Ouders op verjaardagsfeest?
+22
Sarah1985
SoGood
Filoria
Carmen_
Annemoontje
Paper Crown
iloverose
flower
Tabbert
litllejoy
SleepingBeauty
Wasmachine
Lady4
Roza
Starla
Parisienne
rapa nui
Mizz_S
Ella
Sneeuwvlok
Marin
Poubelle
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Ouders op verjaardagsfeest?
Nee, ik heb niet zo'n leuke vader. Hij is nogal overheersend en dat is sfeerbepalend.
Carmen_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 312
Punten : 323
Registratiedatum : 27-10-12
Ik nodig niet mijn moeder niet uit, maar vier het apart voor familie, meestal gezellig eten met elkaar. En voor vrienden doe ik het meestal op zaterdag avond met een feestje of in de kroeg.
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik nodig niet mijnmoederouders en schoonouders niet uit, maar vier het apart voor familie,meestal gezellig eten met elkaar.En voor vrienden doe ik het meestal op zaterdag avond met een feestjeof in de kroeg.
Dit dus inderdaad!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Dan had je een goeie krantenwijk denk ik?Poubelle schreef:Haha op de feestjes van tussen m'n 12e en 16e mochten m'n ouders ook niet komen, maar dan huurde ik een zaaltje en een dj
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja hoor, ik heb leuke/gezellige/hippe ouders. Ik ben zelfs een keer met mijn moeder naar een dancefeestje geweest dus waarom niet. (Al was ze wel bang dat iedereen zou denken wat die oude taart daar te zoeken had. Achteraf vond ze het geweldig!)
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Filoria schreef:Dan had je een goeie krantenwijk denk ik?Poubelle schreef:Haha op de feestjes van tussen m'n 12e en 16e mochten m'n ouders ook niet komen, maar dan huurde ik een zaaltje en een dj
Valt mee . Zaaltje was vrij goedkoop, was in het dorpshuis in een dorpje in de buurt. DJ was een bekende die ook niet veel geld vroeg. Ouders sponsorden een gedeelte en de rest legde ik zelf bij van m'n gekregen geld. En ik heb het ook 2x met een vriendin samen gevierd, dat scheelde ook al!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
hier deden we altijd iedereen samen. Maar de laatste 2 jaar niet meer. Omdat het voor mijn vader te druk is en daar kan die niet meer tegen. Dus voor hem is het fijner om apart te doen
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou zelf mijn ouders niet uitnodigen, maar dat is meer omdat het geen gezellige mensen zijn en heel overheersend. Mijn vrienden (onze vrienden) hebben mijn ouders ook niet vaak gezien, dus nee, ik zou ze niet uitnodigen. Ze komen hier altijd overdag en dan 's avonds onze vrienden.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Sogood schreef:Ja hoor, ik heb leuke/gezellige/hippe ouders. Ik ben zelfs een keer met mijn moeder naar een dancefeestje geweest dus waarom niet. (Al was ze wel bang dat iedereen zou denken wat die oude taart daar te zoeken had. Achteraf vond ze het geweldig!)
Ja mijn moeder is ook leuk en hip Ben ook weleens met haar wezen stappen in een club. Maar toch vier ik het apart
Gast- Gast
Het is al moeilijk om onze vriendin hier in huis te krijgen qua ruimte, dus de ouders er ook nog bij wordt wel heel krap!
Wij vieren onze verjaardagen samen. 1 avond voor de ouders en oma en een andere avond voor vrienden.
Wij vieren onze verjaardagen samen. 1 avond voor de ouders en oma en een andere avond voor vrienden.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Jeetje is je vriendin zo dik?Arwyn schreef:Het is al moeilijk om onze vriendin hier in huis te krijgen qua ruimte, dus de ouders er ook nog bij wordt wel heel krap!
Gast- Gast
Carrie schreef:Jeetje is je vriendin zo dik?Arwyn schreef:Het is al moeilijk om onze vriendin hier in huis te krijgen qua ruimte, dus de ouders er ook nog bij wordt wel heel krap!
Whahhahaha
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Carrie schreef:Jeetje is je vriendin zo dik?Arwyn schreef:Het is al moeilijk om onze vriendin hier in huis te krijgen qua ruimte, dus de ouders er ook nog bij wordt wel heel krap!
Whahhahaha
Ow god.. daar ging mijn cola weer!!! Dit keer gelukkig niet over de laptop
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: