Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: Begint het zo?
Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent, sterkte met de laatste loodjes!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Paper Crown schreef:Ben er nog.. en.. zonder baby. Onze baby komt niet meer. Hij is de eerste die blijft zitten denk ik.
Ik zit er echt doorheen en vanmorgen bij de VK had ik zo'n oude tang die gewoon doodleuk zei: 'Afwachten moet je.. dat kan jij wel..' Ik dacht toen bij mezelf, ja jou een klap voor je kanis verkopen lukt me ook.
Bleeeeeeeeeeh. Wil niet meer zwanger zijn, wil de baby zien..
Dat is echt dooddoener nummer 1.. Kan me zo goed voorstellen dat je het zat bent! Je hebt ontsluiting toch? Willen ze je niet strippen?
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Paper Crown schreef:Ben er nog.. en.. zonder baby. Onze baby komt niet meer. Hij is de eerste die blijft zitten denk ik.
Ik zit er echt doorheen en vanmorgen bij de VK had ik zo'n oude tang die gewoon doodleuk zei: 'Afwachten moet je.. dat kan jij wel..' Ik dacht toen bij mezelf, ja jou een klap voor je kanis verkopen lukt me ook.
Bleeeeeeeeeeh. Wil niet meer zwanger zijn, wil de baby zien..
Dat is echt dooddoener nummer 1.. Kan me zo goed voorstellen dat je het zat bent! Je hebt ontsluiting toch? Willen ze je niet strippen?
Nee! Ze zei: 'Oh, 1cm is niets hoor. We strippen vanaf 41 weken..' Ik moet me gewoon aanstellen de volgende keer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Oh PC! Wat een stom mens!
Ik snap dat je er klaar mee bent, maar toch nog even volhouden. Je kleine mannetje wilt nog even lekker bij zijn warme en lieve mama blijven. Probeer de voordelen te zien voor zover dat nog lukt. Onwijs relaxen, lekker eten, en als troost bestel je gewoon nog iets leuks op internet.
Nog eventjes!
Ik snap dat je er klaar mee bent, maar toch nog even volhouden. Je kleine mannetje wilt nog even lekker bij zijn warme en lieve mama blijven. Probeer de voordelen te zien voor zover dat nog lukt. Onwijs relaxen, lekker eten, en als troost bestel je gewoon nog iets leuks op internet.
Nog eventjes!
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
Happinaz schreef:Oh PC! Wat een stom mens!
Nog eventjes!
Haha, zelfs dat kan me niet bekoren.
Oh haha!
Nou, dan tja... Nog meer sexen en heel veel slapen!
Tot de kleine man zich aandient
Nou, dan tja... Nog meer sexen en heel veel slapen!
Tot de kleine man zich aandient
Happinaz- Kletskop
Wat een gedoe!
Geloof me, wachten duurt ontzettend lang, ik ken het, maar geniet vooral nog even van de RUST. Succes!
Geloof me, wachten duurt ontzettend lang, ik ken het, maar geniet vooral nog even van de RUST. Succes!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Wat een gedoe!
Haha, de meeste hoogzwangeren komen daar niet meer aan toe volgens mij. Niet kunnen slapen enzo...
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Nee joh, slapen lukt niet. Als ik al slaap word ik na een tijdje wakker met echt hele pijnlijke heupen en bekken. Kan namelijk niet op mijn rechterzij liggen. Draaien is een crime want het is alsof een orka van 7ton omgedraaid moet worden, ik kan niet eens 10 min op mijn benen staan want ze voelen echt van elastiek. Ik ga zo lekker mijn Kitchen Aid uitproberen en cake bakken, en bedenken hoe de snelste looproute naar de hema is..
KLAGEN!!!
KLAGEN!!!
Paper Crown schreef:Nee joh, slapen lukt niet. Als ik al slaap word ik na een tijdje wakker met echt hele pijnlijke heupen en bekken. Kan namelijk niet op mijn rechterzij liggen. Draaien is een crime want het is alsof een orka van 7ton omgedraaid moet worden, ik kan niet eens 10 min op mijn benen staan want ze voelen echt van elastiek. Ik ga zo lekker mijn Kitchen Aid uitproberen en cake bakken, en bedenken hoe de snelste looproute naar de hema is..
KLAGEN!!!
zo herkenbaar! Succes vandaag!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Ik herken het ook echt wel hoor! Ik heb zelf de laatste week huilend doorgebracht.
Ik kon niet meer rechtop staan omdat ik door mijn grootte dan omviel omdat mijn evenwicht weg was.
Bovendien kon ik daardoor sowieso niet meer lopen en heb e laatste 2 maanden in een rolstoel gezeten als we naar buiten gingen.
Ik paste alleen nog maar mijn babyblauwe oversized wibra pyjama broek waardoor ik op een walrus op blote voeten leek want ik paste ook geen schoenen meer.
Verder was mijn maag zo in elkaar geduwd dat ik niks kon eten zonder heul erg misselijk te worden.
Dus tja...ik weet echt hoe die laatste dagen zijn. En hoe klaar je ermee kunt zijn .
Toch heb ik nu achteraf ook spijt dat ik de laatste dagen niet iets meer genoten heb van de rust, het alleen zijn, het genieten van de 'gevoelletjes' in mijn buik. Want die krijg ik niet meer terug.
Die cake bakken klinkt overigens als een erg goed idee. Zet hem op!
En sterkte met de laatste loodjes!
Ik kon niet meer rechtop staan omdat ik door mijn grootte dan omviel omdat mijn evenwicht weg was.
Bovendien kon ik daardoor sowieso niet meer lopen en heb e laatste 2 maanden in een rolstoel gezeten als we naar buiten gingen.
Ik paste alleen nog maar mijn babyblauwe oversized wibra pyjama broek waardoor ik op een walrus op blote voeten leek want ik paste ook geen schoenen meer.
Verder was mijn maag zo in elkaar geduwd dat ik niks kon eten zonder heul erg misselijk te worden.
Dus tja...ik weet echt hoe die laatste dagen zijn. En hoe klaar je ermee kunt zijn .
Toch heb ik nu achteraf ook spijt dat ik de laatste dagen niet iets meer genoten heb van de rust, het alleen zijn, het genieten van de 'gevoelletjes' in mijn buik. Want die krijg ik niet meer terug.
Die cake bakken klinkt overigens als een erg goed idee. Zet hem op!
En sterkte met de laatste loodjes!
Happinaz- Kletskop
Nieuwe buikfoto?
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik herken het ook heel erg die laatste Loden, geen loodjes...
Alles mt veel gekerm en gekreun doen, klagend over die baby die niet komt...pffff er lijkt geen einde aan te komen. Dus idd gewoon maar denken, die baby komt niet meer, dan kan het alleen maar meevallen haha...sterkte!
Alles mt veel gekerm en gekreun doen, klagend over die baby die niet komt...pffff er lijkt geen einde aan te komen. Dus idd gewoon maar denken, die baby komt niet meer, dan kan het alleen maar meevallen haha...sterkte!
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Wat vervelend dat je je zo voelt maar je bent 'pas'39 weken dus het kan nog ff duren, je kunt je beter daarop instellen denk ik als iedere keer maar denken komt hij. Want het is natuurlijk helemaal niet uitzonderlijk dat je nog niet bevallen bent, het gros bevalt pas na 40 weken. Neemt niet weg dat ik je snap maar je bent natuurlijk nog niet overtijd. Ik krijg door dit topic iedere keer het idee dat je al veel verder zwanger bent haha.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Wat een eigenwijze baby, maar wel fijn dat hij nu weer goed ligt en jij alsnog normaal kan bevallen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Hee kleine meneer PC ga jij is ff heel gauw nog indalen zodat je mama weer eventjes normaal nog kan lopen!!!
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
You can do it! Snap dat je het helemaal zat bent, gelukkig heb je een keukenmachine om je frustraties op te botvieren.
Gast- Gast
Haha Harry, ben jij beetje jaloers op mijn mooie witte nieuwe vriend?
Hier mag jij ook beetje van hem genieten!
Hier mag jij ook beetje van hem genieten!
Minx- Lady Post-a-lot
Dat arme kind heeft het hele Yes-forum van haar abrikoos gebracht.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Bah bah bah.. Nu ben je aangekomen op het moment dat jammer maar helaas niks meer helpt... Heel veel sterkte...
Is er niet een reddingsteam welke jou 's nachts even kan helpen met omdraaien? B&J Johannes stonden ze allemaal in de rij..
Is er niet een reddingsteam welke jou 's nachts even kan helpen met omdraaien? B&J Johannes stonden ze allemaal in de rij..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ow zo herkenbaar dat heen en weer geslinger... Mij werd ook van alles verteld en ik MOEST in Utrecht (45 tot 75 minuten rijden) bevallen ivm en erfelijke ziekte.
Moest wat ontsluiting hebben en dan zouden ze me inleiden, medisch wouden ze niet. Nou ja met 40 weken zat het nog potdicht en vertelden ze me vrolijk dat ik ook wel in het streekziekenhuis mocht bevallen en het maar moest afwachten, nou ik hem me een potje zitten janken daar!!
Bij mij zat hij ene moment vast in de bekken en het andere nog lange niet en zo een paar keer over en weer...
Nou ja heel veel sterkte nog, bij mij is S uiteindelijk toch nog 3 dagen later gekomen terwijl ze aangaven dat ik nog potdicht zat en ze zeker wisten dat ik weer een handje geholpen zou moeten worden..
Moest wat ontsluiting hebben en dan zouden ze me inleiden, medisch wouden ze niet. Nou ja met 40 weken zat het nog potdicht en vertelden ze me vrolijk dat ik ook wel in het streekziekenhuis mocht bevallen en het maar moest afwachten, nou ik hem me een potje zitten janken daar!!
Bij mij zat hij ene moment vast in de bekken en het andere nog lange niet en zo een paar keer over en weer...
Nou ja heel veel sterkte nog, bij mij is S uiteindelijk toch nog 3 dagen later gekomen terwijl ze aangaven dat ik nog potdicht zat en ze zeker wisten dat ik weer een handje geholpen zou moeten worden..
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
xxjojootjexx schreef:
B&J stonden ze allemaal in de rij..
Voor B&J zou ik ook in de rij gaan staan
Minx- Lady Post-a-lot