weekendje weg buurt van maastricht bungalow gezocht
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
weekendje weg buurt van maastricht bungalow gezocht
Wie wil er helpen zoeken? Ben al een tijd bezig met zoeken maar zie door de bomen het bos niet meer
Het gaat om een weekendje weg, 2 nachten/1nacht weet het nog niet precies. Misschien ook wel doordeweeks maar dat maakt voor het zoeken niet zo heel veel uit.
Een bungalow, voor 2 personen inclusief 2 grote honden. Dus ergens waar we de honden uit kunnen laten(bos rijke omgeving) en kunnen uitwijken met de auto naar een leuke stad, mijn moeder zei dat Maastricht wel leuk was.
Iemand een idee?! en niet voor de hoofdprijs, best prijzig allemaal nog.
Het gaat om een weekendje weg, 2 nachten/1nacht weet het nog niet precies. Misschien ook wel doordeweeks maar dat maakt voor het zoeken niet zo heel veel uit.
Een bungalow, voor 2 personen inclusief 2 grote honden. Dus ergens waar we de honden uit kunnen laten(bos rijke omgeving) en kunnen uitwijken met de auto naar een leuke stad, mijn moeder zei dat Maastricht wel leuk was.
Iemand een idee?! en niet voor de hoofdprijs, best prijzig allemaal nog.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Re: weekendje weg buurt van maastricht bungalow gezocht
Probeer Meerssen eens.. dat is een dorpje op ongeveer 10 km van Maastricht. Je kan er dichtbij naar de bossen, Meerssen zelf is best een leuk stadje om ef doorheen te lopen, er liggen leuke restaurantjes..
Mijn ouders wonen er en wij zijn er destijds getrouwd. Ik weet dat veel mensen een hotel/ bungalow achtig iets voor die nacht hadden gevonden in die omgeving..
Mijn ouders wonen er en wij zijn er destijds getrouwd. Ik weet dat veel mensen een hotel/ bungalow achtig iets voor die nacht hadden gevonden in die omgeving..
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Re: weekendje weg buurt van maastricht bungalow gezocht
bedankt voor de tip, ga eens op die plaats zoeken
alle tips of ideetjes zijn welkom
alle tips of ideetjes zijn welkom
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10