoor )
(maar ook wel andere kleurtjes hoor )
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Beide! Ik vind beide echt erg leuk! Het tutten en de jurkjes vind ik leuk, ook al kleed en gedraag ik mezelf nooit als meisje-meisje, maar als ik dan mijn ventje zie, met zijn stoere spijkerbroekje en blouse aan, zo'n echt moedersjochie, ben ik zo blij dat ik beide heb!
Een eventuele derde zou me dan weer niks uit maken, dat is bonus
Een eventuele derde zou me dan weer niks uit maken, dat is bonus
Manderijn- Kletskop
- Aantal berichten : 1838
Punten : 1945
Registratiedatum : 06-11-12
Beide! Vind allebei net zo leuk, vooral ook de afwisseling tussen jongens en meisjes dingen.
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Ik dacht dat ik een meisjesmama zou zijn, ik hou van roze, jurkjes, staartjes maken.
De natuur vind mij een jongensmama want ik heb twee geweldige knullen!
And I love it!
De natuur vind mij een jongensmama want ik heb twee geweldige knullen!
And I love it!
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Ik vind mezelf een echte meisjesmama!! Maar dat komt denk ik puur doordat ik 2 meiden heb! Als ik 2 jongens had gehad, had ik me waarschijnlijk meer een jongensmama gevoeld! Hoewel ik mezelf voor de zwangerschap vd eerste ook wel een meisjesmama vond!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ik denk dat t meer afhankelijk is van t karakter van het kind.
T lijkt me heel leuk om een meisje te krijgen en lekker de haartjes te doen. Wat dat betreft ben ik zelf wel een echt meisjemeisje. Maja, niet iedere dochter wil dat.
Maar t lijkt me ook wel leuk om een stoer/bijdehand jongetje te hebben
T lijkt me heel leuk om een meisje te krijgen en lekker de haartjes te doen. Wat dat betreft ben ik zelf wel een echt meisjemeisje. Maja, niet iedere dochter wil dat.
Maar t lijkt me ook wel leuk om een stoer/bijdehand jongetje te hebben
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Ik vind mezelf wel een echte meisjesmama. Ook altijd al gedacht dat te zijn. Maar als ik een jongen gekregen had, had ik me met alle liefde verdiept in de stoere kleertjes, autootjes, etc. Tot nu toe is het voor mij wel echt feest, al dat roze, jurkjes, poppen en ga zo maar door.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
jongensmama. Leuke is, voor ik zwanger werd vonden heel veel mensen mij dat ook. Dus dat ik een jongen kreeg paste ook wel in het plaatje.
Ik had altijd gedacht een jongensmama te zijn (ik heb zelf gevoetbald, roze vond ik niks, maar blauw en groen wel, ben zelf niet van het tutten, behalve als het voor me gedaan wordt ). Nu ik een meisje heb kan ik me dan weer niet voorstellen dat ik een jongensmama zou zijn. Ik zei altijd als ik een meisje krijg dan hoef ik echt geen roze kleding hoor en nu vind ik het allemaal zo leuk .
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Ik dacht altijd dat ik een meisjesmama was. Lekker tutten met mijn meisje vindt ik geweldig!! Maar toen kreeg ik een zoon erbij en toen bleek dat ik ook een jongensmama kon zijn.
Dus ben het beide.........
Dus ben het beide.........
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Op t moment ben ik een jongensmama en dat bevalt goed, maar ik zie mezelf ook wel met een dochter. Ben t beide denk ik.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik verkondig altijd tegen iedereen dat ik alleen maar meisjes wil, maar dat is natuurlijk een uitspraak met een dikke vette knipoog. Ik heb zelf wel het gevoel meer een meisjesmama te zijn, maar ik vind jongetjes ook ontzettend leuk dus mocht ik toch een jongensmama blijken te zijn ben ik net zo gelukkig als dat ik met een meisje zou zijn geweest.
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Allebei denk ik wel. Ik heb wel altijd het gevoel dat ik alleen maar jongetjes zal krijgen (heb er nu 1), maar ik vind het tutten en knutselen met meisjes van vriendinnen ook erg leuk.
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Allebei, ik vind het echt net zo leuk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Ik wil graag allebei de helft worden! Zowel jongens- als meisjesmama dus.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Voor de jongensmama's (1e verjaardag) met al een kindje.
» Continu aan piemeltje zitten (jongensmama's?)
» Voor de jongensmama's (rood bij voorhuid)
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» Voor de jongensmama's: Zara gekleurde chino
» Continu aan piemeltje zitten (jongensmama's?)
» Voor de jongensmama's (rood bij voorhuid)
» Voor de jongensmama's, welke gel is fijn?
» Voor de jongensmama's: Zara gekleurde chino
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: