Haartjes van je baby
+20
Fiebje
Parisienne
Susan
CCC
Teddyaapje
Puggle
Annemie
Lonely Goatherd
Schism
Pien
SarahKey
Star007
Slakje
Happydobby
kwak
Ezzer
Clapperdie
Parel
Annie24
*Lookie*
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Haartjes van je baby
.. Wat doen jullie hiermee behalve wassen? Ik maak weleens een klein kuifje of wat stekeltjes met haarlotion van Zwitsal. Meestal zakt het wel vrij snel weer in. Maar wil er dan ook weer geen gel of iets in doen.
Hebben jullie (of de kapper) het ook al eens geknipt?
Hebben jullie (of de kapper) het ook al eens geknipt?
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Re: Haartjes van je baby
Y. ging voor het eerst naar de kapper toen hij 3 maanden was. Nu gaat hij elke 6 weken met mij mee, maar eigenlijk is 6 weken nog te lang voor hem
Mijn vriend doet altijd gel in zijn haartjes. Nu gewoon dezelfde gel als die hij zelf gebruikt en toen Y. nog baby was de gel van Zwitsal. Ik doe er zelf nooit gel in bij Y. want ik krijg zijn haar nooit zoals ik wil, dus dan maar gewoon zonder
Mijn vriend doet altijd gel in zijn haartjes. Nu gewoon dezelfde gel als die hij zelf gebruikt en toen Y. nog baby was de gel van Zwitsal. Ik doe er zelf nooit gel in bij Y. want ik krijg zijn haar nooit zoals ik wil, dus dan maar gewoon zonder
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Je hebt ook van Zwitsal haargel, daar doe ik wel eens een beetje van in en dan kam ik het opzij. Dat gaat wel na een slaapje weer gewoon zitten, dan is het eruit. Soms doe ik een haarspeldje of haarbandje, maar eigenlijk nauwelijks.
Ik mocht willen dat ik haar haar al had moeten laten knippen haha, het groeit nu eindelijk een beetje! Maar ze mag van mij nooit haar haar knippen
Ik mocht willen dat ik haar haar al had moeten laten knippen haha, het groeit nu eindelijk een beetje! Maar ze mag van mij nooit haar haar knippen
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb babygel van zwitzal. Daar maar ik een kuifje van. Anders is zn kapsel zo muf haha
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Toen hij nog kleiner was deed ik er Zwitsal haarlotion in. Nu gaat er Zwitsal gel in. Niet echt super spul want na een uurtje of wat is het er weer uit.
Naar de kapper is hij nog niet geweest, komende jaar zal het ook nog niet nodig zijn Ben al lang blij dat het begint te groeien
Naar de kapper is hij nog niet geweest, komende jaar zal het ook nog niet nodig zijn Ben al lang blij dat het begint te groeien
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
geen idee hoe lang het haar gaat zijn van onze zoon maar als hij haar zou hebben wat gel waardig zou zijn zou ik ongv tot een jaar zwitsal gel gebruiken en misschien de jip en janneke gel van de hema. Daarna gewoon die vieze gele potten gel van mijn man.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Wij gebruiken zwitsal gel, als die op is ga ik eens kijken naar iets anders. M. heeft al een flinke bos haar.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Ik laat het gewoon zoals het is.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Meestal gaat ze s'avonds in bad en dan doe ik er na het wassen verder niets in.
S'morgens doe ik er haarlotion in en doe ik er een speldje in, of alleen even borstelen.
Ik denk dat ze binnenkort eens mee gaat naar de thuiskapster, wat sprietjes weg laten knippen. Ze heeft een aantal lange haren tussen de kortere haren.
S'morgens doe ik er haarlotion in en doe ik er een speldje in, of alleen even borstelen.
Ik denk dat ze binnenkort eens mee gaat naar de thuiskapster, wat sprietjes weg laten knippen. Ze heeft een aantal lange haren tussen de kortere haren.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik hoef niets te gebruiken. S heeft haast nog geen haar. Kapper zal ook nog wel 1,5 jaar duren;)
Bij H. deed ik een speldje in of kamde het opzij.
A. is nu 3 of 4 keer bij de kapper geweest en bij hem doe ik er gel in en maak ik stekels of een "hanenkammetje".
A. is nu 3 of 4 keer bij de kapper geweest en bij hem doe ik er gel in en maak ik stekels of een "hanenkammetje".
Gast- Gast
E heeft heel erg last nog steeds van Berg en daardoor doen wij verder geen `zooi` in haar haar. We hebben haar haar nu 2 keer laten knippen. De eerste keer alleen wat lange sprietjes bij de oren en de tweede keer volledig....
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Pien, heb je de bergpads van Etos al geprobeerd? Die werkte bij A. als een tierelier. Hij had de eerste maanden de berg zowat in zijn wenkbrauwen hangen maar toen we die pads gingen gebruiken zag je het echt heel snel weg gaan.
Gast- Gast
Wij hebben K zn haar ivm zijn helmpje zelf al 3 keer afgeschoren. 3 weken geleden voor het eerst echt naar de kapper geweest en nu is het eigelijk alweer te lang. Groeit zo hard niet normaal!
Zwitsal gel werkt bij ons niet, is er meteen uit. Heb nu van die piraten kindergel van de kruidvat gekocht en daar blijft het wel goed mee zitten
Zwitsal gel werkt bij ons niet, is er meteen uit. Heb nu van die piraten kindergel van de kruidvat gekocht en daar blijft het wel goed mee zitten
Schism- Prater
- Aantal berichten : 805
Punten : 888
Registratiedatum : 24-11-10
Niets. Ben geen fan van 'spul' in het haar. T.z.t. zal hij wel naar de kapper gaan (of ik moet het met een goede tutorial zelf kunnen) als ik het te lang/vormloos vind worden.
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
Pien schreef:E heeft heel erg last nog steeds van Berg en daardoor doen wij verder geen `zooi` in haar haar. We hebben haar haar nu 2 keer laten knippen. De eerste keer alleen wat lange sprietjes bij de oren en de tweede keer volledig....
Van Zarqa is er haarlotion die ook berg voorkomt en verwijdert zonder te schrappen met kaartjes over de hoofdhuid ofzo.
Gewoon op de haartjes/de hoofdhuid smeren en wat inmasseren. Werkte bij Y. echt heel goed en Zarqa is het enige merk waar hij geen uitslag van krijgt. Hij had berg tot hij een maand of 14 was.
E. heeft ook een gevoelige huid toch?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ik gebruik syoss gel van mijn vriend voor mijn zoontje, ik heb ook zwitsal gel voor stoere jongens,hi hi..maar die is er na 5 min. alweer uit. Mijn vriend knipt zijn haar elke maand.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Annie24 schreef:Pien schreef:E heeft heel erg last nog steeds van Berg en daardoor doen wij verder geen `zooi` in haar haar. We hebben haar haar nu 2 keer laten knippen. De eerste keer alleen wat lange sprietjes bij de oren en de tweede keer volledig....
Van Zarqa is er haarlotion die ook berg voorkomt en verwijdert zonder te schrappen met kaartjes over de hoofdhuid ofzo.
Gewoon op de haartjes/de hoofdhuid smeren en wat inmasseren. Werkte bij Y. echt heel goed en Zarqa is het enige merk waar hij geen uitslag van krijgt. Hij had berg tot hij een maand of 14 was.
E. heeft ook een gevoelige huid toch?
Waar kun je dat kopen? mijn zoontje heeft ook nog steeds erge berg.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Ik maak of een soort Kuifje en nu ze speldjes in kan die ik dat, zo schattig. Ze heeft ook wel eens haarbandjes in
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Ik gebruikte eerst zwitsalgel maar later van die slappe gele gel. Een vriendin van me doet een beetje vaseline in de haartjes van haar zoontje, blijft best goed zitten!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Wij gebruiken meestal haarlotion of na het badje is het nog goed nat en maken we altijd een kuifje bij N. Staat haar zooo schattig
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Zarqa haarlotion kun je kopen bij de Tuinen. DA-drogisten hebben ook vaak Zarqa en bij Etos zie ik het ook steeds vaker, al hebben ze dan niet alle producten. Ik denk dat je bij de Tuinen de grootste kans hebt, daar hebben ze het grootste assortiment.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik ben altijd erg creatief met N.'s haar. Ze heeft al lang en dik haar, dus dat maakt het ook wat makkelijker. Vlechten, staartjes, een knotje, invlechten, matchende speldjes erbij in.. Twee keer per dag doe ik haar haar: 's ochtends en na haar middagslaapje. Als ik er niks aan doe hangt het zo voor haar ogen, daar is het veel te lang voor.
Ik maak N.'s haar overigens altijd nat met een plantenspuit en doe er wat gel in voor ik ermee ga 'knutselen'.
Ik maak N.'s haar overigens altijd nat met een plantenspuit en doe er wat gel in voor ik ermee ga 'knutselen'.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Parisienne schreef:Ik ben altijd erg creatief met N.'s haar. Ze heeft al lang en dik haar, dus dat maakt het ook wat makkelijker. Vlechten, staartjes, een knotje, invlechten, matchende speldjes erbij in.. Twee keer per dag doe ik haar haar: 's ochtends en na haar middagslaapje. Als ik er niks aan doe hangt het zo voor haar ogen, daar is het veel te lang voor.
Toen H. nog een baby was kon ik er geen vlechten in maken hoor
Gast- Gast
Ik wel bij N.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Haartjes
» Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Aan eigen haartjes trekken
» Haartjes uit hoofd trekken
» Vanaf wanneer iets met de haartjes doen?
» Baby muziek hoe reageert jouw baby?
» Aan eigen haartjes trekken
» Haartjes uit hoofd trekken
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: