Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begint het zo?

+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Begint het zo? - Pagina 37 Empty Re: Begint het zo?

Bericht  Parel za 29 dec 2012 - 10:10

Paper Crown schreef:
EDC schreef:
Paper Crown schreef:
EDC schreef:Ik werd van de po stoel op het bed gelegd omdat ik op de po stoel pers drang kreeg. De verpleegkundige die mij hielp kreeg ook een plens vruchtwater op haar, nou wat een drama queen was dat zeg! Ging direct weg om haar zelf te verschonen..

Nou zeg dat! Dan vind ik niet dat je verpleegkundige op de kraamafdeling moet zijn!
Zit je je al dood te schamen misschien, gaat iemand zich nog even aanstellen!

Ik vond dat zelf ook nogal genant ja! maar meer voor mezelf als naar die verpleegkundige toe.

Ja, tuurlijk. Sorry maar liever vruchtwater dan poep denk ik maar. Vruchtwater stinkt niet eens!

Het kon mij echt geen ene _%$# schelen dat ik poepte, en ik zat compleet zelf onder het bloed (had mijn teennagels knalrood maar dat was niet te zien want mijn voet was net zo rood vh bloed). Ik had anders verwacht, maar het enige waar ik aan dacht was `bijnaaaa klaar! persen kreng!`, ik was zo in trance dat ik het nauwelijks doorhad dat ik aan het poepen was (ik deed niet mijn best, liep er zo uit, sorry voor de smakelijke praat). Oh ja, en ik heb ook nog tijdens mijn gewone weeen alles eruit gekotst.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Charles za 29 dec 2012 - 10:13

tweeling schreef:
Paper Crown schreef:Ik las dus ergens (misschien op t forum hier?) dat je stukken zo groot als je vuist kan verliezen..
No

Haha ja klopt, na die tijd tijdens het douchen had ik dat....schrok me wild :shock:

Ik ook, ik zat gillend op de wc en heb de zuster geroepen. Die ging het vervolgens zeer geinteresseerd 'ontleden'. Bah, ik wist helemaal niet dat dat kon gebeuren...het was echt een ballon pale .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Pompoen za 29 dec 2012 - 10:14

Parel schreef:

Het kon mij echt geen ene _%$# schelen dat ik poepte, en ik zat compleet zelf onder het bloed (had mijn teennagels knalrood maar dat was niet te zien want mijn voet was net zo rood vh bloed). Ik had anders verwacht, maar het enige waar ik aan dacht was `bijnaaaa klaar! persen kreng!`, ik was zo in trance dat ik het nauwelijks doorhad dat ik aan het poepen was (ik deed niet mijn best, liep er zo uit, sorry voor de smakelijke praat). Oh ja, en ik heb ook nog tijdens mijn gewone weeen alles eruit gekotst.

cheers
Jeah! Dat wilde ik lezen! Dat het allemaal kan gebeuren, tja, maar ik hoop van harte dat 't me als het zo ver is ook geen ruk kan schelen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Parel za 29 dec 2012 - 10:15

Laughing
Dat wist ik dat je dat wilde lezen!
Echt, NO BIG DEAL, daar ben je zoooooo niet mee bezig!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Lejow za 29 dec 2012 - 10:16

Ik heb ook echt ontzettend veel gespuugd.. baahhhh
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Charles za 29 dec 2012 - 10:16

Pompoen schreef:
Parel schreef:

cheers
Jeah! Dat wilde ik lezen! Dat het allemaal kan gebeuren, tja, maar ik hoop van harte dat 't me als het zo ver is ook geen ruk kan schelen!

Ik wou dat ik dat kon zeggen. Ik voelde me gewoon WEL opgelaten ik lag ook nog met mijn kijkdoos richting deur dus iedereen die in en uitliep (en geloof me dat zijn er VEEL bij een tweeling) had uitstekend zicht. Vreselijk! En ja hoor, het was het zeker waard maar het had ook best zonder bevalling gemogen.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  kwak za 29 dec 2012 - 10:16

Pompoen schreef:
Parel schreef:

cheers

het maakte mij tijdens het bevallen ook niks uit.
Ik lag echt letterlijk tot mijn nek in de drek!
vruchtwater, bloed, poep van mij, poep van D., het was alleen een beetje koud toen ik was bevallen want had echt het gevoel dat ik in een "plas" lag.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 10:19

Het kon mij ook allemaal niets meer schelen op dat moment, dat poepen etc het boeide me niet, die foto's die er gemaakt werden wel hahaha vreselijk ik hoef geen foto's daarvan.

Sommigen willen graag foto's en/of video van de geboorte maar ik hoef dat echt niet terug t zien. Heb die foto's allemaal weggegooid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Pompoen za 29 dec 2012 - 10:22

Nou ik heb goede hoop dat bij mij die knop ook wel omgaat. Ik merk dat ik dat ook had bij inwendige echo's, heb er inmiddels 8 gehad bij 7 verschillende mensen en ook een keer een co-assistent die mee ging staan loeren (en dan niet alleen op t beeldschermpje, ze ging er echt goed voorstaan zodat ze alles kon zien) en werkelijk, ik vond het bij de eerste heel even een beetje akward en daarna had ik steeds zoiets van: hup, doe maar gewoon. Ze gaan namelijk vaak eerst uitwendig kijken. Maar de laatste keer zei ik: ik trek alvast mijn broek uit hoor, want ik kom zo slecht die bank af en dat wil ik niet twee keer.

Nou is dat natuurlijk maar een kleinigheidje vergeleken met de bevalling, maar ik voel dus niet echt schaamte.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  ekjir@M za 29 dec 2012 - 10:29

En dan is het druk in het ziekenhuis en dan laten ze je ook nog van 21 uur tot 00.30 liggen tot ze je gaan wassen... Ik lag in m'n eigen zooi en pas toen ik zei dat ik nu echt moet plassen werd ik pas geholpen. Tja sorry mevrouw iemand anders op de gang werd niet goed.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 10:31

Wat vervelend Ekjirm. Ik ben in het ziekenhuis bevallen en ben gewoon zelf naar de douche gelopen enzo. Ik was al helemaal klaar, gewassen en aangekleed toen er een verpleegster kwam en zei ben je al klaar..??? Euh ja ik voelde me enorm vies en had nergens last van dus heb niet gewacht op hulp.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles za 29 dec 2012 - 10:37

Ik weet nog dat ik na de bevalling zó graag wilde douchen. Ik mocht de volgende ochtend proberen te staan maar ik zakte direct door mijn benen als een pudding. Dat mocht dus nog niet. Dag later kon ik nog steeds niet staan. Pas de derde dag kon ik met trillende knieën en een zuster naast me douchen en mijn bevalling van me 'afspoelen'. Kwam natuurlijk ook door het extreme bloedverlies. Pas na de 5e bloedtransfusie had ik weer een beetje kracht. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld! Natuurlijk werd ik wel gewassen maar mijn haar niet enzo.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje za 29 dec 2012 - 10:39

Wat erg charles, dat lijkt me echt vreselijk.

Hahah het is inmiddels wel echt een hoopvol topic geworden zeg...
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Juutjepetuutje za 29 dec 2012 - 10:40

hmm ik dacht, met al die pagina's er bij geschreven, het is begonnen, ga pc even succes wensen, maar ik lees allemaal dingen waar ik helemaal niet over wil lezen... :O Begint het zo? - Pagina 37 2474380249 Begint het zo? - Pagina 37 281626781
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693

Bericht  Charles za 29 dec 2012 - 10:41

Oeps, ja sorry PC hahahaha...ik begin net alles een beetje te verwerken merk ik.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie za 29 dec 2012 - 10:43

Charles schreef:Ik weet nog dat ik na de bevalling zó graag wilde douchen. Ik mocht de volgende ochtend proberen te staan maar ik zakte direct door mijn benen als een pudding. Dat mocht dus nog niet. Dag later kon ik nog steeds niet staan. Pas de derde dag kon ik met trillende knieën en een zuster naast me douchen en mijn bevalling van me 'afspoelen'. Kwam natuurlijk ook door het extreme bloedverlies. Pas na de 5e bloedtransfusie had ik weer een beetje kracht. Ik heb me nog nooit zo vies gevoeld! Natuurlijk werd ik wel gewassen maar mijn haar niet enzo.

Jeetje dat lijkt me ook echt vreselijk.
Ik denk dat ik dan mijn man had bevolen om me op dat klapstoeltje te tillen en me te wassen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Charles za 29 dec 2012 - 10:48

Ik wilde niets liever maar voelde ook dat het niet ging. Bij elke beweging draaide de hele wereld om me heen, zo slap was ik door het vele bloedverlies. Maar er is dus ook mooi geen bezoek gekomen tot ik gedouchet was, alleen mijn ouders.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mamsie za 29 dec 2012 - 10:56

Charles schreef:Ik wilde niets liever maar voelde ook dat het niet ging. Bij elke beweging draaide de hele wereld om me heen, zo slap was ik door het vele bloedverlies. Maar er is dus ook mooi geen bezoek gekomen tot ik gedouchet was, alleen mijn ouders.

Ooh oke het kon ook gewoon echt niet.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 10:57

Geeft niet hoor Charles! Ik hoor liever de waarheid van vrouwen die me zijn voorgegaan dan vrouwen die er niets over zeggen.

Die gene die vrouwen voelen als er in hun 'doos' wordt gekeken heb ik niet, met IVF stap je daar zo snel overheen, heb wel 15 inwendige echo's gehad nog voor ik zwanger was.

Mijn man zei toen de eerste keer: 'Schat, denk maar zo: omdat IK dit probleem
heb, hebben jullie werk en verdienen jullie geld..' Dat denk ik dus elke keer.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast za 29 dec 2012 - 11:43

Ik heb altijd gezegd dat ik niet zou aan poepen tijdens de bevalling omdat ik een klysma zou nemen. Dat mocht dus niet vanwege de vroeggeboortes maar ik vond het wel echt heel vervelend hoor. Het moest direct weggehaald worden en ik heb het zelfs zelf nog weggehaald.

Dat iedereen in mijn doos keek vond ik weer niet zo erg.

Laatst aangepast door Sunprincess op za 29 dec 2012 - 11:58; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Bolleke za 29 dec 2012 - 11:47

Wat een heerlijk topic is dit geworden! Behalve dan dat ik dacht dat er een babay was na 8 pagina's maar dat gaat dus allemaal over bevallen in het echt.
Ik snap ook niet waarom er nooit gepraat word over het kotsen, poepen en de stolsels. Dat hoort er toch net zo goed bij? Ik heb zoveel herkenning gezien in dit topic. Behalve over de foto's.. Ik ben trots op alle foto's, ook net na de bevalling. Mijn vader heeft zelfs nog foto's gemaakt van toen C. alleen met zijn hoofdje eruit was, ja dus echt van voren, dat had ik van te voren nooit bedacht maar dat is nu mijn mooiste foto, niet dat ik die aan mensen laat zijn, maar mijn mannetje was toen half geboren en nog half in me, en mijn vader heeft die gemaakt. Mijn vader zou eerst op de gang wachten maar na een dik uur kwam de vk zeggen dat het niet echt goed ging met meneer op de gang en of hij ook naar binnen kon haha, mij vader had het echt moeilijk.
Voor mij is bevallen echt de mooiste ervaring in mijn leven geweest en ik hoop PC dat dat bij jou ook zo mag zijn!
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096

Bericht  xxjojootjexx za 29 dec 2012 - 11:53

Haha lekkere stolsels had ik ook.
Toen K 3 dagen oud was ging ik douchen, niet de eerste keer, had elke dag gedoucht, na het douchen liet ik mijn handdoek vallen op de grond, in mijn eigen douche, dus ik bukte op hem op te pakken. Toen was het echt flats en lag er een stolsel zo groot als een vuist achter mij op de grond..
Was blij dat het eruit was, want toen waren de naweeën ook zo goed als over,

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Paper Crown za 29 dec 2012 - 11:54

xxjojootjexx schreef:Haha lekkere stolsels had ik ook.
Toen K 3 dagen oud was ging ik douchen, niet de eerste keer, had elke dag gedoucht, na het douchen liet ik mijn handdoek vallen op de grond, in mijn eigen douche, dus ik bukte op hem op te pakken. Toen was het echt flats en lag er een stolsel zo groot als een vuist achter mij op de grond..

Begint het zo? - Pagina 37 1270000679pale Ik vraag me af hoe dat door onze douchdrain moet haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  xxjojootjexx za 29 dec 2012 - 11:56

Paper Crown schreef:
xxjojootjexx schreef:Haha lekkere stolsels had ik ook.

Begint het zo? - Pagina 37 1270000679pale Ik vraag me af hoe dat door onze douchdrain moet haha.

Het lag niet in de cabine, maar gewoon op de grond voor de wasbak.
Gelukkig was de Kraamverzorgster er, die heeft het netjes in de prullenbak gegooid;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Puggle za 29 dec 2012 - 12:36

Ik heb de volgende dag tijdens het douchen in het zh ook zo'n grote stolsel verloren. Ongeveer ook als mijn vuist, ik voelde het ook echt eruit vallen, vond dat wel gek en een beetje smerig. Ging bij lange na niet door het putje dus gewoon met papier opgepakt en weg gegooid Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: