Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht

2 plaatsers

Ga naar beneden

Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht Empty Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht

Bericht  Silver di 6 sep 2011 - 10:03

Ik weet niet in welke pijler maar plaats hem hier maar.

Mijn vriend zit momenteel in de kost en werkt in de buurt van Rotterdam. Nu verblijven hun in een soort van vakantiehuisje in Brandwijk en hebben ze een soort van "zakgeld" gekregen van de baas, aangezien ze al bijna 12 uren achtereen werken hebben ze geen zin om dan alsnog staan te koken.

Nu mijn vraag aan jullie, wie weet op niet zo'n lange afstand restaurants, of plaatsen waar je lekker kan eten? Ik help hem graag nu op afstand, internet hebben ze ook niet. Alleen de tomtom.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht Empty Re: Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht

Bericht  Gast di 6 sep 2011 - 10:10

dinnersite.nl
diningcity.com
specialbite.com
iens.nl

Gast
Gast

Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht Empty Re: Met spoed, restaurants in de buurt van Brandwijk gezocht

Bericht  Silver di 6 sep 2011 - 10:13

Het gaat er meer om, dat ik gewoon niet weet wat voor dorpjes daar allemaal zitten die een restaurant hebben. Er was daar in het dorpje wel 1 maar die heeft 9 van de 10 keer de keuken dicht. Vandaag heeft ie in Gorichem gegeten maar dat is alweer 20km verderop. Het moet ook dichterbij kunnen, want die km's worden dan weer gerekend als privé...

*edit* dessalnietemin zal ik morgen even alle site's bekijken smile
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 6 sep 2011 - 10:26

Via google maps kan je er een aantal dichtbij vinden:

http://maps.google.nl/maps?q=Brandwijk+restaurant&hl=nl&ll=51.877339,4.817677&spn=0.053835,0.169086&sll=51.875951,4.817624&sspn=0.056486,0.169086&vpsrc=0&gl=nl&z=13
(Al die grote en kleine stipjes zijn restaurants)
http://www.dekrom.info bijvoorbeeld zit op 7KM afstand van Brandwijk.

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  TukTuk di 6 sep 2011 - 10:33

Overigs, is eten laten bezorgen ook geen optie?

www.thuisbezorgd.nl
www.justeat.nl

Kunnen ze gewoon de postcode invoeren van het vakantiehuisje en kan je zien welke bedrijven daar kunnen leveren.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Silver di 6 sep 2011 - 10:40

Oke super! Dankje wel. Laten bezorgen kan misschien ook wel, maar ze hebben geen internet daar. Dus vandaar dat ie vroeg of ik dat wou opzoeken.
Ik kijk er morgen even na, thnx voor jullie hulp.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk di 6 sep 2011 - 10:43

FryskeFlinter schreef:Oke super! Dankje wel. Laten bezorgen kan misschien ook wel, maar ze hebben geen internet daar. Dus vandaar dat ie vroeg of ik dat wou opzoeken.
Ik kijk er morgen even na, thnx voor jullie hulp.

Ohja tuurlijk, maar je zou dan eventueel ook even voor hem kunnen kijken, misschien dat er een pizzaria in de buurt zit, dan zou je gewoon even aan iedereen kunnen vragen wat ze willen, en online voor hun een bestelling doen of dat ze zelf telefonisch bestellen smile
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: