Haartjes
+11
Muppetje
SarahKey
Mama
Twellie
mauwmauw
Paper Crown
Papillio
sanne-84
superwoman
Clapperdie
Blue flower
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Haartjes
Ik heb van de week een groei echo gehad met 28 weken en liet daarvan de foto zien aan een vriendin. En het is toch altijd leuk waar mensen naar kijken als ze zo'n echo zien. Want zei vroeg aan mij 'zijn dat haartjes?' Nu vroeg ik mij eigenlijk af of je dat kan zien op een echo?
Heb de foto ervan bijgedaan, bij zijn voorhoofd heeft hij een soort plukje zitten. Wat denken jullie?
Heb de foto ervan bijgedaan, bij zijn voorhoofd heeft hij een soort plukje zitten. Wat denken jullie?
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Haartjes
Bij ons konden ze het wel zien op de 20 weken echo en de 4d echo. Alleen zijn haartjes geloof ik zwart dus niet goed op foto te zien.
Edit: haartjes zijn inderdaad wit.
Edit: haartjes zijn inderdaad wit.
Laatst aangepast door Clapperdie op do 17 jan 2013 - 2:05; in totaal 1 keer bewerkt
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, bij mij konden ze dat zeker zien en het is ook meerdere malen gezegd...ze heeft veel haar
Ze konden zelfs zien dat het al 4 millimeter was..Dus ja ze kunnen het zien.
Op de echo's was het wit.
Ze konden zelfs zien dat het al 4 millimeter was..Dus ja ze kunnen het zien.
Op de echo's was het wit.
superwoman- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 120
Yep, bij ons ook gezegd
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Bij ons niet, maar toch kwam B. er met een flinke haardos uit!
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Ja bij ons met 28 weken konden ze bij de echo zien dat hij haar had en met name in zijn nekje! Hij heeft haar én een matje in zijn nek whaha.
Mijn man noemt hem new kid.. (Van new kids)
Mijn man noemt hem new kid.. (Van new kids)
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Owh wat leuk zeg!! Onze oudste kwam met een hanekam en mat in zijn nek ter wereld, zo cool! Iedereen vond zijn haar echt heel gaaf want hij was super donker en de uiteinde van de haartjes waren blond haha. Dus misschien zijn dit dan ook al haartjes
Even een foto bijgevoegd van mijn zoontje als je dan op de echo kijkt dan lijkt het net zo'n kuifje haha
Even een foto bijgevoegd van mijn zoontje als je dan op de echo kijkt dan lijkt het net zo'n kuifje haha
Blue flower- Prater
bij ons konden ze het ook zien,met de 20 weken echo of de groei echo met 36 weken.Was zeer opgelucht,ik had een droom gehad,dat ie kaal was en flaporen had(totaal niks mis mee overigens) en op de bank stond te plassen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:bij ons konden ze het ook zien,met de 20 weken echo of de groei echo met 36 weken.Was zeer opgelucht,ik had een droom gehad,dat ie kaal was en flaporen had(totaal niks mis mee overigens) en op de bank stond te plassen.
Nu kon hij dus nog steeds met zijn flaporen op de bank staan plassen, maar in ieder geval mét haar haha.
Gast- Gast
Wat grappig zo'n kuifje op de echo . Ik heb het zelf nooit gezien, maar mijn kinderen hadden dan ook geen noemenswaardig haar tot aan hun eerst verjaardag .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mauwmauw!
Ik wist helemaal niet dat ze haartjes konden zien op een echo! T. had een hele haarbos met de geboorte maar er is nooit iets over gezegd. (Ook niet naar gevraagd trouwens)
Ik wist helemaal niet dat ze haartjes konden zien op een echo! T. had een hele haarbos met de geboorte maar er is nooit iets over gezegd. (Ook niet naar gevraagd trouwens)
Mama- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 59
Registratiedatum : 17-01-13
haha ja precies,nee echt had zo'n droom gehad en dat beeld bleef maar bij me,zo zag mijn kind er uit.Minneke schreef:mauwmauw schreef:bij ons konden ze het ook zien,met de 20 weken echo of de groei echo met 36 weken.Was zeer opgelucht,ik had een droom gehad,dat ie kaal was en flaporen had(totaal niks mis mee overigens) en op de bank stond te plassen.
Nu kon hij dus nog steeds met zijn flaporen op de bank staan plassen, maar in ieder geval mét haar haha.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
het lijkt wel net echt een kuifje! Wat schattig zeg.
Ik heb geen 1 haar gezien op de echo's, ook niet op de 3d. Gelukkig had S wel haar bij de geboorte, heerlijk rossig
Ik heb geen 1 haar gezien op de echo's, ook niet op de 3d. Gelukkig had S wel haar bij de geboorte, heerlijk rossig
Hé, daar ben ik bevallen!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Yep, hier ook op de pretecho (met een week of 30) haartjes gezien. Weet alleen niet of het er heel veel waren, maar er waren overduidelijk haartjes te zien. Dus geen kale biljartbal voor ons :-)
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Muppetje schreef:Hé, daar ben ik bevallen!
Dat is ook toevallig! ik ook bij de eerst en zal bij dit kindje daar ook bevallen.
Dan kom je daar vast ook uit de buurt?
Blue flower- Prater
mauwmauw schreef:bij ons konden ze het ook zien,met de 20 weken echo of de groei echo met 36 weken.Was zeer opgelucht,ik had een droom gehad,dat ie kaal was en flaporen had(totaal niks mis mee overigens) en op de bank stond te plassen.
Hahaha, wel een beetje herkenbaar... ik dacht ook dat ons ventje kaal zou zijn, ook doordat man en ik allebei kaal waren met de geboorte. Toen ik hem eenmaal zag, moest ik ook helemaal wennen aan de hoeveelheid haar, maar vond het prachtig!
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Muppetje schreef:Hé, daar ben ik bevallen!
Dat is ook toevallig! ik ook bij de eerst en zal bij dit kindje daar ook bevallen.
Jup, woon in Leiden inderdaad
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Blue flower schreef:Muppetje schreef:Hé, daar ben ik bevallen!
Leuk! Wie heeft jou bevalling gedaan?
Of was dat je eigen verloskundige? Ik kom zelf niet uit Leiden maar uit Katwijk
Blue flower- Prater
Blue flower schreef:Muppetje schreef:Blue flower schreef:Muppetje schreef:Hé, daar ben ik bevallen!
Leuk! Wie heeft jou bevalling gedaan?
Of was dat je eigen verloskundige? Ik kom zelf niet uit Leiden maar uit Katwijk
Uiteindelijk werk overgenomen door de gyn, maar heel eerlijk, heb geen idee hoor die heette
Muppetje- Ratel
Wat gaaf dat haar van je oudste ook joh! Mooie baby
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Wat gaaf dat haar van je oudste ook joh! Mooie baby
Dank je wel!! Ik hoop dat ons andere mannetje op zijn grote broer gaat lijken. Lijkt me zo leuk haha!
Blue flower- Prater
Bij mijn zoon konden ze al veel haar op de echo zien. En het haar was langer dan 1 cm met 30 wk. Toen zoon geboren was moest ik toch zoeken naar zijn haar! Hij had voornamelijk een matje in zijn nek.
Muus- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 619
Registratiedatum : 28-12-10
Muus schreef:Bij mijn zoon konden ze al veel haar op de echo zien. En het haar was langer dan 1 cm met 30 wk. Toen zoon geboren was moest ik toch zoeken naar zijn haar! Hij had voornamelijk een matje in zijn nek.
Haha. Zie het al helemaal voor me, weinig haartje op zijn hoofd en een onwijze mat hahahaha. Heb je geen foto?
Blue flower- Prater
Op de echo's was bij ons ook altijd te zien dat onze zoon veel haar had. Héél veel haar zei de gynaecoloog altijd. En ja hoor, hij werd geboren met een flinke, mooie bos haar
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» haartjes laten groeien of knippen?
» Haartjes van je baby
» Haartjes uit hoofd trekken
» Aan eigen haartjes trekken
» Ingegroeide haartjes schaamstreek
» Haartjes van je baby
» Haartjes uit hoofd trekken