Pasfoto drama
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pasfoto drama
Dochter heeft een paspoort nodig voor onze vakantie. We wilden net pasfoto's gaan maken, maar het was 1 groot drama. Ze was zo overstuur dat het echt niet lukte.
Echt klote, want morgen hebben we de afspraak bij de gemeente.
Jullie nog tips?
Echt klote, want morgen hebben we de afspraak bij de gemeente.
Jullie nog tips?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Pasfoto drama
Een beetje voor haar gaan staan en op je telefoon of tablet een tekenfilmpje laten zien via youtube?
Gast- Gast
Ja, dat hadden we allebei geprobeerd, maar dat werkte ook niet.
Linda- Ratel
Oh euhm, haar van te voren duidelijk vertellen wat er gaat gebeuren en waar voor het nodig is?
En misschien kan jij het voor doen en dan haar laten doen? ( dus op het krukje gaan zitten, glimlachen enzv)
Er naast gaan zitten zodat ze niet helemaal alleen daar zit.
En misschien kan jij het voor doen en dan haar laten doen? ( dus op het krukje gaan zitten, glimlachen enzv)
Er naast gaan zitten zodat ze niet helemaal alleen daar zit.
Gast- Gast
Ja, dat heb ik inderdaad ook gedaan. Ik ga het morgen nog een keer proberen. Even kijken of het in een andere winkel kan, want toen we naar binnen liepen ging ze al heel snel huilen.
Dingen uitleggen heeft bij haar nog geen zin, nergens mee, ze zegt gewoon nee en daar is de kous mee af.
Dingen uitleggen heeft bij haar nog geen zin, nergens mee, ze zegt gewoon nee en daar is de kous mee af.
Linda- Ratel
Lastig hoor, maar ook als je nu bijvoorbeeld uit legt? Dat je een fototje nodig hebt voor de vakantie straks?
En ik zou het ook doen als ze op haar fitst is.
En ik zou het ook doen als ze op haar fitst is.
Gast- Gast
Ja, dat zei man ook. Ze heeft geen middagdutje gedaan vandaag. Het slapen is momenteel drama, dus ze is constant moe (zonder dat ze wil slapen). Dus ik hoop dat ze vanavond op tijd slaapt, morgen op tijd wakker is en 's middags nog een dutje kan doen.
We hebben ook nog een foto van een half jaar geleden. Daar zullen ze waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, ben ik bang...
We hebben ook nog een foto van een half jaar geleden. Daar zullen ze waarschijnlijk niet mee akkoord gaan, ben ik bang...
Linda- Ratel
Ja dat werkt dan ook niet echt mee als ze moe zijn.
En anders toch die andere foto proberen.
En anders toch die andere foto proberen.
Gast- Gast
En thuis oefenen? En haar er dan ook echt voor laten gaan zitten en dan foto's nemen?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ezra wilde ook écht niet op de pasfoto, hij kijkt heel bozig en je zag onderin ook mijn hand om hem tegen te houden. Ze hebben die foto wel geaccepteerd, die hand is op zijn identiteitsbewijs niet meer zichtbaar. Dus ik zou gewoon doorzetten, zo snel mogelijk die foto's maken en het accepteren dat ze niet al te vrolijk erop staat.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Thuis oefenen is ook een goed idee, gaan we ook nog even doen.
Susan, hoe oud was E toen? Ik wilde ook doorzetten, maar het ging echt niet. Die man kon echt geen foto maken. Ze wilde niet zitten, niet op het krukje staan, niet op schoot. Het was echt onmogelijk.
We hebben al 2 keer eerder foto's gemaakt en toen ging het wel goed. Maar toen was ze een stuk jonger en had ze nog niet zo'n sterke wil.
Susan, hoe oud was E toen? Ik wilde ook doorzetten, maar het ging echt niet. Die man kon echt geen foto maken. Ze wilde niet zitten, niet op het krukje staan, niet op schoot. Het was echt onmogelijk.
We hebben al 2 keer eerder foto's gemaakt en toen ging het wel goed. Maar toen was ze een stuk jonger en had ze nog niet zo'n sterke wil.
Linda- Ratel
Linda schreef:Thuis oefenen is ook een goed idee, gaan we ook nog even doen.
Bijna vier, maar hij was natuurlijk niet te vergelijken met andere kinderen van bijna vier. Yrsa was toen bijna twee en met haar was het geen probleem, zij stond er stralend op.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Linda schreef:Thuis oefenen is ook een goed idee, gaan we ook nog even doen.
probeer dan thuis ook eens met een krukje of stoel. En laat duidelijk merken dat het een foto nemen is en dan klaar is. Zodat ze morgen hopelijk ook weet dat het snel klaar is.
Succes ermee!
Ella- Ratel
Is het nog gelukt?
Ella- Ratel
We komen net terug. We hebben het niet meer geprobeerd om een nieuwe pasfoto te maken. Ik heb een foto gegeven die van de zomer is gemaakt. En ze gingen ermee akkoord, gelukkig!
Linda- Ratel
Fijn dat het zo opgelost is
Ella- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: