Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

weekendje maastricht met Pinksteren

3 plaatsers

Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  klavertje wo 1 jun 2011 - 10:32

hallo alemaal,
ik wil volgend weekend graag een weekendje weg boeken voor mij en mijn vriend. het liefst in maastricht.
nu ben ik eigenlijk opzoek naar iets wat niet te duur is.. waar kan ik het best kijken? en als ik bv via vakantieveilingen zo'n hotelbon probeer te krijgen, hoelang duurt het voor ik die krijg en ermee kan boeken?

alvast bedankt
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty Re: weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  Prosecco wo 1 jun 2011 - 18:14

Bij vakantie veilingen moet je wel even opletten, die zijn vaak niet geldig tijdens feestweekend zoals pinksteren bijvoorbeeld
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty Re: weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  klavertje wo 1 jun 2011 - 21:33

oke.. hmm... want ik had nog een bon, en die heb k dus ff opgezocht maar die is verlopen.. mooi stom, ik dacht dat die dingen 3jr geldig waren :P maar weet iemand een site waar ik voordelig kan boeken?
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty Re: weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  Gast wo 1 jun 2011 - 23:55

Eerlijk gezegd denk ik dat je nogal veel te laat bent om nog goedkoop iets te boeken. Ik heb vorige week ook nog een weekendje Brugge geboekt, maar overal staat bij dat de prijzen hoog zijn ivm de drukte dat weekend (niet alleen in Brugge, maar bij zo goed als alle steden). Wij wisten dat al en hebben besloten dat we er te veel zin in hebben om ons tegen te laten houden door een paar tientjes, maar ik denk niet dat je moet hopen op vakantieveilingen. Volgens mij zijn die bonnen wel breed inzetbaar, maar inderdaad niet tijdens dat soort weekenden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty Re: weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  Jente10 wo 1 jun 2011 - 23:58

hotels zoek ik meestal via booking.com. Vind dat wel een fijne en overzichtelijke site! Zie nu dat er 49 hotels in Maastricht zijn op die site. Misschien kun je daar nog wat vinden smile
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

weekendje maastricht met Pinksteren Empty Re: weekendje maastricht met Pinksteren

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum