Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle

+3
Blond
Minx
Funk
7 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle Empty Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle

Bericht  Funk ma 3 jun 2013 - 21:39

Om een vriendinnetje die geslaagd is te verrassen ben ik op zoek naar een leuk restaurant in de omgeving van Zwolle of Apeldoorn. Liefst iets van tapas of italiaans of iets anders origineels (geen sushi, chinees of thais o.i.d.). Niet heeeel duur aangezien we het allemaal niet heel breed hebben. Ik kan niet echt sites vinden waarbij ik in de omgeving kan zoeken dus daarom probeer ik het even zo. Wie heeft er leuke tips?
Funk
Funk
Prater
Prater

Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle Empty Re: Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle

Bericht  Minx ma 3 jun 2013 - 23:26

De zoete inval, vaste prijs en je kan allemaal hapjes bestellen. Erg lekker en leuk omdat je dus echt kan uit proberen. Er staan altijd wel wat creatieve dingen op de kaart die je anders niet snel zou proberen. Is in Zwolle trouwens. Je mort alleen wel reserveren want zit bijna altijd vol.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle Empty Re: Gezocht: restaurant in de buurt van Apeldoorn/Zwolle

Bericht  Blond di 4 jun 2013 - 0:17

La Cubanita in Apeldoorn, op ma t/m do is onbeperkt tapas maar €17.50.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mrs. Lovett di 4 jun 2013 - 7:10

http://www.xandersbazaar.nl/

Ge-wel-dig!

Heerlijke keuken, goede wijnen, ervaren personeel!

Zehebben niet echt een menu met voor, hoofd en nagerechten maar het zijn allemaal voorgerecht porties zodat je meerdere dingen kan proberen, mijnvriend en ik hebben toen volgens mij 5 gangen gegeten. Als je van kaas als nagerecht houdt dan is dat echt een aanrader!
Mrs. Lovett
Mrs. Lovett
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 36
Punten : 36
Registratiedatum : 10-05-13

Bericht  Fjell di 4 jun 2013 - 7:15

http://binnenetenendrinken.nl/

Bijzondere gerechten en het leuke is dat je ze in small/medium/large formaat kunt bestellen. Zo kun je zelf bepalen of je een paar kleine gerechtjes kiest of 1 grote. Ook leuke sfeer/inrichting smile Het is in Zwolle.

En dan nog een leuk restaurant in Zuthpen, misschien wat te ver maar wil hem toch even noemen. Het is een middeleeuws restaurant en dat is overal in doorgevoerd wat het wel bijzonder maakt vond ik smile http://www.restaurantopenhaard.nl/
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  Minx di 4 jun 2013 - 9:13

Binnen is gesloten....
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Fjell di 4 jun 2013 - 9:16

oh, dat is jammer! Sad Was van plan daar weer een keer met mijn vriend te gaan eten als we in de buurt waren.. maar dat wordt dan lastig.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Bericht  _Lacey_ di 4 jun 2013 - 9:21

De Buren café en tapas (Apeldoorn)

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489

Bericht  Inge di 4 jun 2013 - 9:40

Mrs. Lovett schreef:http://www.xandersbazaar.nl/

Ge-wel-dig!

Heerlijke keuken, goede wijnen, ervaren personeel!

Zehebben niet echt een menu met voor, hoofd en nagerechten maar het zijn allemaal voorgerecht porties zodat je meerdere dingen kan proberen, mijnvriend en ik hebben toen volgens mij 5 gangen gegeten. Als je van kaas als nagerecht houdt dan is dat echt een aanrader!
Ja heerlijk, een vriend van mij werkte daar... Heerlijk eten, maar erg duur voor TO met hetgeen ze schrijft :-)

Idd de zoete inval in Zwolle :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Funk wo 5 jun 2013 - 5:51

Bedankt voor de tips.
Kende de zoete inval Nog niet en dat lijkt me een leuke optie!
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Funk wo 5 jun 2013 - 21:08

De zoete inval lijkt me dus leuk, alleen staan er geen prijzen bij als je een gewoon 3 gangen menu neemt. Weet iemand dit ongeveer? Of kom je dan ook op ongeveer 26.50 uit (zoals bij het proeverijtje)
Funk
Funk
Prater
Prater

Bericht  Inge do 6 jun 2013 - 10:46

Ja dan betaal je ook 26,50
Maar die proeverijtjes is juist zo leuk, elke ronde bestel je een gerechtje en dan onbeperkt smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: