Snijden (techniek)
+2
Kreeftje
Green_Pepper
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Snijden (techniek)
Is hier iemand die zichzelf heeft aangeleerd om snel/professioneel groentes te snijden? Ik kan het niet, maar zou het wel graag willen leren. Dus wie heeft er tips?
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12
Re: Snijden (techniek)
Ik kan het, maar ben dan ook kok, dus dat telt niet he!
´t is een beetje lastig uit te leggen, maar denk dat je op youtube wel intructie filmpjes kan vinden. En dan gewoon veel oefenen (en pleisters bij de hand houden ).
´t is een beetje lastig uit te leggen, maar denk dat je op youtube wel intructie filmpjes kan vinden. En dan gewoon veel oefenen (en pleisters bij de hand houden ).
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Ik ben ook kok, dus het lukte mij ook altijd wel. Vooral door veel oefenen.
Ben ik nu ook weer aan het doen trouwens, na de operetie aan m'n schouder voelt alles anders aan en lukt het snelle snijden ook niet perfect meer.
Ben ik nu ook weer aan het doen trouwens, na de operetie aan m'n schouder voelt alles anders aan en lukt het snelle snijden ook niet perfect meer.
Gast- Gast
Ik snij niet geweldig, maar wel steeds beter en sneller. Kwestie van oefenen dus! En soms zijn filmpjes op youtube handig, qua efficiente manier van snijden.
Gast- Gast
Haha ja als je kok bent kan ik me er iets bij voorstellen
Gelukkig kan ik de meeste dingen wel snel snijden hoor, maar volgens mij kan het nóg beter en efficiënter. Binnenkort dus maar pleisters kopen en mijn laptop met youtube aan in de keuken zetten. Thanks voor de tip!
Gelukkig kan ik de meeste dingen wel snel snijden hoor, maar volgens mij kan het nóg beter en efficiënter. Binnenkort dus maar pleisters kopen en mijn laptop met youtube aan in de keuken zetten. Thanks voor de tip!
Green_Pepper- Prater
- Aantal berichten : 776
Punten : 775
Registratiedatum : 13-11-12