Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Begint het zo?

+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Begint het zo? - Pagina 21 Empty Re: Begint het zo?

Bericht  Sam ma 24 dec 2012 - 10:38

Pff wat heftig allemaal!
Heb je wel de tip gehad om, als de vliezen breken, te gaan liggen?
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Burn di 25 dec 2012 - 0:58

Hoe is het nu met je?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Zwerver di 25 dec 2012 - 1:17

Ik ben ook benieuwd!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 2:15

Ik had gisteravond weeen. Niet regelmatig maar ze kwamen wel vrij frequent. Daarna zakte het af, ik ging douchen en toen ging het weer. Heb redelijk geslapen. Ik hoop dat ik geen echte weeen krijg, want dan wordt het sowieso een keizersnee, ik wil zo graag dat ze hem vrijdag halen en dat ik nog een paar dagen bezinking heb.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 2:19

Oh ik hoop dat het echt rustig voor je blijft en je gewoon vrijdag in alle rust tegemoet kunt zien! Je maakt het wel spannend hoor jij!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 2:35

Zoals mijn man zei Pompoen, niets gaat normaal of vlekkenloos bij ons bij het krijgen van dit kindje.. :O and he's right. Welk kind draait nou in stuit met bijna 39 weken, haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella di 25 dec 2012 - 2:38

Ik hoop ook voor je dat het rustig blijft en dat je vrijdag voor een geplande KS kan gaan.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 2:41

Ella schreef:Ik hoop ook voor je dat het rustig blijft en dat je vrijdag voor een geplande KS kan gaan.

Ik vind het eng.. Keizersnee. Het is toch een buikoperatie, en mijn kindje wordt meteen meegenomen door een kinderarts en daarna mag hij wel bij mijn man. Dan moet mijn man zijn shirt uit en mag de baby op zijn borst.. maar daar ben ik een beetje jaloers op..mijn emoties gaan alle kanten op. Bluh.

O, ja en ik vind het toch wel erg jammer dat ik geen bevalling mee ga maken. Beetje maf misschien maar ik zou dolgraag willen weten hoe dat nou voelt.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Ella di 25 dec 2012 - 2:45

Paper Crown schreef:
Ella schreef:Ik hoop ook voor je dat het rustig blijft en dat je vrijdag voor een geplande KS kan gaan.

Ik vind het eng.. Keizersnee. Het is toch een buikoperatie, en mijn kindje wordt meteen meegenomen door een kinderarts en daarna mag hij wel bij mijn man. Dan moet mijn man zijn shirt uit en mag de baby op zijn borst.. maar daar ben ik een beetje jaloers op..mijn emoties gaan alle kanten op. Bluh.

kan me voorstellen dat je emoties nu alle kanten opgaat. Je weet pas sinds deze dagen dat het waarschijnlijk een KS wordt, daarvoor was je ingesteld op een 'normale' bevalling. Ik zou zelf ook niet blij worden van een KS, (wat moet dat moet natuurlijk) maar het lijkt me vreselijk als je achterblijft op de ok en je man en kindje weggaan. Het is maar voor even.

Hoe denkt je man over de KS? of de eventuele draaipoging? Of willen jullie die beide sowieso niet?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Exogenesis di 25 dec 2012 - 2:51

Oef, ik kan me voorstellen dat het een heel naar gevoel is. Alles loopt anders dan je zou willen. Logisch dat je emoties momenteel heen en weer knallen.

Ik zou wel een draaipoging doen, denk ik. Een collega van me heeft dat ook in de laatste weken nog laten doen en dat viel haar 100% mee. En weet je, als jij voelt dat het niet goed is, dan zeg je ze direct te stoppen. Maar proberen zou ik toch wel doen hoor, het is je laatste kans op een normale bevalling.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Thunder di 25 dec 2012 - 2:56

Exogenesis schreef:Oef, ik kan me voorstellen dat het een heel naar gevoel is. Alles loopt anders dan je zou willen. Logisch dat je emoties momenteel heen en weer knallen.

Ik zou wel een draaipoging doen, denk ik. Een collega van me heeft dat ook in de laatste weken nog laten doen en dat viel haar 100% mee. En weet je, als jij voelt dat het niet goed is, dan zeg je ze direct te stoppen. Maar proberen zou ik toch wel doen hoor, het is je laatste kans op een normale bevalling.
Mijn gedachte. Maar ik snap je emotie. Je zit momenteel in een achtbaan. Succes PC! hug

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096

Bericht  Paper Crown di 25 dec 2012 - 3:06

Rataplan schreef:
Exogenesis schreef:Oef, ik kan me voorstellen dat het een heel naar gevoel is. Alles loopt anders dan je zou willen. Logisch dat je emoties momenteel heen en weer knallen.

Mijn gedachte. Maar ik snap je emotie. Je zit momenteel in een achtbaan. Succes PC! Begint het zo? - Pagina 21 699888

Nee, zo makkelijk is het niet Exo. Het is geen kwestie van draaien. Bij 36 weken is de kans dat een draaipoging lukt zo'n 40%.. bij 39+ weken waarin ik zit, is de kans gewoon 10% en dan is het maar HOPEN dat hij indalen kan en normaal bevallen lukt. Anders moet je je dus verbijten, zo'n draaipoging is niet pijnloos ofzo, het deed al heel erg zeer toen hij zelf wilde draaien, het is een grote baby, en ik ben maar klein. Dat heeft er allemaal ook mee te maken. Mijn placenta ligt ook voor waardoor grip op de baby krijgen (en niet mijn placenta draaien..) lastiger is, de gyn zelf geeft ook heel weinig kans dat het lukt, de kans dat de baby de navelstreng echt strak om zijn nekje krijgt is er ook nog, en dan als het niet lukt alsnog maar een keizersnee krijgen een dag later. Snap je wat ik bedoel? Kijk als ik 36 weken was, had ik het geprobeerd en dan had ik nog 3 weken de tijd me voor te bereiden op een keizersnee (omdat ze die altijd na de 39ste week doen). Maar nu wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Mijn man is zelfstandig, die kan niet weken thuisblijven om voor ons te zorgen, dus mijn moeder zal hier moeten komen, die moeten er ook allemaal rekening mee houden zo op het laatst. Ik heb ook gewoon sterk het gevoel dat dit gewoon een teken is. De baby lag met 30 weken goed, ready to go down, maar dat lukte hem zo te zien niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Happy di 25 dec 2012 - 3:22

Jeetje pc, ik heb echt respect voor jou.

Jij bent zo sterk in je zwangerschap, het heeft je totaal niet meegezeten en volgens mij heb je amper geklaagd.

Ik hoop dat je jullie kindje snel in je armen hebt, en ik kan me goed voorstellen dat je jaloers wordt bij de gedachte je kindje mee te moeten geven terwijl jij nog op de operatie tafel ligt.

Niet dat je het je man niet gunt, maar dat is een moment dat je samen wil delen.

Kop op, je bent er bijna! Begint het zo? - Pagina 21 561177

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 3:34

Ik ken dat gevoel wanneer niets gaat zoals het zou moeten en álles anders loopt. Soms is het go with the flow en accepteren dat het gewoon anders loopt dan je in gedachten had of zou willen. Soms moet je gewoon opstaan en zeggen: "Hó, tot hier en niet verder" en zorgen dat er meer duidelijkheid komt.
Ik heb ook geregeld dat ik na mijn blindedarmoperatie een echo kreeg, al moest ik daarvoor naar het andere ziekenhuis. En ik heb gezegd dat ik onder controle in het ziekenhuis wil blijven al is er geen échte medische noodzaak meer. En ik heb bij álles wat ze me aan medicatie wilden geven gevraagd of het wel goed was, of het geen kwaad kon bij de zwangerschap etc.
Soms moet je vertrouwen op wat er gebeurt, op de dokters en de mensen die er verstand van hebben. Soms moet je voor jezelf en je kindje vechten. Ook psychisch!

Ik heb het idee dat jij daarin een hele goede balans hebt PC! Jij kiest heel duidelijk en deels wacht je af en deels vecht je voor jezelf, je kindje en duidelijkheid.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Coco di 25 dec 2012 - 3:52

Hebben ze nog weer een gewichtsschatting gedaan PC?

Wij kwamen op vrijdags thuis van het ziekenhuis en mijn man moest maandags meteen weer werken, maar ik heb die maandag (6 dagen na keizersnede) ook 3 uurtjes geshopt met de kraamverzorgster! Je bent echt niet weken uit de running na een keizersnede Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Exogenesis di 25 dec 2012 - 5:58

Ik begrijp het Paper, dan zou ik de poging ook niet meer wagen. Dat is het risico niet waard.
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Catwoman79 di 25 dec 2012 - 6:14

Paper Crown schreef:Zoals mijn man zei Pompoen, niets gaat normaal of vlekkenloos bij ons bij het krijgen van dit kindje.. :O and he's right. Welk kind draait nou in stuit met bijna 39 weken, haha!

