Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begint het zo?

+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Begint het zo? - Pagina 23 Empty Re: Begint het zo?

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:28

Sogood schreef:Waar gaat dit nog over?

nou... de discussie van de laatste twee pagina's over of PC de assistente nou wel of niet afgeblaft heeft en of dit geoorloofd is als je hoogzwanger rond loopt en niet weet waar je aan toe bent. Begint het zo? - Pagina 23 3079029344

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Ezzer di 25 dec 2012 - 9:28

Het mag toch gewoon gezegd worden? Er worden discussies gevoerd om mindere dingen.
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 9:29

Ik heb nog ergens een medaille liggen met het opschrift 'Moraalridder van het Yesforum', iemand van jullie interesse?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nisavi di 25 dec 2012 - 9:30

Dit heeft m.i. niets te maken met het wel of niet een moraalridder zijn.

nisavi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 236
Punten : 243

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:30

dan heb ik er nog eentje liggen voor degene die het liefst een veer in andermans reet steekt, wie biedt?

Gast
Gast

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 9:31

Rejoy. schreef:dan heb ik er nog eentje liggen voor degene die het liefst een veer in andermans reet steekt, wie biedt?

Die nominatie heb ik toen zeker gemist, wel origineel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  tweeling di 25 dec 2012 - 9:31

Susan schreef:Daarin lees ik niet dat ze 'haar fatsoen niet heeft gehouden', ik stel me dan voor dat ze oo een ferme, misschien wat kattige manier heeft gereageerd. Niet dat ze heeft gezegd dat die assistente binnen vier seconden een afspraak moet regelen en dat ze anders alvast een paar nieuwe voortanden kan bestellen.

Ik ben zelf zo iemand die altijd maar netjes en timide reageert en ik kan niet zeggen dat je daar altijd even ver mee komt, dus ik kan me dit best voorstellen.

Haha Laughing
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:32

Tania schreef:
Rejoy. schreef:
Susan schreef:Had ze dan naar iemand van het management moeten vragen of zo? Dikke kans dat mensen dat ook weer overdreven hadden gevonden.

nee, ze had het ook met een beetje fatsoen kunnen brengen. Je kunt ook heel volhardend zijn en tegelijkertijd je fatsoen houden.

Vind ik ook, je kan je best zorgen maken maar om dan maar iemand die gewoon haar werk doet af te blaffen vind ik ook nogal onnodig. Als iemand mij zo zou commanderen dat ik een afspraak voor haar ging regelen zou ik ook meteen duidelijk maken dat ik zo niet behandeld wens te worden. Zware zwangerschap of niet, je kan best een beetje fatsoenlijk blijven.

Hier sluit ik me ook bij aan, natuurlijk wil je weten waar je aan toe bent maar aan de andere kant weet je dat nooit. Ik snap je zorgen maar denk dat ze je misschien nog banger hebben gemaakt door dat woord spoedkeizersnee. Dat is volgens mij echt alleen wanneer er echt meteen nood is en dat is gelukkig bij jou niet zo.

Ik vind het nog netjes dat de assistent een afspraak heeft kunnen regelen. Ik zou het ook niet kunnen waarderen om zo te worden afgeblaft maar goed zij werkt met zwangere vrouwen en weet hoe heerlijk onredelijk wij kunnen zijn hahaha. Het is vast niet de eerste keer dat er iemand zo belt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 9:32

Rejoy. schreef:dan heb ik er nog eentje liggen voor degene die het liefst een veer in andermans reet steekt, wie biedt?

cheers
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:33

Ik zou niks meer zeggen. You don't wanna piss off a pregnant woman. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:34

Susan schreef:
Lejow schreef:

Maar ze heeft nu wel voor elkaar wat ze wilde, en daar gaat het om.

Inderdaad.

En zo hebben dan toch weer 'brutale' mensen de hele wereld en anderen die dat niet durven, waaronder ik, zouden zich gewoon schikken. Het heeft natuurlijk ook met je aard te maken. Aan de ene kant vind ik het ook knap dat je zo assertief bent maar aan de andere kant denk ik het had netter gekund.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  SoGood di 25 dec 2012 - 9:34

Jezus, moet je zien wat een ellende pc heeft meegemaakt! Onredelijk of niet, geef haar even een break, na al die shit mag je soms onredelijk zijn dacht ik zo. Die verpleegster is heus niet van gisteren, die begrijpt het vast prima. Pc is hartstikke ongerust en geef haar eens ongelijk! Wat een gezeik, steun haar of ga weg, hoe ongepast om haar juist nu terecht te gaan zitten wijzen! Laten we ontopic gaan, daar heeft ze tenminste wat aan hoop ik.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:34

Rood schreef:Ik zou niks meer zeggen. You don't wanna piss off a pregnant woman. Suspect

hahaha precies en dat weet die assistente aan de lijn ook echt wel, denk niet dat hoogzwangere vrouwen altijd de fijnste mensen zijn om mee samen te werken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 9:34

Och ja je hebt hier altijd een paar wijsneuzen die even hun mening komen geven waar niemand een fuck aan heeft. Ga toch fietsen. Jullie begrijpen geloof ik echt de ernst van de situatie niet. Ik ga er verder niet eens op in. Geen zin. Heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Ezzer di 25 dec 2012 - 9:35

:cheering:
Dan kun je wel een paar veren uitdelen denk ik Laughing
Ezzer
Ezzer
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 9:36

Sogood schreef:Jezus, moet je zien wat een ellende pc heeft meegemaakt! Onredelijk of niet, geef haar even een break, na al die shit mag je soms onredelijk zijn dacht ik zo. Die verpleegster is heus niet van gisteren, die begrijpt het vast prima. Pc is hartstikke ongerust en geef haar eens ongelijk! Wat een gezeik, steun haar of ga weg, hoe ongepast om haar juist nu terecht te gaan zitten wijzen! Laten we ontopic gaan, daar heeft ze tenminste wat aan hoop ik.

AMEN!

En PC: hug
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:36

Printje schreef:hahaha precies en dat weet die assistente aan de lijn ook echt wel, denk niet dat hoogzwangere vrouwen altijd de fijnste mensen zijn om mee samen te werken.
Dat. Maar ook in dit topic.

Gast
Gast

Bericht  kwak di 25 dec 2012 - 9:36

tjee... Ik denk dat bijna iedere hoogzwangere vrouw zo zou reageren als PC. Ik snap wel dat ze d'r zorgen maakt.
en ja, dat je een assistent zo "uitvoeterd" snap ik ook wel! ik heb wel eens de mevrouw van de cafetaria woest opgebeld omdat mijn bestelling niet goed was en ik geen patat had! En daar kon zij ook niks aan doen....
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Ellebel di 25 dec 2012 - 9:37

Vreeeede op aarde..
Ellebel
Ellebel
Prater
Prater

Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 25 dec 2012 - 9:39

Paper Crown schreef:Och ja je hebt hier altijd een paar wijsneuzen die even hun mening komen geven waar niemand een fuck aan heeft. Ga toch fietsen. Jullie begrijpen geloof ik echt de ernst van de situatie niet. Ik ga er verder niet eens op in. Geen zin. Heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd.

PC: schiet me niet direct af, dit is een oprechte vraag (erewoord)

Wat is er precies ernstig aan jouw situatie? Je kindje ligt in stuit en is waarschijnlijk wat aan de grote kant, verder niet toch? Als je weeën beginnen, dan kun je toch direct het ziekenhuis bellen, dan kun je binnen een half uur in het ziekenhuis zijn. Ik snap dat je liever wilt weten waar je aan toe bent, een datum voor een keizersnee hebt staan, maar de bevalling kan ook voor de geplande keizersnee beginnen, dan heb je in feite toch dezelfde situatie?

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 25 dec 2012 - 9:39

kwak schreef:tjee... Ik denk dat bijna iedere hoogzwangere vrouw zo zou reageren als PC. Ik snap wel dat ze d'r zorgen maakt.
en ja, dat je een assistent zo "uitvoeterd" snap ik ook wel! ik heb wel eens de mevrouw van de cafetaria woest opgebeld omdat mijn bestelling niet goed was en ik geen patat had! En daar kon zij ook niks aan doen....

Wij hadden rapport gesprekken op school en gingen met het team Mac Donalds eten, bleek bij aankomst op school de helft vergeten te zijn. Het ging om een zooi bakjes patat, maar door wat verwarring dachten we dat ook de fritesaus miste.
Mijn zwangere collega kwam wat later, en die zou het wel even ophalen bij de Mac..
Die is daar werkelijk ZO uit der plaat gegaan om alles wat miste hahaha en we missen DIT en DAT en ZUS! En die medewerkster: Maar ik weet ZEKER dat er fritesaus bij zat, dat heb ik er zelf in gedaan! En mijn collega: NEEEE DAT ZIT HET NIET!!!
Uiteindelijk heeft ze het wel meegekregen laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 9:40

Rejoy. schreef:
Paper Crown schreef:Och ja je hebt hier altijd een paar wijsneuzen die even hun mening komen geven waar niemand een fuck aan heeft. Ga toch fietsen. Jullie begrijpen geloof ik echt de ernst van de situatie niet. Ik ga er verder niet eens op in. Geen zin. Heb belangrijkere dingen aan mijn hoofd.

PC: schiet me niet direct af, dit is een oprechte vraag (erewoord)

Wat is er precies ernstig aan jouw situatie? Je kindje ligt in stuit en is waarschijnlijk wat aan de grote kant, verder niet toch? Als je weeën beginnen, dan kun je toch direct het ziekenhuis bellen, dan kun je binnen een half uur in het ziekenhuis zijn. Ik snap dat je liever wilt weten waar je aan toe bent, een datum voor een keizersnee hebt staan, maar de bevalling kan ook voor de geplande keizersnee beginnen, dan heb je in feite toch dezelfde situatie?

dat dus..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Luce di 25 dec 2012 - 9:41

Misschien heb ik ook wat over het hoofd gezien.

En kwak: :cheering: Ik zie het ook zo voor me dat je dat zo doet mhehe
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 9:42

Rood schreef:
Printje schreef:hahaha precies en dat weet die assistente aan de lijn ook echt wel, denk niet dat hoogzwangere vrouwen altijd de fijnste mensen zijn om mee samen te werken.
Dat. Maar ook in dit topic.

Daarom, en ik begrijp haar aan de ene kant echt wel maar er leiden meerdere wegen naar Rome, maar goed. Als je zo bang bent voor al die dingen moet je het nog eens aankaarten want misschien kunnen ze deels je angst wel wegnemen. Ik zou ook flink schrikken van woorden als spoedkeizersnee en weet ik het allemaal. Maar zoals ik het dus begrijp van mijn vk is niet indalen helemaal niet zo'n ramp mits je dus weet wat je moet doen, gaan liggen etc.

En zwangere vrouwen zijn idd niet altijd redelijk en al helemaal niet als je bijna moet bevallen en al zo bang bent voor alles. Dat snapt die assistente echt wel.

Als je het idd van een afstand bekijkt denk je kom op, maar als het jezelf aangaat maakt dat natuurlijk een wereld van verschil.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 9:42

Ik denk dat PC ook vooral wilde weten wat ze zou moeten doen als de vliezen breken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: