Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begint het zo?

+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Begint het zo? - Pagina 24 Empty Re: Begint het zo?

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:42

Lejow schreef:
kwak schreef:tjee... Ik denk dat bijna iedere hoogzwangere vrouw zo zou reageren als PC. Ik snap wel dat ze d'r zorgen maakt.
en ja, dat je een assistent zo "uitvoeterd" snap ik ook wel! ik heb wel eens de mevrouw van de cafetaria woest opgebeld omdat mijn bestelling niet goed was en ik geen patat had! En daar kon zij ook niks aan doen....

Wij hadden rapport gesprekken op school en gingen met het team Mac Donalds eten, bleek bij aankomst op school de helft vergeten te zijn. Het ging om een zooi bakjes patat, maar door wat verwarring dachten we dat ook de fritesaus miste.
Mijn zwangere collega kwam wat later, en die zou het wel even ophalen bij de Mac..
Die is daar werkelijk ZO uit der plaat gegaan om alles wat miste hahaha en we missen DIT en DAT en ZUS! En die medewerkster: Maar ik weet ZEKER dat er fritesaus bij zat, dat heb ik er zelf in gedaan! En mijn collega: NEEEE DAT ZIT HET NIET!!!
Uiteindelijk heeft ze het wel meegekregen Begint het zo? - Pagina 24 394967

nou, inderdaad! Je bent gewoon zwanger en je hebt hormonen en je dan reageer je anders op zulke situaties denk ik.
achteraf kon ik er ook wel hard om lachen. Met D. heb ik wel eens met beslagkommen door de keuken gegooid omdat ik vond dat mijn man niet goed afwaste.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:44

Luce schreef:Misschien heb ik ook wat over het hoofd gezien.

En kwak: Begint het zo? - Pagina 24 281626781 Ik zie het ook zo voor me dat je dat zo doet mhehe

haha, ik wil het nog wel een keer doen hoor!
Gister was ik ook woest, je had er bij mogen zijn hoor haha!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:45

Kwak, dat kan ik me nou echt niet voorstellen dat jij zo kunt doen :shock:

Gast
Gast

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:45

Liadan schreef:Ik denk dat PC ook vooral wilde weten wat ze zou moeten doen als de vliezen breken.

Dat snap ik, dat wil ik ook. De ene vk zegt zus tegen mij en de andere zo. Van die een moet ik METEEN gaan liggen de ander zegt ach ja kan makkelijk naar huis lopen. Ik weet het dus ook niet meer maar weet in ieder geval dat ze er echt niet meteen uitstort en bekijk wat op dat moment het beste voelt, uiteraard kaart ik het donderdag aan want ik vermoed dat ook baby 2 niet gaat indalen net als dr broer.

Daarnaast vroeg ik me, ook oprecht, af wat Rejoy vraagt, wat maakt jouw situatie omtrent de bevalling dan zo ernstig? Want er zijn natuurlijk meer baby's die in stuit liggen en daar geldt dan toch hetzelfde voor? En die krijgen toch ook niet allemaal een keizersnee, maar nogmaals dit is echt een oprechte vraag.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:46

Rejoy. schreef:Kwak, dat kan ik me nou echt niet voorstellen dat jij zo kunt doen :shock:

ask my husband Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:46

kwak schreef:
Lejow schreef:
kwak schreef:tjee... Ik denk dat bijna iedere hoogzwangere vrouw zo zou reageren als PC. Ik snap wel dat ze d'r zorgen maakt.
en ja, dat je een assistent zo "uitvoeterd" snap ik ook wel! ik heb wel eens de mevrouw van de cafetaria woest opgebeld omdat mijn bestelling niet goed was en ik geen patat had! En daar kon zij ook niks aan doen....

Wij hadden rapport gesprekken op school en gingen met het team Mac Donalds eten, bleek bij aankomst op school de helft vergeten te zijn. Het ging om een zooi bakjes patat, maar door wat verwarring dachten we dat ook de fritesaus miste.
Mijn zwangere collega kwam wat later, en die zou het wel even ophalen bij de Mac..
Die is daar werkelijk ZO uit der plaat gegaan om alles wat miste hahaha en we missen DIT en DAT en ZUS! En die medewerkster: Maar ik weet ZEKER dat er fritesaus bij zat, dat heb ik er zelf in gedaan! En mijn collega: NEEEE DAT ZIT HET NIET!!!
Uiteindelijk heeft ze het wel meegekregen Begint het zo? - Pagina 24 394967

nou, inderdaad! Je bent gewoon zwanger en je hebt hormonen en je dan reageer je anders op zulke situaties denk ik.
achteraf kon ik er ook wel hard om lachen. Met D. heb ik wel eens met beslagkommen door de keuken gegooid omdat ik vond dat mijn man niet goed afwaste.

hhaha nou zulke situaties heb ik zelf als zwangere nooit gehad, was ik bij R maar meer op mijn strepen gaan staan maar goed das een ander verhaal.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:48

kwak schreef:
Rejoy. schreef:Kwak, dat kan ik me nou echt niet voorstellen dat jij zo kunt doen :shock:

ask my husband Wink

ga ik doen als ik 'm weer spreek Begint het zo? - Pagina 24 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 9:49

Mijn kinderen waren ook niet ingedaald voor de bevalling en ik wist wat ik moest doen als de vliezen braken (en dat was handig om te weten want bij mijn dochter begon de bevalling met het breken van de vliezen).
Maar het lijkt mij dat er meer risico is als je kind in stuit ligt en de vliezen breken, er kan dan toch makkelijker iets uitzakken. Ik zou het daarom ook heel belangrijk vinden om precies te weten wat ik zou moeten doen en zou ook niet nog een paar dagen willen wachten op een afspraak.

En volgens mij mag je bij een stuitligging altijd zelf kiezen of je een keizersnede wilt of niet.

Laatst aangepast door Liadan op di 25 dec 2012 - 9:50; in totaal 1 keer bewerkt

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:49

Rejoy. schreef:
kwak schreef:

ask my husband Wink

hahahhaa ow jee;)

En nu gaat kwak tegen kwakman zeggen; als Rejoy komt mag je NIET vertellen hoe erg ik kan zijn hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 9:50

kwakman hahahahaha :cheering:
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:51

Liadan schreef:Mijn kinderen waren ook niet ingedaald voor de bevalling en ik wist wat ik moest doen als de vliezen braken (en dat was handig om te weten want bij mijn dochter begon de bevalling met het breken van de vliezen).
Maar het lijkt mij dat er meer risico is als je kind in stuit ligt en de vliezen breken, er kan dan toch makkelijker iets uitzakken. Ik zou het daarom ook heel belangrijk vinden om precies te weten wat ik zou moeten doen en zou ook niet nog een paar dagen willen wachten op een afspraak.

Ik denk dat er idd wel meer risico's aan vast zitten bij een stuit zo bedoelde ik het niet maar ik lees steeds dat ze bang is dat hij niet kan indalen, bij een eventuele draaipoging, maar naar mijn weten dalen ook niet alle kinderen in.

Ik ga as donderdag ook wel ff aankaarten wat nu het verstandigste is, meteen gaan liggen of nog gewoon naar huis. Ik zie mezelf al midden in de stad liggen met gebroken vliezen haha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:51

Luce schreef:kwakman hahahahaha :cheering:

ahhahaha ja toen ik het schreef dacht ik al mmmmmm
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:52

Printje schreef:
Rejoy. schreef:
kwak schreef:

ask my husband Wink

hahahhaa ow jee;)

En nu gaat kwak tegen kwakman zeggen; als Rejoy komt mag je NIET vertellen hoe erg ik kan zijn hahahaha.

heb mijn man al voorbereid waarop mijn zusje zei, o ik WA Rejoy wel even Begint het zo? - Pagina 24 394967
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 9:53

Printje schreef:
Ik denk dat er idd wel meer risico's aan vast zitten bij een stuit zo bedoelde ik het niet maar ik lees steeds dat ze bang is dat hij niet kan indalen, bij een eventuele draaipoging, maar naar mijn weten dalen ook niet alle kinderen in.

Ik ga as donderdag ook wel ff aankaarten wat nu het verstandigste is, meteen gaan liggen of nog gewoon naar huis. Ik zie mezelf al midden in de stad liggen met gebroken vliezen haha.
Nee, klopt mijn kinderen zijn ook niet ingedaald en mijn zoon moest nog van heel ver komen nadat de verloskundige de vliezen had gebroken. Maar ik snap haar onzekerheid hierin wel.
Ik mocht zelf nog gewoon naar huis als de vliezen braken, mijn verloskundige zei dat ik echt niet in de winkel of op straat op de grond hoefde te gaan liggen. Gelukkig lag ik bij mijn dochter al in bed toen de vliezen braken (al ben ik toen ze braken wel meteen uit bed gesprongen om even later maar snel weer te gaan liggen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:54

