Begint het zo?
+145
Schism
Urban Naked
Siamsa
PiP
xxjojootjexx
Clapperdie
Merai
Parisienne
piertje
Happinaz
ProudMom
Inge
Blond
Dennenappel
Travelgurly
Bolleke
Purpleflower
ekjir@M
Sterrin_
Mamsie
Jasmine
koNijntje
SDL
troela
Liadan
Printje
Paper Crown
Oude bekende
Darius
Tania
kwak
Ellebel
Lejow
Ezzer
SoGood
tweeling
nisavi
Happydobby
Susan
Luce
Pompoen
Catwoman79
Coco
Happy
Thunder
Exogenesis
Ella
Zwerver
Burn
Sam
Manderijn
Star007
meisjesmama
Bloem86
Creabea_28
bolus26
Zenna
woezel
Snoes
Pinkel
Parel
Arwyn
Chelle
studiebol
Carra
Shisha
-Ieniemienie-
slaatje
Shy
Jits
Aggi
L!ND@
Theeleut
Derpy
Juutjepetuutje
Mermaid
Eris
Samantha
LDJ
Monnie
hellowkitty
litllejoy
Lavendel
_Jet
smooch
Sjaantje
Flower_L
Fiwen
_Lana_
Dora
Sylvana
Aimee
Alex
Ayla
Mees
Silver
Pussycat
Highway
Smaragdje
Charles
Limburg85
Elliot
Le Chat Noir
Tiara
Floor
Jade
Katrien
Muus
Jezzie
Rose
Lith
Gympie
Steep
Minx
Slakje
vlinder-19
Caro
Fortissimo
Blue flower
Barbabella
Toet
Shopaholic
Océane
Rush
Orchidee
CCC
Lady4
Rouge
Caroow
MamaDaan
liesje
Muppetje
M@niek
Pien
Roos
SarahKey
Starla
Puggle
Sanne
Linda
Marin
strawberry
Annie24
Viva
Twellie
149 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Begint het zo?
Lavendel schreef:Tuurlijk mag dat, maar 1 keer is genoeg en als iedereen in een leuk topic als deze zijn eigen ervaringen er bij haalt wordt het nogal betweterig en "domperig". Maar anyways, hoe voel je je? Is alles nog onrustig?
Ja, dat vond ik ook al.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Tuurlijk mag dat, maar 1 keer is genoeg en als iedereen in een leuk topic als deze zijn eigen ervaringen er bij haalt wordt het nogal betweterig en "domperig". Maar anyways, hoe voel je je? Is alles nog onrustig?
Ja, maar weet je, ik luister niet echt naar de ervaringen. Want het zegt nog geen kloot over hoe 't met mij zal verlopen. Wie weet heb ik wel zo 10 cm ontsluiting en dan is hij er vanavond, of heb ik nog weeeeeeeeeeeeeeken 1cm en moet het alsnog opgewekt worden. Who knows..? Wel lief van je, zo'n reactie! Waardeer ik wel. En ja het rommelt nog erg. Ik moest 10x zitten in 5 min omdat ik slappe benen heb en harde buiken krijg. Hij zelf laat ook wel erg van zich horen, hij stuitert letterlijk alle kanten op.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Spannende tijd PC. Succes met de laatste loodjes!
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Ik denk veel aan je PC en vind dat je het mooi verwoord: Zoonlief mag komen wanneer hij er klaar voor is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Je ramen zijn in ieder geval klaar, dus de buren kunnen niet meer naar binnen koekeloeren.
Dat herinnert me trouwens aan mijn eerste bevalling. Mijn broek was zeiknat omdat er voor de zoveelste keer een plens vruchtwater naar buiten was gekomen, ik had weeën, ik zat onder de rode vlekken, ik zag er echt niet uit, toen kwam mijn vader even een foto maken.
Dat herinnert me trouwens aan mijn eerste bevalling. Mijn broek was zeiknat omdat er voor de zoveelste keer een plens vruchtwater naar buiten was gekomen, ik had weeën, ik zat onder de rode vlekken, ik zag er echt niet uit, toen kwam mijn vader even een foto maken.
Susan- Lady Post-a-lot
Spannend PC. Ik vind je nu al zo ontzettend relaxed en liefdevol over jullie kindje praten
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Hahaha!Susan schreef:Je ramen zijn in ieder geval klaar, dus de buren kunnen niet meer naar binnen koekeloeren.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Susan schreef:Je ramen zijn in ieder geval klaar, dus de buren kunnen niet meer naar binnen koekeloeren.
HAHA! Ik moest hardop lachen om je vader. Die pakte je later terug door te zeggen dat hij met een maillot door de huiskamer danste he? Ik herriner me dat!
Ja, eindelijk shutters. We hadden ze eerst bij een winkel in Gouda besteld, geld overgemaakt, hoorden we maar niets van.. uiteindelijk via een advocaat het geld toch teruggekregen. Oplichters! Dus toen maar via een erkende partij besteld. Uiteindelijk heeft het maar 3 weken langer geduurd.
Ik zei dat ik hem wel had zien lopen in zijn paarse maillot, maar toen was ik aan het raaskallen door de pethidineprik.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik zei dat ik hem wel had zien lopen in zijn paarse maillot, maar toen was ik aan het raaskallen door de pethidineprik.
Haha ik vond dat zo grappig destijds dat ik het las.
Ik heb die prik ook gehad toen ik de punctie kreeg, ik was echt zo stoned als een kleine garnaal!
Paper Crown schreef:Susan schreef:Ik zei dat ik hem wel had zien lopen in zijn paarse maillot, maar toen was ik aan het raaskallen door de pethidineprik.
Ik heb die prik ook gehad toen ik de punctie kreeg, ik was echt zo stoned als een kleine garnaal!
Heeeeerlijk vond ik die prik! Ik was er ook hardstikke stoned van hahaha. Heb nog met m'n moeder liggen geinen dat we daar maar een handeltje in moesten beginnen haha.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10
Sylvana schreef:Paper Crown schreef:Susan schreef:Ik zei dat ik hem wel had zien lopen in zijn paarse maillot, maar toen was ik aan het raaskallen door de pethidineprik.
Heeeeerlijk vond ik die prik! Ik was er ook hardstikke stoned van hahaha. Heb nog met m'n moeder liggen geinen dat we daar maar een handeltje in moesten beginnen haha.
Lekker spul he? Ik zei ook tegen de zuster: 'Kan ik een voorraadje van dit meekrijgen?' En tegen mijn man: 'Zo schat, heb je zaadjes ingeleverd??' Terwijl je dus met heel veel vrouwen op een kamer ligt met een gordijntje tussen in. Oh, en ik heb geroepen en gesmeekt om Coca Cola..
Hahaha ja je wordt er echt flink high van he. Ik moest er ook van spugen, maar zelfs dat vond ik nog wel rooskleurig hahaha.
Sylvana- Prater
- Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Sylvana schreef:Hahaha ja je wordt er echt flink high van he. Ik moest er ook van spugen, maar zelfs dat vond ik nog wel rooskleurig hahaha.
Ik ben er helemaal niet misselijk van geweest. Terwijl normaal ik echt een zwakke maag heb. Lekker spul hoor.
Even een update: ik heb steeds ergere krampen en het straalt uit naar mijn benen/heup.
Paper Crown schreef:
Even een update: ik heb steeds ergere krampen en het straalt uit naar mijn benen/heup.
wat spannend! je moet wel opschieten wil het vandaag nog lukken hoor!
ik hoop voor jou dat het door zet!
Juutjepetuutje- Prater
- Aantal berichten : 662
Punten : 693
Nou, er is in ieder geval een hoop gaande in je lichaam, PC. Ik hoop van harte dat het je ontsluiting bevordert en dat deze krampen niet voor niks zijn.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Ze voelde dat kind niet was ingedaald (what else is new..? Wist ik al..) dus ze drukte me op het hart dichtbij huis te blijven.. wilde net een weekendje limburg aandoen maar ja.. NOT! En ze zei dat ik moet bellen als het erger wordt en mijn volgende afspraak was vrijdag volgende week maar dat vond ze te lang dus nu mag ik maandag als er niets gebeurd dit weekend langs.
Sorry, but jeeeej!Paper Crown schreef:Even een update: ik heb steeds ergere krampen en het straalt uit naar mijn benen/heup.
Gast- Gast
Www.contractionmaster.com
Deze app heeft mij veel duidelijkheid gegeven in de weeën (ik had het heel minimaal). Maar de vk kwam wel toen ik het oplas. Misschien iets om even bij te houden zodat je kunt zien hoe lang en hoeveel tijd er tussen zit.
Deze app heeft mij veel duidelijkheid gegeven in de weeën (ik had het heel minimaal). Maar de vk kwam wel toen ik het oplas. Misschien iets om even bij te houden zodat je kunt zien hoe lang en hoeveel tijd er tussen zit.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Spannend! En volgens mij vindt bijna het hele forum jouw situatie spannend, want je hebt al zoveel pagina's
Succes en good luck, Pc'tje!
Succes en good luck, Pc'tje!
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Net als de rest vind ik het ook spannend! Uit het werk meteen even hier gekeken hoe het met je was, erg toch eigenlijk he haha.
Succes, en hopelijk zet het door!
Succes, en hopelijk zet het door!
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Begint dat nu al?
» Begint het zo?
» Begint het nu al?
» help dochter (3mnd) begint op buik te draaien
» Mjn verlof begint goed!!
» Begint het zo?
» Begint het nu al?