Pasfoto's
+2
Ugly Betty
Ayla
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Pasfoto's
Hebben jullie pasfoto's van jullie kids?
Amé moest vandaag voor een ID kaart. Nou mevrouw nam niet lachen wel heel serieus.
Amé moest vandaag voor een ID kaart. Nou mevrouw nam niet lachen wel heel serieus.
Gast- Gast
Re: Pasfoto's
Jaa een hele mooie, waarbij in met mn hand onder haar truitje dr kin ondersteun... Het ziet er niet uit haha, maar ook indd voor dr id, nu kost het 8,75 straks 30 euro!
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Haha zo leuk altijd die pasfoto's van die kleintjes
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan nu niet scannen, maar hier net zo'n serieuze foto hahaha! Volgens mij hebben de fotografen het druk momenteel nu iedereen nog even snel een ID aanvraagt.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
Haha wat schattig, ze kijkt heel serieus inderdaad .
Van Yara heb ik 1,5 jaar geleden pasfoto's laten maken. We waren toen net op het CB geweest waar ze alleen maar heeft gehuild toen. Ze staat dus met hele zielige rode ogen op de foto.
Kian staat ook wel grappig op de foto want hij heeft op de foto zijn onderlip in zijn mond gezogen. Ziet er zeer intelligent uit, haha.
Van Yara heb ik 1,5 jaar geleden pasfoto's laten maken. We waren toen net op het CB geweest waar ze alleen maar heeft gehuild toen. Ze staat dus met hele zielige rode ogen op de foto.
Kian staat ook wel grappig op de foto want hij heeft op de foto zijn onderlip in zijn mond gezogen. Ziet er zeer intelligent uit, haha.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Hahaha, wat schattig!
Ik was vorige week op de nederlandse ambassade in londen en daar was een nederlands stel die een paspoort voor hun paar maanden oude zoontje kwam aanvragen. Ze lieten me de pasfoto zien die ze hadden laten maken, maar die voldeed niet bepaald aan de eisen. Ze zeiden al; dat is geen doen met zo'n klein kindje, haha.
Ik was vorige week op de nederlandse ambassade in londen en daar was een nederlands stel die een paspoort voor hun paar maanden oude zoontje kwam aanvragen. Ze lieten me de pasfoto zien die ze hadden laten maken, maar die voldeed niet bepaald aan de eisen. Ze zeiden al; dat is geen doen met zo'n klein kindje, haha.
Gast- Gast
Ook pas laten maken. Iedereen wilde er op, alleen zoon niet. Kreeg een fikse huilbui. Na gezegd te hebben dat hij echt nu moest gaan, omdat we anders nog een keer moesten komen, wilde hij er op. Maar niet van harte. Scheelt dat ze niet te hoeven lachen.
Laatst aangepast door _MamaRosa_ op vr 23 dec 2011 - 6:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik moest met de oudste toen ze 2 weken was ook een pasfoto laten maken. Ik moest een doek voor me, zodat ik haar zelf kon vasthouden en toch een witte achtergrond had, en verder haar zo onopvallend mogelijk vasthouden. Dat is wel een hele schattige pasfoto, jammer dat ik die ID-kaart moest inleveren!
Gast- Gast
Ja zonde is dat he?
Hier heb ik er 1 van Mas daar staat hij lachend op. Toen was hij nog geen 6 maanden.
Hier heb ik er 1 van Mas daar staat hij lachend op. Toen was hij nog geen 6 maanden.
Gast- Gast
Mooie stel MamaRosa! Heb nog nooit foto´s van ze gezien geloof ik.
Ayla- Kletskop
- Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Ayla schreef:Jaa een hele mooie, waarbij in met mn hand onder haar truitje dr kin ondersteun... Het ziet er niet uit haha, maar ook indd voor dr id, nu kost het 8,75 straks 30 euro!
Hier een pasfoto met hand onder truitje op rug
Om hem nog beetje rech te kunnen houden. Ws 6 of 7 weken oud toen. Ik had veel bekijks toen :
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
*WEG*
hier ook een laten maken en dit was het resultaat. meneer zijn id is ook besteld.
ik vind het maar gek. ik ben benieuwd of ze hem nog herkennen op de foto 4 jaar later.
zal wel iets verandert zijn hoop ik in die tijd hahahaha
hier ook een laten maken en dit was het resultaat. meneer zijn id is ook besteld.
ik vind het maar gek. ik ben benieuwd of ze hem nog herkennen op de foto 4 jaar later.
zal wel iets verandert zijn hoop ik in die tijd hahahaha
Laatst aangepast door schuddebuikje op di 27 dec 2011 - 0:46; in totaal 1 keer bewerkt
schuddebuikje- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10
Onze Jens mocht gelukkig gewoon lachen voor zijn ID. Ik vind het en hele leuke foto
Gast- Gast
Haha die tong
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ik heb een pasfoto van S. toen hij 11 maanden was. Hij staat er echt op met een big smile en we hoefde dus helemaal niet onze best te doen om hem aan het lachen te krijgen
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: