Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Begint het zo?
Rejoy. schreef:kwak schreef:uiteraard ben ik dat ook, dat weet Rejoy ook natuurlijkPrintje schreef:hahaha en dat is een kant van Kwak die jij niet kent Rejoy;)
Misschien spannen ze allemaal wel samen tegen Kwak en is zij eigenlijk gewoon een engeltje
dat zal, zal de persoonlijkheid van de ander wel zijn, want tegen mij is ze altijd lief
kijk printje, hier word het toch wel weer bevestigd dat kwak een engeltje is
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Rejoy. schreef:kwak schreef:uiteraard ben ik dat ook, dat weet Rejoy ook natuurlijkPrintje schreef:hahaha en dat is een kant van Kwak die jij niet kent Rejoy;)
Misschien spannen ze allemaal wel samen tegen Kwak en is zij eigenlijk gewoon een engeltje
dat zal, zal de persoonlijkheid van de ander wel zijn, want tegen mij is ze altijd lief
kijk printje, hier word het toch wel weer bevestigd dat kwak een engeltje is
Nou, eigenlijk bedoel ik dat ík dan wel heel lief moet zijn..
Gast- Gast
hahahaha Kwak.. Rejoy pas maar op wat je tegen dr zegt, dadelijk zien we hier Evil Kwak nog
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Rejoy. schreef:nou.. applaus.
Wat ben jij toch een triest figuur. Brr wanneer ga je weer?
Het zelfde geldt voor Luce.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
koNijntje schreef:Rejoy. schreef:Paper Crown schreef:Och ja je hebt hier altijd een paar wijsneuzen die even hun mening komen geven waar niemand een fuck aan heeft. Ga toch fietsen. Jullie begrijpen geloof ik echt de ernst van de situatie niet. Ik ga er verder niet eens op in. Geen zin. Heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
PC: schiet me niet direct af, dit is een oprechte vraag (erewoord)
Wat is er precies ernstig aan jouw situatie? Je kindje ligt in stuit en is waarschijnlijk wat aan de grote kant, verder niet toch? Als je weeën beginnen, dan kun je toch direct het ziekenhuis bellen, dan kun je binnen een half uur in het ziekenhuis zijn. Ik snap dat je liever wilt weten waar je aan toe bent, een datum voor een keizersnee hebt staan, maar de bevalling kan ook voor de geplande keizersnee beginnen, dan heb je in feite toch dezelfde situatie?
dat dus..
God, moet ik ook nog jou uitleggen wat de ernst is. Nou prima..
Toen ik gisteren bij de gyn was zagen we dus op de echo dat de baby in stuit ligt, maar een dwarse stuit, dus hoofdje rechts, billetjes
De verloskundige had me dit niet verteld zaterdag, ik wist van de keer daarvoor dat ie dus wel omlaag lag met zijn koppie maar niet was ingedaald, dat ik gewoon nog rustig naar huis kon. Dit had ik in mijn hoofd. Als de gyn mij dit niet gisteren had verteld, had ik dat dus ook gewoon gedaan.
Verder, de verloskundige had zaterdag retedruk dus ze had echt weinig tijd voor ons. Ze schreef op het briefje van de assitente, dat ze direct een afspraak voor me moest maken op maandag, maandag was onderstreept. De verloskundige zei dat het belangrijk was dat ik langs zou gaan maandag zodat we alles wel werd verteld indien de weeen beginnen of de vliezen braken.
Dus toen ik gisterochtend belde, zei de assistente: 'Ik heb een afspraak voor u op 27 december gemaakt, om half 5. Op dat moment trok ik d'r natuurlijk niet door de telefoon. Ik vroeg: 'Oh, maar de verloskundige zei dat ik echt vandaag moest komen..' waarop ze antwoordde, ja maar ik heb de afspraak op de 27ste gezet omdat we vandaag met zondagsdienst werken. Ik vroeg: 'Is er dan echt geen plek vandaag?' en toen zegt ze: 'Heb ik niet gevraagd, want de gynaecoloog die er vandaag zit zit er voor spoedgevallen dus ik heb gewoon de afspraak op de 27ste gezet..' Ik werd toen al vanbinnen nijdig omdat ze het niet eens had gevráágd. Ik vroeg toen of ze wist waarom ik vandaag langs moest..? Ze zei: 'Nee, eerlijk gezegd weet ik dat niet..' ik heel verhaal uitgelegd. 'Oh, ok..' was haar antwoord. En toen vroeg ik, denk je dat het niet handig is dat ik dan vandaag ook langskom om even met de gynaecoloog te overleggen wat een keizersnee inhoudt? 'Nou zegt ze, dat gaat eigenlijk zoals de meeste ziekenhuizen, dus op internet kunt u ook een hoop opzoeken..' EN TOEN FLIPTE IK. Ik zei, weet je wat, ik voel me hier niet zo goed bij, ik wil gewoon vandaag langskomen en ik zou het écht fijn vinden als je dat voor me probeerd te regelen want anders rijd ik zelf zo naar het ziekenhuis maakt mij niet uit. En toen kon het opeens wel. Ik heb dr niet uitgescholden, ik ben gewoon voor mijn rechten opgekomen. Ik ga niet als een mak schaap zitten wachten tot 27 december waarbij de kerstdagen er ook nog tussen zitten. Als het een normale dag was geweest had het niet eens zo erg geweest.
Ik zit al 8,5 maand met het idee, dit wordt een normale bevalling. IK heb me niet eens verdiept in een keizersnee omdat dat gewoon echt niet in mijn hoofd was opgekomen dat dat ook nog kon, ja de basis weet ik, maar ik ben niet gewezen op de gevaren, complicaties, of wat voor verdovingsmiddel ik krijg, hoe lang ik moet herstellen, wat de procedures zijn met het verblijf in het ziekenhuis, mag mijn man ook blijven, wat krijgt mijn kindje te eten als hij net geboren is, aangezien ik nog daar open lig en hij niet op mijn borst wordt gezet? Je snapt, ik had 100 vragen die ik graag beantwoord wilde hebben. Is dat zo vreemd? Jij had toch een HEEL behandelplan? Vind je het dan teveel gevraagd van mij dat ik ook een 'plan' wil hebben? En wat denk je, ik ben ook een mens en ik vind een operatie (wat dat is een sectio) ook nog eng. Wat als ik teveel bloed verlies? Wie begeleid mijn man? Terwijl je wacht op je weeen die doorzetten, draait je kindje in stuit. Dat is de ernst van mijn situatie en dat dat dan tussen kerst en alle andere feestdagen valt kan ik ook niet helpen. Ik heb recht op informatie en die HOOR ik te krijgen. Dan kan jij het wel te doen hebben met de assistent, en mij wijzen op het niet fatsoenlijk reageren, maar jij staat niet in mijn schoenen en je weet echt niets van de emoties die ik erbij voel.
En dat ik me ook nog zo ga verdedigen tegenover een mutserige opmerking vind ik dan wel weer een veer in mijn eigen reet waard.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:
Dus toen ik gisterochtend belde, zei de assistente: 'Ik heb een afspraak voor u op 27 december gemaakt, om half 5. Op dat moment trok ik d'r natuurlijk niet door de telefoon. Ik vroeg: 'Oh, maar de verloskundige zei dat ik echt vandaag moest komen..' waarop ze antwoordde, ja maar ik heb de afspraak op de 27ste gezet omdat we vandaag met zondagsdienst werken. Ik vroeg: 'Is er dan echt geen plek vandaag?' en toen zegt ze: 'Heb ik niet gevraagd, want de gynaecoloog die er vandaag zit zit er voor spoedgevallen dus ik heb gewoon de afspraak op de 27ste gezet..' Ik werd toen al vanbinnen nijdig omdat ze het niet eens had gevráágd. Ik vroeg toen of ze wist waarom ik vandaag langs moest..? Ze zei: 'Nee, eerlijk gezegd weet ik dat niet..' ik heel verhaal uitgelegd. 'Oh, ok..' was haar antwoord. En toen vroeg ik, denk je dat het niet handig is dat ik dan vandaag ook langskom om even met de gynaecoloog te overleggen wat een keizersnee inhoudt? 'Nou zegt ze, dat gaat eigenlijk zoals de meeste ziekenhuizen, dus op internet kunt u ook een hoop opzoeken..' EN TOEN FLIPTE IK. Ik zei, weet je wat, ik voel me hier niet zo goed bij, ik wil gewoon vandaag langskomen en ik zou het écht fijn vinden als je dat voor me probeerd te regelen want anders rijd ik zelf zo naar het ziekenhuis maakt mij niet uit. En toen kon het opeens wel. Ik heb dr niet uitgescholden, ik ben gewoon voor mijn rechten opgekomen. Ik ga niet als een mak schaap zitten wachten tot 27 december waarbij de kerstdagen er ook nog tussen zitten. Als het een normale dag was geweest had het niet eens zo erg geweest.
Zoals je het nu omschrijft vind ik dat je juist heel netjes bent gebleven dus ik neem m'n woorden terug.
Ik hoop voor je dat alles snel achter de rug is en je gewoon lekker kunt gaan knuffelen met je kleine mannetje.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
PC, ik ben het helemaal met je eens, en ik vind dat je juist gehandeld hebt.
Enne, mag ik je op FB? PM?
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Mamsie schreef:Rejoy. schreef:nou.. applaus.
Heel erg +1
Om over zuurpruim konijntje nog maar niet te hebben.
Sterkte PC!
Oude bekende- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 23-04-12
Dat wilde ik net zeggen Tania, als er idd zo'n heel gesprek aan vooraf is gegaan dan neem ik ook mijn woorden terug. Maar ik las het idd ook alsof je meteen zo uit je slof geschoten was tegen haar.
Ook ik hoop dat je snel echt weet waar je aan toe bent en dat je je mannetje snel in je armen mag houden.
Ook ik hoop dat je snel echt weet waar je aan toe bent en dat je je mannetje snel in je armen mag houden.
Printje- Lady Post-a-lot
Tania schreef:Paper Crown schreef:
Zoals je het nu omschrijft vind ik dat je juist heel netjes bent gebleven dus ik neem m'n woorden terug.
Ik hoop voor je dat alles snel achter de rug is en je gewoon lekker kunt gaan knuffelen met je kleine mannetje.
Ik zei het ook niet heel lief, geef ik toe, maar dit gaat om mijn kostbaarst bezit. Als ik niet opkom voor hem en mezelf, wie doet dat dan?
Darius schreef:PC, ik ben het helemaal met je eens, en ik vind dat je juist gehandeld hebt.
Haha PM me jouw FB maar, ik heb vanalles ingesteld dat ik onvindbaar ben.. Nu weet ik niet meer hoe ik het weer goed zet haha.
Dat is ook zo pc, ik zou ook alles doen voor mijn kinderen maar ik dacht dus ook dat je meteen zo fel gereageerd had. MIsschien deels uit bewondering/iets wat ik zelf niet heb ( ik kan nooit zo op die manier voor mezelf opkomen, ik neem dan toch genoegen met datgene dat zij voorstellen) of wat dan ook.
Printje- Lady Post-a-lot
PC, wat is de reden dat je al moet gaan liggen als de weeen beginnen? Want dan is er toch nog geen gevaar voor uitzakking?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
gelukkig zijn het feestdagen, dus hoef je ook niet in de AH op de grond te gaan liggen..
troela- Fluisteraar
- Aantal berichten : 32
Punten : 39
Registratiedatum : 06-02-12
Je hoeft ook niet altijd lief te blijven natuurlijk, je mag best voor jezelf opkomen. Ik had alleen een heel ander beeld van het gesprek door je eerdere post maar door hoe je het nu omschrijft vind ik je reactie volkomen begrijpelijk.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Liadan schreef:PC, wat is de reden dat je al moet gaan liggen als de weeen beginnen? Want dan is er toch nog geen gevaar voor uitzakking?
Bij mij was dit omdat de navelstreng als eerste kan komen/eruit kan "floepen" en dit gevaarlijk is.
SDL- Prater
- Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12
Daarom pc. Goed gehandeld.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Helemaal goed van je! Wanneer jij je er al niet goed bij voelt.. zeker niet doen (en in dit geval weet je dat het voor je kleine ook niet goed zit!)
Ik hoop voor je dat je de kleine man snel in je armen mag sluiten en dat de laatste fase van dit alles dit keer wel in 1 keer goed mag gaan!!
Ik hoop voor je dat je de kleine man snel in je armen mag sluiten en dat de laatste fase van dit alles dit keer wel in 1 keer goed mag gaan!!
Gast- Gast
Maar PC als je toch op de normale manier zou bevallen en je kindje zou niet in stuit liggen enzo en je zou daarna toch een spoedkeizersnede krijgen dan was je daar toch ook niet op voorbereid? Ik denk dat niemand dat is bij een spoedkeizersnede. Waarom vind je dat zo belangrijk? Je ligt dan toch 5 dagen in het ziekenhuis en je wordt daar begeleid door het ziekenhuispersoneel. Je moet je net als een gewone bevalling gewoon overgeven aan alles.
En believe me sommige dingen wil je niet eens weten wbt een keizersnee
En believe me sommige dingen wil je niet eens weten wbt een keizersnee
Laatst aangepast door Elixer op di 25 dec 2012 - 10:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oude bekende schreef:Mamsie schreef:Rejoy. schreef:nou.. applaus.
Heel erg +1
Om over zuurpruim konijntje nog maar niet te hebben.
dit vind ik wel het lachen waard anders post je ff onder je eigen naam
koNijntje- Prater
- Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11
Ja, dat kan gebeuren als de vliezen breken, maar toch niet als ze niet zijn gebroken en de weeen beginnen.SDL schreef:Liadan schreef:PC, wat is de reden dat je al moet gaan liggen als de weeen beginnen? Want dan is er toch nog geen gevaar voor uitzakking?
Bij mij was dit omdat de navelstreng als eerste kan komen/eruit kan "floepen" en dit gevaarlijk is.
Liadan- Ratel
Als die assistente gewoon op eigen houtje en zonder overleg instructies van de verloskundige naast zich neer heeft gelegd, snap ik heel goed dat je op je strepen bent gaan staan. Zondagsdienst of niet. Het gaat wel om jouw kindje.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
SDL schreef:Liadan schreef:PC, wat is de reden dat je al moet gaan liggen als de weeen beginnen? Want dan is er toch nog geen gevaar voor uitzakking?
En hoe weten ze zoiets dan? Als je kindje dus in stuit ligt ofzo?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Dat is ook zo pc, ik zou ook alles doen voor mijn kinderen maar ik dacht dus ook dat je meteen zo fel gereageerd had. MIsschien deels uit bewondering/iets wat ik zelf niet heb ( ik kan nooit zo op die manier voor mezelf opkomen, ik neem dan toch genoegen met datgene dat zij voorstellen) of wat dan ook.
Maar waarom dan? Je vraagt helemaal niet iets onredelijks. Je hebt RECHT op informatie.
De gyn vertelde me dat dit gewoon een hele slechte ligging is van de baby. Vandaag gingen we kerstontbijten bij mijn ouders, dat is ruim 15 min rijden van het ziekenhuis in onze woonplaats. Stel mijn vliezen braken bij mijn ouders en ik wist niet dat het zo gevaarlijk kon zijn, hadden mijn man en ik gewoon in de auto gestapt en naar het ziekenhuis gereden. Hobbels en bobbels. Ik moet er echt niet aan denken dat ie doordat ik geen info had gehad, op het laatste moment nog zou misgaan. Dat vergeef je jezelf toch nooit?
Ze weten pas of er iets uitgezakt is als ze dit controleren, je weet nooit van tevoren of er iets uit gaat zakken.Printje schreef:SDL schreef:Liadan schreef:PC, wat is de reden dat je al moet gaan liggen als de weeen beginnen? Want dan is er toch nog geen gevaar voor uitzakking?
En hoe weten ze zoiets dan? Als je kindje dus in stuit ligt ofzo?
Liadan- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?