Printje schreef:
Liadan schreef:Mijn kinderen waren ook niet ingedaald voor de bevalling en ik wist wat ik moest doen als de vliezen braken (en dat was handig om te weten want bij mijn dochter begon de bevalling met het breken van de vliezen).

ik hoop dan wel dat het droog is en wat minder koud Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 9:56

Bij mijn oudste was hij ook niet ingedaald. Ik heb toen eens gevraagd of ik serieus moest gaan liggen op de grond als mijn vliezen braken omdat je dat overal hoorde enzo. De gyn moest toen lachen. Hij zei dat je gerust gewoon naar huis kon gaan, maar daar wel gewoon moest gaan liggen. Dus je hoeft gelukkig niet letterlijk in de supermarkt op de grond te gaan liggen Laughing
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:56

kwak schreef:
Printje schreef:

ik hoop dan wel dat het droog is en wat minder koud Wink

hahaha ja idd, zie mezelf al liggen, midden in de stad op de stoep met R erbij. Dan wordt het wederom een bijzondere bevalling en daar heb ik deze keer niet zoveel zin in hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:58

Luce schreef:Bij mijn oudste was hij ook niet ingedaald. Ik heb toen eens gevraagd of ik serieus moest gaan liggen op de grond als mijn vliezen braken omdat je dat overal hoorde enzo. De gyn moest toen lachen. Hij zei dat je gerust gewoon naar huis kon gaan, maar daar wel gewoon moest gaan liggen. Dus je hoeft gelukkig niet letterlijk in de supermarkt op de grond te gaan liggen Laughing

nee maar volgens de vk die ik vorige week had dus wel. Zij zei dat het anders daarna ook 'geen nut'meer had omdat er al van alles tussen baby en uitgang kan zitten maar de andere vk's zeiden dus hetzelfde als wat jij nu zegt. Ik ga het donderdag nog maar eens vragen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:59

De jongste is ook pas heel laat een klein beetje ingedaald (heeft nooit vast gelegen) en ik hoefde ook niet direct te gaan liggen. Ik moest dan wel direct naar huis en daar gaan liggen.

Gast
Gast

Bericht  SDL di 25 dec 2012 - 10:04

PC, ik moest vandaag een paar keer aan je denken. Hoe gaat het nu? Ik heb 2 "onvolkomen stuitkinderen" wat twee keer eindigde in een spoedkeizersnede door gemak van de dienstdoende gynacologen(de een daalde niet in en de ander bleef steken en ze vertikte het, al hadden we het afgesproken om het te halen). Gelukkig hebben onze kinderen er niets aan over gehouden. Ik zou dus echt gewoon datgene proberen te bewerkstelligen (al is dat uitkafferen) wat jij denkt wat goed is voor jou en beeb. (Ik zie hier trouwens discussie maar weet niet waarover maar het kan echt heftig aflopen).

Begint het zo? - Pagina 24 699888
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 10:05

kwak schreef:
Printje schreef:
Rejoy. schreef:
kwak schreef:

ask my husband Wink

hahahhaa ow jee;)

heb mijn man al voorbereid waarop mijn zusje zei, o ik WA Rejoy wel even Begint het zo? - Pagina 24 394967

as we speak heb ik inderdaad een WA van kwak's zusje gehad dat ze écht heel boos kan worden, haha

Gast
Gast

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:07

hahaha en dat is een kant van Kwak die jij niet kent Rejoy;)

Misschien spannen ze allemaal wel samen tegen Kwak en is zij eigenlijk gewoon een engeltje :cheering:
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 10:08

Printje schreef:hahaha en dat is een kant van Kwak die jij niet kent Rejoy;)

Misschien spannen ze allemaal wel samen tegen Kwak en is zij eigenlijk gewoon een engeltje Begint het zo? - Pagina 24 281626781
uiteraard ben ik dat ook, dat weet Rejoy ook natuurlijk Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 10:09

kwak schreef:

Misschien spannen ze allemaal wel samen tegen Kwak en is zij eigenlijk gewoon een engeltje Begint het zo? - Pagina 24 281626781

Uiteraard, kwakman en kwakzus zijn gewoon niet wijs hahahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 10:09

kwak schreef:

dat zal, zal de persoonlijkheid van de ander wel zijn, want tegen mij is ze altijd lief Begint het zo? - Pagina 24 3079029344

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: