Apotheek > Verhuizen
+5
Kabouter
IndianRose
Huppekee
Toet
Zwerver
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Apotheek > Verhuizen
Ik kreeg ook vrij snel te horen van mijn oude huisarts dat ik een nieuwe moest zoeken in mijn nieuwe woonplaats. Mij is toen gezegd dat de reisafstand max. 15 minuten mag zijn. Had er toen eentje lekker dichtbij uitgezocht, maar een half jaar later is de huisarts zelf verhuisd naar een nieuw pand een paar km verder weg.
Bij de tandarts hoeft dit weer niet. Die kun je gewoon zelf uitzoeken. Ik ben dus nog wel bij mijn oude tandarts gebleven. Ik denk dat ik over een tijdje wel een tandarts wil zoeken die meer in de buurt is, maar dan wil ik eerst meer zekerheid waar ik ga wonen (al weet ik dat eigenlijk al wel ).
Bij de tandarts hoeft dit weer niet. Die kun je gewoon zelf uitzoeken. Ik ben dus nog wel bij mijn oude tandarts gebleven. Ik denk dat ik over een tijdje wel een tandarts wil zoeken die meer in de buurt is, maar dan wil ik eerst meer zekerheid waar ik ga wonen (al weet ik dat eigenlijk al wel ).
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Apotheek > Verhuizen
Ik heb me ook bij een andere huisarts laten inschrijven toen ik ging studeren. Maar bij mijn oude huisarts sta ik nog wel in het systeem als passant. Gezien ik vaak als ik ziek ben lekker naar mijn ouders ga om uit te zieken.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: