Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Begint het zo?
EDC schreef:Sunprincess schreef:Paper Crown schreef:EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.
Hihi wij dachten hetzelfde
Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?
Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.
Ja dat vloeien wist ik hoor, maar ik dacht dat 't bloed op de baby vaak van de knip kwam, maar niet dus.
Komt van de placenta he?! dat komt er na die tijd ook nog uit, al vond ik dat echt boeiend om te zien, mijn man ging tot 2x toe bijna over zijn nek.
Ja dat bloeden is ook van de wond van de placenta. Maar dat laat toch pas los als de baby is geboren? Ik hoef de placenta niet te zien!!!
Bij beide kinderen zijn mijn foto's op het moment van bevallen, best bloederig. Zonder knip.
Ik heb zelfs foto's van de placenta's
Ik ook van de placenta's! De gyn heeft ze ook uitgebreid laten zien enz! Ik vond het echt fascinerend...
je kunt de placenta ook opeten hè
Gast- Gast
Paper Crown schreef:Geeft niet hoor Charles! Ik hoor liever de waarheid van vrouwen die me zijn voorgegaan dan vrouwen die er niets over zeggen.
Die gene die vrouwen voelen als er in hun 'doos' wordt gekeken heb ik niet, met IVF stap je daar zo snel overheen, heb wel 15 inwendige echo's gehad nog voor ik zwanger was.
Mijn man zei toen de eerste keer: 'Schat, denk maar zo: omdat IK dit probleem
heb, hebben jullie werk en verdienen jullie geld..' Dat denk ik dus elke keer.
Ik vind jou zo cool op alles reageren PC! En het is zo'n heerlijk eerlijk topci. Ik ben zelf nooit zwanger geweest of bevallen, maar het geeft wel een aardig beeld van wat me, hopelijk, ooit te wachten staat, haha. Heel erg veel succes met de laatste dagen.. net als velen volg ik dit topic ook. Ben benieuwd wanneer jouw kleine zich aandient.
vliegeraar- Fluisteraar
- Aantal berichten : 54
Punten : 58
Registratiedatum : 20-12-10
Rejoy. schreef:EDC schreef:Sunprincess schreef:Paper Crown schreef:EDC schreef:Paper Crown schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Schism schreef:Pritt schreef:Carrie schreef:Haha geweldig! Jouw 'vluchtplan' ga ik zeker bewaren! Mijn collega gaf nog een goede tip, een zwart t-shirt aan! Dan zie je al die bloedvlekken en smurrie van je baby'tje niet op de foto's.
Dat had ik ook, maar mijn baby's zaten onder het huidsmeer (dat is wit) en daardoor zat ik dus alsnog onder de smurrie.
Hihi wij dachten hetzelfde
Maar huidsmeer van mijn snoezige baby is minder vies dan bloed van mijn inknipsel. Of bloedt je sowieso bij een bevalling? Ook zonder knip?
Ja je bloedt even goed als je bevalt en dan blijf je ook nog een paar weken vloeien.
Ja dat vloeien wist ik hoor, maar ik dacht dat 't bloed op de baby vaak van de knip kwam, maar niet dus.
Komt van de placenta he?! dat komt er na die tijd ook nog uit, al vond ik dat echt boeiend om te zien, mijn man ging tot 2x toe bijna over zijn nek.
Ja dat bloeden is ook van de wond van de placenta. Maar dat laat toch pas los als de baby is geboren? Ik hoef de placenta niet te zien!!!
Bij beide kinderen zijn mijn foto's op het moment van bevallen, best bloederig. Zonder knip.
Ik heb zelfs foto's van de placenta's
Ik ook van de placenta's! De gyn heeft ze ook uitgebreid laten zien enz! Ik vond het echt fascinerend...
je kunt de placenta ook opeten hè
Hmm lekker placentasoep.
Bij mij liet de vk de placenta zien met alle aderen. zij had daar zo'n mooi woord voor, zoiets als levensboom, want daar leek het op. Ik vond het erg mooi.
Wennes- Kletskop
- Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb eeb foto van de placenta en ook 1 van de navelstreng, want daar zat een knoop in.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Ik had er ook speciaal foto's van laten maken, crasht mijn SD card de eerste week na de bevalling... Echt zo kut gewoon.
Charles, wat heftig joh! Jeetje! Merk je daar nu nog wel eens wat van? Lees wel eens dat mensen daar lang last van kunnen hebben.
Charles, wat heftig joh! Jeetje! Merk je daar nu nog wel eens wat van? Lees wel eens dat mensen daar lang last van kunnen hebben.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Tania schreef:Printje schreef:Tania schreef:Paper Crown schreef:Laat maar.
Ik beval niet. Is mooi zo, geen vieze chunks in mijn broekje.
Nou zal ik hem d'r dan maar ingooien:
Het is het allemaal zooo waard
Hahahaha das waar, meestal dan. Vanavond was zoonlief zo aan het vervelen met naar bed gaan dat we dachten aaargh, kinderen af en toe.Mijn kinderen zijn bij mijn ouders omdat ik echt even een paar nachten moet slapen na al die slapeloze nachten.
Oooh joh, lekker van genieten!
Luce- Kletskop
Pompoen schreef:Nou ik heb goede hoop dat bij mij die knop ook wel omgaat. Ik merk dat ik dat ook had bij inwendige echo's, heb er inmiddels 8 gehad bij 7 verschillende mensen en ook een keer een co-assistent die mee ging staan loeren (en dan niet alleen op t beeldschermpje, ze ging er echt goed voorstaan zodat ze alles kon zien) en werkelijk, ik vond het bij de eerste heel even een beetje akward en daarna had ik steeds zoiets van: hup, doe maar gewoon. Ze gaan namelijk vaak eerst uitwendig kijken. Maar de laatste keer zei ik: ik trek alvast mijn broek uit hoor, want ik kom zo slecht die bank af en dat wil ik niet twee keer.
Nou is dat natuurlijk maar een kleinigheidje vergeleken met de bevalling, maar ik voel dus niet echt schaamte.
Vast wel Pompoen! Op zo'n moment moet je gewoon en echt, dan interesseert het de meeste mensen echt niks.
Bij de oudste excuseerde ik me nog dat ik moest poepen. Maar de zuster zei snel dat dat juist een goed teken was. Werd ook heel snel discreet weg gehaald.
Het enige wat ik dan wel minder prettig vond was dat ik zo open en bloot tijdens die hechtingen lag te wachten tot het klaar was. Ik had ook een stuk of 13 hechtingen dus het duurde even. Maar dan ben je er met je volle verstand bij enzo en dat vond ik dan minder tof. Vooral toen de gyn met een co-assistent begon te bespreken "ja, dit stukje hoort hierbij en dit moet hier aan vast" Echt; wtf.
Luce- Kletskop
Getver de getver wat voel ik me slecht zeg. Heb het echt ijs en ijskoud, lijkt alsof er een blok beton in mijn maag zit, mijn buik is een harde bal, ben kotsmisselijk.. Voel me echt heel beroerd.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Blehhh pc, lekker in bed blijven
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Hoe zit het met de krampen? Ik was trouwens het eerste deel van de bevalling ook beroerd en misselijk.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
En als je het niet vertrouwd, even Vktje bellen!
Heb je ook hoofdpijn?
Heb je ook hoofdpijn?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat vervelend, er heerst ook van alles momenteel.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jemig wat een topic hahaha geniaal !!! En al die verhalen zo waar Bevallen is niet alleen roze geur en maneschijn en komen idd ook, kijk gezellig met z'n allen mee op mijn doos, stolsel, poep, overgeven en noem maar op, bij.
Maar zoals anderen het al zeggen het boeit je dan echt geen hol.
Op mijn kamer stonden op een gegeven moment 6 artsen. En een stagiaire. En het enige wat ik riep "Haal dat kind eruit NU !!!!"
En daarna heb ik nog 2,5 uur open en bloot gelegen te wachten op een operatie.
Vanaf dat moment was al mijn schaamte in 1 klap verdwenen.
Stolsels heb ik uiteraard ook gehad wel allemaal op de wc tijdens het plassen. Niet eens veel het viel echt reuze mee bij mij. Mijn kraamhulp zei wel al de eerste dag dat ik dat ging verliezen en ik het niet hoefde te bewaren om te laten zien aan haar indien ik geschrokken zou zijn. Hahaha dat hadden anderen in het verleden wel eens gedaan
Meid dat je je nu slecht voelt kan een teken zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op bevallen. Vaak hoor je ook dat meiden van te voren moeten spugen of diaree hebben en zich "legen" zeg maar.
Maar als je het niet vertrouwd bellen he !
De laatste loodjes en ik gok erop dat dit een nieuwjaars baby word.
Geen vuurwerk voor jullie buiten maar vuurwerk in de verloskamer !!!
Maar zoals anderen het al zeggen het boeit je dan echt geen hol.
Op mijn kamer stonden op een gegeven moment 6 artsen. En een stagiaire. En het enige wat ik riep "Haal dat kind eruit NU !!!!"
En daarna heb ik nog 2,5 uur open en bloot gelegen te wachten op een operatie.
Vanaf dat moment was al mijn schaamte in 1 klap verdwenen.
Stolsels heb ik uiteraard ook gehad wel allemaal op de wc tijdens het plassen. Niet eens veel het viel echt reuze mee bij mij. Mijn kraamhulp zei wel al de eerste dag dat ik dat ging verliezen en ik het niet hoefde te bewaren om te laten zien aan haar indien ik geschrokken zou zijn. Hahaha dat hadden anderen in het verleden wel eens gedaan
Meid dat je je nu slecht voelt kan een teken zijn dat je lichaam zich aan het voorbereiden is op bevallen. Vaak hoor je ook dat meiden van te voren moeten spugen of diaree hebben en zich "legen" zeg maar.
Maar als je het niet vertrouwd bellen he !
De laatste loodjes en ik gok erop dat dit een nieuwjaars baby word.
Geen vuurwerk voor jullie buiten maar vuurwerk in de verloskamer !!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
hahaha Stuiterbal we hebben dr gewoon ziek gemaakt door onze verhalen haha.
En 6 artsen, pfff daar zou ik ook niet vrolijk van worden.
Ik kreeg trouwens dit nog door van een vriendin, leuk voor je man misschien:
Niet zeggen tijdens de bevalling:
- Ik ben ook best moe.
- Best een knappe zuster.
- Slechte stoelen hebben ze hier.
- Deze wee was een stuk minder pijnlijk volgens de grafiek.
- Dat parkeergeld loopt wel op zo.
- Wat is dat eten hier slecht.
- Ik ga even een rondje lopen.
- Wist je dat het soms 3 dagen kan duren?
- Als het kon, zou ik het van je overnemen.
- Met een ruggenprik is het toch minder echt
- In Afrika doen ze dit gewoon langs de kant van de weg.
- Je hebt helemaal geen make up meer op.
- Het schijnt zo’n pijn te doen dat je het hechten daarna niet eens meer voelt.
- Ik heb hier slechte internetontvangst op mijn mobieltje.
- Ik denk dat ik even een aspirientje vraag voor de hoofdpijn.
- Ik ben ook best moe.
Printje- Lady Post-a-lot
WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Printje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Printje!!
We vonden hem ook erg grappig, sommigen zouden ook serieus uit de mond van mijn man kunnen komen. Miepen over hoofdpijn/keelpijn bijv.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:hahaha Stuiterbal we hebben dr gewoon ziek gemaakt door onze verhalen haha.
- Ik ben ook best moe.
Haha, geweldig!! Ik ga het naar hem sturen dat van dat bereik op zijn telefoon is wel iets voor hem om te zeggen. Klagen over oncomfortabele stoelen ook.
Ja, ik heb wel krampen, en een rustige baby. Gisteravond brak hij de boel echt af. Ik lag omdat ik het zo koud had weer na tijden zonder dekens geslapen te hebben tegen mijn man aan (kacheltje!) en hij dacht dat ik hem wakker aan het schudden was, ik deed niets, het was de baby die zo hard bonkte.
Ik hoop echt dat de bevalling niet nu komt, ik ben echt niet lekker..
Mijn man klaagde ook over de stoel waar hij op zat toen heb ik nog gevraagd of hij anders even wilde liggen dan ging ik wel even zitten (echt serieus lief bedoeld) maar dat hoefde niet
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Wahahahaahahahhaah Printje !!!! Geniaal.
En ja 6 artsen, mijn zoon was in nood dus dan maakt het niks meer uit. Hij moest eruit hij zat klem en kreeg geen zuurstof meer. Dus dan verstand op 0 en met man en macht baby eruit trekken.
Oke ik stop PC word er niet vrolijker op denk ik.
En nog een aanvulling voor je lijstje:
Man krijgt een heerlijke maaltijd aangeboden en vraagt "Moet je ook schatje??"
Vooral niet doen wanneer je vrouw 8 cm ontsluiting heeft en op punt staat te ontploffen.
Hij heeft het lekker opgegeten
En ja 6 artsen, mijn zoon was in nood dus dan maakt het niks meer uit. Hij moest eruit hij zat klem en kreeg geen zuurstof meer. Dus dan verstand op 0 en met man en macht baby eruit trekken.
Oke ik stop PC word er niet vrolijker op denk ik.
En nog een aanvulling voor je lijstje:
Man krijgt een heerlijke maaltijd aangeboden en vraagt "Moet je ook schatje??"
Vooral niet doen wanneer je vrouw 8 cm ontsluiting heeft en op punt staat te ontploffen.
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Tania schreef:Mijn man klaagde ook over de stoel waar hij op zat toen heb ik nog gevraagd of hij anders even wilde liggen dan ging ik wel even zitten (echt serieus lief bedoeld) maar dat hoefde niet
HAHA! Laatst was een vriend van mijn man hier, ik mag hem echt en van hem kan ik het echt hebben.. zegt hij tegen mijn man: 'He,maar J. ik hoorde van D. (zijn eigen vriendin die veel ouder is en kinderen heeft van in de 25) dat er straks hier een week of wat een vrouw in huis loopt, in een wit broekie, wie weet is het wel een jonge lekkere Tatjana? En dan heb jij ook wat leuks om naar te kijken! En dat zou toch wel fijn zijn he, als de voering van je vrouw kapot is..' Dus ik keek mijn man aan en die zat onderuit gezakt op de bank een beetje mee te grinneken tot hij mijn kop zag, zegt mijn man: 'Nee man, ik krijg zeker een dikke Olga, een met meer haar op dr bovenlip dan ik.. '
Moge het duidelijk zijn wie hier in huis de broek aan heeft.
Hahahahah pc alle mannen zijn hetzelfde. Mijn man zei ( uiteraard voor de grap) je hebt toch wel om een lekkere kraamzorg gevraagd hè, ik wil ook wel lekker door haar gewassen worden. Tuurlijk lieverd... Een grote mond maar ondertussen...
Printje- Lady Post-a-lot
Paper Crown schreef:Getver de getver wat voel ik me slecht zeg. Heb het echt ijs en ijskoud, lijkt alsof er een blok beton in mijn maag zit, mijn buik is een harde bal, ben kotsmisselijk.. Voel me echt heel beroerd.
Dat ijskoud had ik ook op 't laatst. Schijnt een teken te kunnen zijn.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Mijn man gaat vast en zeker ook nog zoiets zeggen, nu heeft ie even wat anders aan zijn hoofd... Allemaal leuke verpleegkundigen .
Na zijn laatste operatie belde hij me zelf op vanaf de uitslaapkamer en op een gegeven moment begon hij (nog helemaal duf van de narcose) grapjes te maken. Dus de volgende dag zei ik: "er stond zeker ineens een leuke verpleegkundige naast je bed he toen je grapjes begon te maken"
Hij: "mompel, mompel, hmmm jij kent mij echt te goed!"
Dus tegen die tijd...
Na zijn laatste operatie belde hij me zelf op vanaf de uitslaapkamer en op een gegeven moment begon hij (nog helemaal duf van de narcose) grapjes te maken. Dus de volgende dag zei ik: "er stond zeker ineens een leuke verpleegkundige naast je bed he toen je grapjes begon te maken"
Hij: "mompel, mompel, hmmm jij kent mij echt te goed!"
Dus tegen die tijd...
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Printje schreef:Hahahahah pc alle mannen zijn hetzelfde. Mijn man zei ( uiteraard voor de grap) je hebt toch wel om een lekkere kraamzorg gevraagd hè, ik wil ook wel lekker door haar gewassen worden. Tuurlijk lieverd... Een grote mond maar ondertussen...
Wij hadden een hele jonge, slanke, blonde kraamverzorgster. Toen de vriend van mijn schoonzus haar zag zei hij tegen mijn schoonzus, 'zoo...zullen we ook een kindje maken?'
Laatst aangepast door Jezzie89 op za 29 dec 2012 - 23:14; in totaal 1 keer bewerkt
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ze het in Afrika gewoon even langs de kant van de weg doen, dat vind ik de allerstomste uit het lijstje. Vaak zijn het ook vrouwen die dat zeggen, die even willen laten zien hoe nuchter ze zijn. Nou, we hebben het gezien, vorige week bij Serious Request, hoe het meestal afloopt als ze het 'even' langs de kant van de weg doen. Ik snap echt niet waar dat naïeve beeld toch vandaan komt.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?