Mijn zoontje is juist met 39 week zwangerschap van stuit/dwars ligging gedraaid zodat zijn koppie beneden lag. Ik zou juist een geplande ks krijgen die dus een dag voor de ks werd afgelast.
Ik ben met 40 week precies uiteindelijk normaal bevallen.
Catwoman79
Catwoman79
Prater
Prater

Aantal berichten : 1007
Punten : 1051

Bericht  Printje di 25 dec 2012 - 8:47

Maar indalen doen volgens mij niet alle kinderen dus dat zou ik niet mee laten tellen in voors en tegens. R is nooit ingedaald tot de bevalling aan toe en deze baby ie ook nog niet ingedaald. Maar nogmaals het is jullie ding en het moet voor jullie goed voelen. Kies je voor een stuitbevalling met alleen maar angst dat werkt ook niet natuurlijk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 8:47

Paper Crown schreef:Zo. Haha. PC is niet blij. Bel ik vanmorgen naar de verlos, hebben ze pas een afspraak voor me op 27 december om 16:30?!?! Nou haha, dacht ik niet. 'Sorry, mevrouw W, het is morgen(!!) kerst en we hebben zondagsdienst in 't ziekenhuis' ik ontplofte zowat!!! Ik zei: 'Ohjaaa joh? Nou, weet je, dan zeg ik dat ook maar tegen de baby! Baby niet komen hoor, het ziekenhuis heeft zondagsdienst want morgen is het kerst!' Ik vroeg: 'wat als mijn weeen echt doorzetten?!' Jaa dan moet u een spoedkeizersnee. Nou toen heb ik dr afgeblaft. Ik zei dat ze nu direct een plekje voor me zou moeten regelen. 'Ja ja maar die dokter die er vandaag is is alleen voor de spoedgevallen..' Haha ik zei toen: 'ja ik vind dit behoorlijk spoed, heb geen splinter in mijn vinger dat kan wachten.. Regel t maar!'

Belt ze 3 min later terug. U kunt vandaag 14:35 komen.

Echt, als je je bek houdt gebeurd er dus gewoon NIETS.

sorry hoor, maar ik vind dit nogal een overdreven en agressieve reactie van je.
oké, je hebt nu een datum voor de ks en dat is een prettig idee, maar als de weeën beginnen wordt het alsnog een spoedks met de kerst, dus wat is er nu veranderd? waarom al die stampij? in mijn ogen is dit echt heel erg overdreven..
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Liadan di 25 dec 2012 - 8:55

Ik snap heel goed dat PC gisteren wel een afspraak wilde in plaats van donderdag. De baby kan nou eenmaal elk moment geboren worden en dan zou ik ook precies willen weten wat ik zou moeten doen als de bevalling zou beginnen terwijl het kindje in stuit ligt.

PC, wat een eigenwijsje dat hij nu nog terug in stuit is gedraaid, ik kan me ook goed voorstellen dat je voor een keizersnede kiest. Het is echt heel erg moeilijk om een keuze te maken over wat je nu moet doen, ik heb bij de tweede ook nagedacht over een draaipoging, maar dat was uiteindelijk hier niet van toepassing omdat mijn zoon nog rondjes draaide in mijn buik tot bijna het einde. Maar de onzekerheid is gewoon heel erg vervelend hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 8:55

koNijntje schreef:

oké, je hebt nu een datum voor de ks en dat is een prettig idee, maar als de weeën beginnen wordt het alsnog een spoedks met de kerst, dus wat is er nu veranderd? waarom al die stampij? in mijn ogen is dit echt heel erg overdreven..

Weet je, dat kun jij wel vinden, maar het gaat om PC's kindje, PC's lijf, PC's koppie en niet om het jouwe. En wat mij betreft is als het kindjes betreft, geboren of niet, een héleboel geoorloofd.
En ja als ze nu weeën krijgt weet ze wat haar te doen staat, maar dat wist ze toen ze die reactie had nog niet, toen wist ze nog helemaal niets! Dan zijn het héle lange dagen wachten, terwijl het wel om de veiligheid van jezelf en je kindje gaat!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 8:57

Ja, maar als ze dinsdag niet was geweest dan was er donderdag pas een datum gepland, dan had ze weer kans dat het pas na het weekend kon en dan zaten er weer twee dagen tussen waarop het misschien een spoedkeizersnede kon worden. Plus dat je dan weer naar Oud en Nieuw gaat, lijkt me ook niet fijn.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Susan di 25 dec 2012 - 8:57

Pompoen schreef:
koNijntje schreef:

Weet je, dat kun jij wel vinden, maar het gaat om PC's kindje, PC's lijf, PC's koppie en niet om het jouwe. En wat mij betreft is als het kindjes betreft, geboren of niet, een héleboel geoorloofd.
En ja als ze nu weeën krijgt weet ze wat haar te doen staat, maar dat wist ze toen ze die reactie had nog niet, toen wist ze nog helemaal niets! Dan zijn het héle lange dagen wachten, terwijl het wel om de veiligheid van jezelf en je kindje gaat!

Ja, eens.

En het slaat natuurlijk ook nergens op, zondagsdienst op 24 december, dat is een normale werkdag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Pompoen di 25 dec 2012 - 8:59

Ja over die zondagsdienst op 24 december heb ik me ook zitten verbazen, dat was in het ziekenhuis waar A. lag dus ook, ik geloof dat het verplicht was ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  koNijntje di 25 dec 2012 - 8:59

dan nog kun je dat op een normale manier brengen
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: