Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

+26
Pandora
Jazzlyn
Happydobby
Theezakje13
Thunder
Lejow
Tania
Viva
Floor
PapillonRose
SarahKey
Muppetje
Flower_L
Dora
bolus26
Roos
kwak
Darius
Annie24
koNijntje
maiadebij
Jasmine
Liadan
MamaDaan
Clapperdie
Printje
30 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 8:24

Ik heb allemaal het gevoel dat ik tussen kerst en oud&nieuw ga bevallen..geen idee waarom.

Aan de andere kant lijkt 14 januari me een mooie dag omdat het precies 3 jaar geleden is dat mijn man ernstig ziek werd en dat lijkt me symbolisch gewoon mooi in de zin van..toen werd alles zwart en 3 jaar later hebben we dan 2 mooie kinderen.


Klopte het bij jou? Je gevoel dat je had wanneer je moest bevallen?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Clapperdie wo 10 okt 2012 - 8:26

Mijn moeder zei vanaf het begin dat ik op 12-03-2012 zou gaan bevallen. Mijn uitgerekende datum was 16-03-2012.

Ik ben uiteindelijk toch op 12-03-2012 bevallen!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  MamaDaan wo 10 okt 2012 - 8:26

Een precieze datum kon ik niet zeggen, maar ik had wel een voorgevoel dat hij te vroeg geboren werd, dit gebeurde ook.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Liadan wo 10 okt 2012 - 8:27

Bij de oudste had ik het gevoel dat ik op 18 december zou gaan bevallen, dat werd 27 december. Bij de jongste had ik geen idee.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:27

Nee, de eerste keer dacht ik veel te vroeg (rond 35weken) te bevallen, ben met 40+0 bevallen. De tweede keer dacht ik 15-8, ben op 10-8 bevallen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 8:28

Ik denk niet 'te vroeg' te vroeg als je me begrijpt maar tussen kerst/oud&nieuw zou ik 37 weken zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Jasmine wo 10 okt 2012 - 8:29

Ik heb bij de eerste altijd gezegd, ik ga tussen de 38+2 en de 39+2 bevallen. Ik heb toen ik met 37+5 een nachtje ter observatie in het ziekenhuis moest blijven vanwege hoge bloeddruk bij het naar huis gaan zelfs nog tegen de verpleging gezegd: "tot volgende week".

En ja hoor, bevallen bij 38+5.

(Ik ben bevallen op 21 september, de verjaardag van de opa van mijn man. In het begin heb ik toen nog gekscherend tegen oma gezegd dat ik 21 september wel een leuke datum vond en dat ik die maar aan ging houden. Dat vond oma niet zo'n goed plan, ze had al zoveel dubbele verjaardagen...)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  maiadebij wo 10 okt 2012 - 8:29

Mijn moeder zei dat ik 1-9 zou bevallen van J, ik was 9-9 uitgerekend. Ze had gelijk!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  koNijntje wo 10 okt 2012 - 8:31

bij mij klopte er geen ene snars van..
ik was uitgerekend op 11 juli en heb altijd geroepen dat het sowieso juli ging worden, ik dacht ook dat ik de 40 weken met gemak ging halen. uiteindelijk is t. al op 24-6 geboren na 37+4 weken zwangerschap.
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:31

Bij de oudste zei ik de hele tijd dat ik vast rond kerst zou bevallen ipv 12-12-2003. Ik had gelijk want hij werd 26-12-2003 geboren

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Annie24 wo 10 okt 2012 - 8:32

Ik was uitgerekend op 30-1 en was er van overtuigd dat ik 2 weken overtijd zou lopen. Het viel dan ook behoorlijk tegen dat Y. al met 39+5 kwam Twisted Evil

Mijn vriend heeft vanaf het begin 8-2 gezegd, want dan is hij zelf ook jarig. Niet dat hij wilde dat ik die dag zou bevallen, juist niet, maar hij zag het wel weer gebeuren dat wij de pech zouden hebben dat ik wél op die dag zou bevallen.

Kleine toevoeging: een collega van mijn vriend is op 28-1 jarig en die heeft vanaf het moment dat hij wist dat ik zwanger was gezegd dat ik op 28-1 zou bevallen, dit terwijl we zelf de uitgerekende datum nog niet eens wisten Rolling Eyes
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:35

Bij de eerste niet, anders was ik wel eerder gestopt met werken. Bij de tweede had ik wel verwacht dat ie te vroeg zou komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Darius wo 10 okt 2012 - 8:39

Bij Elise hoopte ik erg op 9-9, en eigenlijk dacht ik ook wel ergens dat ik eerder ging bevallen, omdat op alle echo's bleek dat ze behoorlijk voor liep met haar groei.

Uiteindelijk ben ik met 40+1 bevallen, een flinke domper, omdat de jongens allebei in de 39 weken geboren zijn.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  MamaDaan wo 10 okt 2012 - 8:40

lelie schreef:Bij de eerste niet, anders was ik wel eerder gestopt met werken. Bij de tweede had ik wel verwacht dat ie te vroeg zou komen.

Zou je eerder gestopt zijn met werken op basis van je voorgevoel? Ik had namelijk wel een voorgevoel, en weet nu achteraf dat ik bij een volgende eerder ga stoppen met werken, maar besteedde weinig aandacht aan mijn voorgevoel, want hoe groot is de kans nu, dacht ik.
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  kwak wo 10 okt 2012 - 8:40

ik was er van overtuigd dat D. met 38 week zou komen, maar ze kwam pas met 41+2.

nu ga ik er maar vanuit dat ik minimaal een week overtijd ga;)
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Roos wo 10 okt 2012 - 8:45

Helaas klopte het van geen kant.. Had een gevoel dat hij wel voor de 40 weken zou komen, nou meneer wilde er niet uit. Uiteindelijk ingeleid... En met 41+5 bevallen.

Nu ben ik 13-02-2013 uitgerekend en gok ik op 20-02 Laughing
We zullen zien....

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  bolus26 wo 10 okt 2012 - 8:45

Ons kindje is vrij klein maar toch verwacht ik dat t eerder komt, echt nergens op gebasseerd!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Dora wo 10 okt 2012 - 8:45

Bij A. had ik verwacht dat mijn vrouw overtijd zou lopen, 23-4 uitgerekend, dit werd uiteindelijk 39+2 (18-04)

En bij M. dacht ik eerst dat ik overtijd zou gaan, 12-07 uitgerekend, maar nog voor de 15 weken had ik zoiets van, nee ik ga een dag of 9 te vroeg bevallen, uiteindelijk waren het er 8 en ben ik op 4-7 bevallen (wel met 9 dagen begonnen). Ergens had ik het wel leuk gevonden om op 7-7 te bevallen, onze trouwdag, maar aan de andere kant, dan is dat 'speciale' weg. Dus zijn we die dag maar thuis gekomen vanuit het ziekenhuis, toch ook een leuk huwelijkscadeau?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 8:46

gezellig printje, ik ook Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? 561177 liggen we samen te puffen.

Heel stom en slecht, maar ik houd er helemaal geen rekening mee dat ik over tijd ga lopen...dat het dus januari wordt.
Terwijl het natuurlijk heel goed kan. L. kwam met 38.5 en op 1 of andere manier denk ik nu weer voor DE datum.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Printje wo 10 okt 2012 - 8:47

hahahaha Flower; kunnen we in de tussentijd whats appen om ons af te leiden vd weeen etc.
Ik zou het niet eens erg vinden denk ik, ietsje eerder dus met 37/38 weken.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gast wo 10 okt 2012 - 8:48

MamaDaan schreef:
lelie schreef:Bij de eerste niet, anders was ik wel eerder gestopt met werken. Bij de tweede had ik wel verwacht dat ie te vroeg zou komen.

Zou je eerder gestopt zijn met werken op basis van je voorgevoel? Ik had namelijk wel een voorgevoel, en weet nu achteraf dat ik bij een volgende eerder ga stoppen met werken, maar besteedde weinig aandacht aan mijn voorgevoel, want hoe groot is de kans nu, dacht ik.

Mwa, ik denk niet dat ik op basis van mijn voorgevoel eerder gestopt was bij de eerste. Het is meer achteraf dat ik denk was ik maar met 34 weken gestopt, dan had ik nog tenminste een weekje verlof gehad voor de bevalling, nu begon de bevalling terwijl ik nog aan het werk was. Bij zo'n eerste weet je toch niet goed wat je moet verwachten.
Bij de tweede heb ik dat wel gedaan, tenminste, ik had al van tevoren bedacht om 6 weken van tevoren te stoppen ivm 4 weken, maar uiteindelijk ging ik door bekkeninstabiliteit al met 28 weken minder werken en moest ik door een dreigende vroeggeboorte al met 30 weken stoppen en bedrust houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Flower_L wo 10 okt 2012 - 8:49

ik hoop heeeeeel stiekem net voor de kerst. Lijkt me zo fijn om de kerstdagen met zn 4en te kunnen zijn. Maargoed, ik moet toch maar eens realistisch gaan denken en rekening houden met januari ofzo.
Heb het idee dat na 1 januari het niet meer bijzonder is, heel stom. Dan begint iedereen weer met het normale leven, en dan gaat hier het feest beginnen...
Wil met baby onder de kerstboom zitten Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? 561177

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Muppetje wo 10 okt 2012 - 8:49

Ik heb altijd gedacht dat L te laat zou komen. Tot de avond vantevoren, toen wist ik gewoon dat hij de dag erna geboren zou worden, terwijl ik geen enkele voortekenen had, zelfs mijn hele zwangerschap amper een harde buik gehad en al helemaal geen gerommel voor de bevalling. Geen enkele aanleiding voor dit voorgevoel dus...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  SarahKey wo 10 okt 2012 - 8:49

Hier klopte het! Ik riep al maanden, hij komt op 2-2. En ja hoor I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  PapillonRose wo 10 okt 2012 - 8:52

Ik had geen idee. Wel had ik het idee niet overtijd te gaan, en dat klopte. Met 39+3 ben ik bevallen. Wat ik trouwens wel grappig had gevonden is 10-10-2010 als geboortedatum, maar die kans achtte ik al heel klein omdat ik dan 37 weken zou zijn en de meeste vrouwen niet zo vroeg bevallen. En wat maakte mij de datum ook uit, haar geboortedag zou sowieso een prachtdatum zijn smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het? Empty Re: Voorgevoel bevaldatum...bij wie klopte het?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum