Morgen "Het huis" bezichtiging, gelijk een bod uitbrengen?
+25
Dennenappel
Marin
Charles
Linda
loesje
Katrien
Pompoen
mii_joyce
Viva
Tiara
Blond
Xanna
Pussycat
Annie24
Green_Pepper
Alex
Paper Crown
Lady1984
mzcharlotte
Juutjepetuutje
Lady4
Happinaz
Shisha
Ella
Roodkapje
29 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Morgen "Het huis" bezichtiging, gelijk een bod uitbrengen?
Pippa schreef:Toch vind ik het huis waar jullie nu wonen echt véél mooier qua uiterlijk/bouw.
Hahaha ik ook! Maar kunnen we niet betalen schat om te kopen en we willen gewoon graag een huis kopen met het oog op de toekomst, we houden nogal van verbouwen enzo en nu moeten we overal toestemming voor vragen en geef je het uit aan niets.. je haalt er nooit wat uit. We hebben nu een keuken met eiland hier geplaatst, van de woningbouw moesten we het met een keukenblok van 3 kastjes doen en 2 bovenkastjes in een woonkeuken van 5x3. Je houdt iig veel ruimte over dan voor een eettafel Het was nog een heel gedoe om een eigen keuken te mogen plaatsen... Moet zeggen dat we hier nu wel voor een spotprijs wonen dus mocht het niet lukken dat we niet weg "moeten" maar ons idee is wel binnen 5 jaar sowieso te kopen dan is alles afbetaald als we met pensioen gaan en willen we dan naar Zweden ( zoals we er nu over denken dan:) )
En qua kamers, de kinderen zouden hun eigen etage krijgen ( boven dus, met eigen badkamer). Wij zouden de tuinkamer in beslag nemen en de extra kamer naast de tuinkamer zouden we verbouwen tot badkamer en suite met sauna ( die extra kamer) . Ik vind het niet erg om niet bij mijn kinderen op de zelfde etage te slapen ( 2 van onze kids slapen nu ook op zolder en dat gaat prima) In dat huis is de woonkamer op de 1e etage dus tot 's avonds laat zitten we net als nu 1 etage verwijderd van ze en babyfoons doen wonderen ( al hebben we die nu niet, maar goed, die zou ik dan wel aanschaffen denk ik). Het lijkt ons heerlijk om beneden te slapen zodat we op mooie zomeravonden lekker nog buiten kunnen zitten kletsen etc , vuurtje erbij en dan naar bed ... een beetje vakantiegevoel
@Pussycat: Hadden jullie geboden voor de bezichtiging? Wij hebben morgen eind vd dag een afspraak tot bezichtiging, als wij daar klaar zijn is het makelaarskantoor al dicht. Ik heb ook even mijn vader gevraagd ( ik volg vaak zijn advies) en die zegt te gaan kijken en evt. direct een optie op het huis te vragen als we daar zijn. Kan / Mag dat niet dan kunnen we altijd meteen een openingsbod proberen uit te brengen. Ik moet zeggen dat ik dat zelf eigenlijk ook zou doen, ik had ook echt nog nooit gehoord dat je voor een bezichtiging kon bieden en vind dat met een huis ook wel heel lastig. Ik hoop op marktplaats ook niets waar geen plaatje bij staat ook al staat er zo goed als nieuw bij Hier zie je wel plaatjes maar het is wel heel veel geld! Ik ben ook wel ergens bang dat we dalijk net te laat zijn ofzo. Dat onze voorgangers kijkers tijdens onze bezichtiging een bod uitbrengen ofzo, stel dat wij het ook superleuk vinden.... Nou ja... We zien wel.. !
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Het huis wat jullie vanavond gaan bezichtigen is duidelijk door een betere fotograaf gefotografeerd dan jullie buurhuis.
Vind je het trouwens niet eng, water achter je huis met 3 (?) kinderen in de leeftijd die nog niet kunnen zwemmen?
Vind je het trouwens niet eng, water achter je huis met 3 (?) kinderen in de leeftijd die nog niet kunnen zwemmen?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Haha nee wij hebben geen bod uitgebracht voordat we gingen kijken.
We dachten niet dat het zo snel zou lopen omdat het huis nog maar net op funda stond.... hoe naief...
Toen we klaar waren met de bezichtiging hebben we gelijk een bod uitgebracht. Maar er was ook nog een gezin die voor ons had gekeken. En die hadden ook gelijk een bod gedaan. Ik weet niet meer precies hoe het gegaan is of wie eerst was, maar uiteindelijk hebben wij het huis gekregen omdat wij 100 euro meer hadden geboden
Dus de volgende keer als ik een huis echt echt echt heeeeel graag wil dan zou het best een optie kunnen zijn om gelijk te bieden...tenzij je natuurlijk ergens gelijk aan vast zit ofzo.
We dachten niet dat het zo snel zou lopen omdat het huis nog maar net op funda stond.... hoe naief...
Toen we klaar waren met de bezichtiging hebben we gelijk een bod uitgebracht. Maar er was ook nog een gezin die voor ons had gekeken. En die hadden ook gelijk een bod gedaan. Ik weet niet meer precies hoe het gegaan is of wie eerst was, maar uiteindelijk hebben wij het huis gekregen omdat wij 100 euro meer hadden geboden
Dus de volgende keer als ik een huis echt echt echt heeeeel graag wil dan zou het best een optie kunnen zijn om gelijk te bieden...tenzij je natuurlijk ergens gelijk aan vast zit ofzo.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Wij hebben bij ons oude huis ook gelijk een bod gedaan na bezichtiging. We waren met 3 partijen en we waren gelukkig de eerste die boden. De anderen deden later op de dag een bod, maar toen was het al aan ons verkocht.
Ik zou zelf geen bod doen voor de bezichtiging, dan gelijk daarna als jullie het echt wat vinden. Ik vind zelf foto's er op funda vaak alles mooier maken, dan kan het best nog wel tegenvallen als je het huis bekijkt.
Wij hebben trouwens bij ons huidige huis ook in het voorlopig koopcontract opgenomen de voorwaarde tot ontbinding als er wat uit het bouwkundig rapport zou komen.
Ik zou zelf geen bod doen voor de bezichtiging, dan gelijk daarna als jullie het echt wat vinden. Ik vind zelf foto's er op funda vaak alles mooier maken, dan kan het best nog wel tegenvallen als je het huis bekijkt.
Wij hebben trouwens bij ons huidige huis ook in het voorlopig koopcontract opgenomen de voorwaarde tot ontbinding als er wat uit het bouwkundig rapport zou komen.
Tiara- Kletskop
- Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10
aanitaa schreef:Wij hebben bij ons oude huis ook gelijk een bod gedaan na bezichtiging. We waren met 3 partijen en we waren gelukkig de eerste die boden. De anderen deden later op de dag een bod, maar toen was het al aan ons verkocht.
Dat zullen wij ook zeker doen mocht het wat zijn!
Wij zijn net bij dit huis gaan kijken :
http://www.jaap.nl/te-koop/zuid+holland/oost-zuid-holland/boskoop/2771xc/nieuwstraat+16/9592893/fotos-video
Heel ander soort huis, er zijn 2 kids die een kamer dan moeten delen ( tenzij we de schuur die echt huge is zouden isoleren en ombouwen tot kamers...) , heel leuk huis met grote tuin maar er moet echt een hoop "groots" aan gebeuren qua fundering en gescheurde muren enzo. Van binnen is het , vooral beneden echt een plaatje. Dit gaat het niet worden voor deze prijs iig.
@sloot: Nee dat vind ik niet echt eng met 4 kids (2 al wel op zwemles), mits je maatregelen neemt om preventief te voorkomen. Nu is de tuin "open" naar de sloot toe. Ik zou het afsluiten met een hekje iig.
@pussycat: Zo dan had je geluk! Ook echt 100 euro! Wij zitten ook al een beetje te bedenken wat we evt kunnen bieden in welke situatie zodat we wellicht direct een bod kunnen uitbrengen.
@aanitaa: Die ontbindende voorwaarde zal er hier ook zeker inkomen en wat je zegt, op Funda lijkt alles mooier
Roodkapje- Prater
Wauw, dat huis waar jullie nu wonen! (ofja, jullie buren)
Hoe laat gaan jullie vandaag bij het huis van je openingspost kijken?
Of heb ik daar overheen gelezen...
Hoe laat gaan jullie vandaag bij het huis van je openingspost kijken?
Of heb ik daar overheen gelezen...
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Pfoe, waarom willen jullie uit jullie huis weg, wat prachtig zeg! Zou het zo over willen nemen, ook helemaal mijn stijl
Ben benieuwd hoe de bezichtiging is, zou inderdaad pas na de 1e of misschien een 2e keer bieden, je weet nooit wat je anders achteraf misschien nog tegen komt en nu kan je er dan rekening mee houden in je bod (bijv. verbouwingskosten e.d.)
Super spannend! Veel succes!
Ben benieuwd hoe de bezichtiging is, zou inderdaad pas na de 1e of misschien een 2e keer bieden, je weet nooit wat je anders achteraf misschien nog tegen komt en nu kan je er dan rekening mee houden in je bod (bijv. verbouwingskosten e.d.)
Super spannend! Veel succes!
mii_joyce- Fluisteraar
- Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Je zegt het mooi Roodkapje: het is niet oud, maar ook niet modern. Ik wist niet dat jullie verbouwplannen hadden en met vier kinderen is het natuurlijk wel ideaal met zoveel kamers. Maar ooh, wat hebben jullie nu een mooi huis!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Hoe was de bezichtiging?
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Jaaa ik ben ook weg op ons huidige huis maar juist omdat we graag verbouwen is een huurhuis gewoon geld weggooien.. We huren dit mega huis ( schrik niet ) voor maar 640 euro per maand! Dus dat zal wel even slikken worden dalijk als we hypotheekkosten krijgen die een stuk hoger liggen
We hadden de bezichtiging om 17.15. Het was een hele informele bezichtiging, de huidige bewoners waren thuis en hebben mijn man op zien groeien ( mijn schoonmoeder woont 5 huizen verder in het andere blok al sinds hij er is). Het huis is eigenlijk zoals op de foto's maar misschien nog wel mooier. De ruimtes zijn groter als het lijkt, vooral de badkamer viel erg mee. Dit zou de badkamer dan worden voor de kinderen en zouden we voorlopig toch zo even laten zodat we de extra badkamerkosten kunnen gebruiken voor een 2e bad/waskamer beneden. En die tuin <3 Laat het maar weer voorjaar worden Qua verbouwing zouden we beginnen met keuken, vloeren en 2e bad/waskamer en de garage iets uitbouwen verder de tuinkamer in zodat mijn man iig genoeg ruimte heeft om aan zijn auto te werken en nog een werkbank en kasten kan bouwen.
We waren beide enthousiast, alleen de makelaar was heel raar. Die liep echt alles in dat huis af te kraken waar die mensen bij waren. Over hoe die mensen hun eettafel beter hadden kunnen neerzetten, dat ze niet begrijpt dat die mensen zoveel prulletjes hebben (wat niet echt zo was hoor, viel reuze mee) etc... Ze woont zelf in een mega villa hier op 200 meter van ons huis dus wellicht was dit haar te min ofzo maar ze doet wel dienst voor de verkopende partij dus dat vonden wij wat vreemd. We zijn lekker frietjes gaan halen bij de snackbar en hebben samen met mijn moeder nagepraat en later nog even samen. Ook mijn schoonmoeder opgebeld om te vragen of ze het "erg" zou vinden als we dichtbij zouden komen wonen. Ooit woonden we al op 300 meter maar dit is echt om de hoek.
We hoorden bij het weggaan van de huidige bewoner dat hij morgen bij de bezichtiging van andere mensen niet aanwezig zou zijn dus we "moeten" snel beslissen wat we willen.
Mijn man is nu nog even onofficieel langs die mensen. Even praten over het huis en over vroeger en even polsen wat zij van ons eventuele bod zouden vinden en of zij het dan van de markt zouden halen etc en de evt. opleverdatum. De huidige bewoners verhuizen trouwens ook nog geen 100 meter verderop in een nieuw appartementencomplex.
Hij is al meer dan een uur weg dus eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig!
We hadden de bezichtiging om 17.15. Het was een hele informele bezichtiging, de huidige bewoners waren thuis en hebben mijn man op zien groeien ( mijn schoonmoeder woont 5 huizen verder in het andere blok al sinds hij er is). Het huis is eigenlijk zoals op de foto's maar misschien nog wel mooier. De ruimtes zijn groter als het lijkt, vooral de badkamer viel erg mee. Dit zou de badkamer dan worden voor de kinderen en zouden we voorlopig toch zo even laten zodat we de extra badkamerkosten kunnen gebruiken voor een 2e bad/waskamer beneden. En die tuin <3 Laat het maar weer voorjaar worden Qua verbouwing zouden we beginnen met keuken, vloeren en 2e bad/waskamer en de garage iets uitbouwen verder de tuinkamer in zodat mijn man iig genoeg ruimte heeft om aan zijn auto te werken en nog een werkbank en kasten kan bouwen.
We waren beide enthousiast, alleen de makelaar was heel raar. Die liep echt alles in dat huis af te kraken waar die mensen bij waren. Over hoe die mensen hun eettafel beter hadden kunnen neerzetten, dat ze niet begrijpt dat die mensen zoveel prulletjes hebben (wat niet echt zo was hoor, viel reuze mee) etc... Ze woont zelf in een mega villa hier op 200 meter van ons huis dus wellicht was dit haar te min ofzo maar ze doet wel dienst voor de verkopende partij dus dat vonden wij wat vreemd. We zijn lekker frietjes gaan halen bij de snackbar en hebben samen met mijn moeder nagepraat en later nog even samen. Ook mijn schoonmoeder opgebeld om te vragen of ze het "erg" zou vinden als we dichtbij zouden komen wonen. Ooit woonden we al op 300 meter maar dit is echt om de hoek.
We hoorden bij het weggaan van de huidige bewoner dat hij morgen bij de bezichtiging van andere mensen niet aanwezig zou zijn dus we "moeten" snel beslissen wat we willen.
Mijn man is nu nog even onofficieel langs die mensen. Even praten over het huis en over vroeger en even polsen wat zij van ons eventuele bod zouden vinden en of zij het dan van de markt zouden halen etc en de evt. opleverdatum. De huidige bewoners verhuizen trouwens ook nog geen 100 meter verderop in een nieuw appartementencomplex.
Hij is al meer dan een uur weg dus eigenlijk ben ik ook heel nieuwsgierig!
Roodkapje- Prater
Oeh spannend zeg dat hij nu langs is! Handig dus dat hij ze al kent.
Ik vind hem zelf niet helemaal super, maar jullie zo te horen wel, dus ik hoop heel erg voor je dat hij met super nieuws terug komt!
Ik vind hem zelf niet helemaal super, maar jullie zo te horen wel, dus ik hoop heel erg voor je dat hij met super nieuws terug komt!
Viva- Kletskop
Oh spannend. Hopelijk heeft je man zo goed nieuws
Ella- Ratel
Wbt je huurkosten: ik weet natuurlijk niet wat jullie verdienen, maar als jullie teveel verdienen om eigenlijk in de sociale huursector te wonen gaan die kosten ook elk jaar schrikbarend omhoog hé vanaf 2013!
Die huur die blijft stijgen tot de top wat ze mogen vragen of basis van het puntenstelsel. Er is dus best een kans dat als jullie boven de sociale huurgrens zitten wbt inkomen de huur zo ver zal stijgen dat er vrij weinig verschil meer zit tussen de huur die je zou betalen voor jullie huidige woning en de hypotheekkosten van de nieuwe woning.
Die huur die blijft stijgen tot de top wat ze mogen vragen of basis van het puntenstelsel. Er is dus best een kans dat als jullie boven de sociale huurgrens zitten wbt inkomen de huur zo ver zal stijgen dat er vrij weinig verschil meer zit tussen de huur die je zou betalen voor jullie huidige woning en de hypotheekkosten van de nieuwe woning.
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Annie24 schreef:Wbt je huurkosten: ik weet natuurlijk niet wat jullie verdienen, maar als jullie teveel verdienen om eigenlijk in de sociale huursector te wonen gaan die kosten ook elk jaar schrikbarend omhoog hé vanaf 2013!
En dat is de hoofdreden waarom we zijn gaan zoeken! We gaan er elk jaar 6.5% plus inflatie op achteruit qua huurkosten. We verdienen net boven die grens...
We hebben via de email laten weten dat we een bod willen doen aan de makelaar en gaan haar morgenochtend ook nog even bellen. Volgende week wellicht onze 1e en laatste kerst in dit huis.
Roodkapje- Prater
Rare vraag, maar als jullie buren het huis hebben kunnen kopen, kunnen jullie dan de woningbouw niet vragen of het bespreekbaar is jullie huidige huis te kopen?
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Pompoen schreef:Rare vraag, maar als jullie buren het huis hebben kunnen kopen, kunnen jullie dan de woningbouw niet vragen of het bespreekbaar is jullie huidige huis te kopen?
Is geen rare vraag...
Er zijn 4 van deze huizen gebouwd. Ze zouden allemaal in de verkoop gaan. Er zijn er maar 2 van verkocht. Onze woningbouw heeft in een contract met de gemeente waarbij ze tig miljoen euro lenen van de gemeente om dit nieuwbouwstuk neer te kunnen zetten in de voorwaarden laten zetten dat ze dit huis en de ander die niet verkocht is alleen mogen verhuren en dus niet later nog verkopen omdat ze dan over de rug van de gemeente ( de lening die ze hebben afgesloten) winst kunnen maken.
Wij hebben in september een brief ontvangen dat wij ons huis konden kopen maar de gemeente heeft daar geen toestemming voor gegeven omdat het dus anders is opgenomen in het contract. Heel jammer voor ons want de woningopname was al geweest en we zouden ook nog korting krijgen van 10 %. Daarna zijn wij zelf gaan doorzoeken naar andere huizen.
@viva: ik snap het wel hoor dat het misschien niet Het huis zou zijn voor vele. Ik had zelf als wij 2 kinderen hadden gehad ook een heel ander huis gekocht ( zoiets als wat wij vanmorgen hebben bezichtigd gok ik! Ik hou van de charme van die oude huizen...) We moeten gewoon wel reeel blijven en bedenken dat die 4 kleine kindjes ook gewoon grote mensen worden en wij ze dalijk ook een leuke kamer willen bieden als ze 15 zijn en dan niet verplicht samen op 1 kamer moeten slapen.
Roodkapje- Prater
Maar jullie kunnen het vast wel heel leuk maken! Hoe was het gesprek nu? Vonden ze jullie bod iets?
Viva- Kletskop
Het gesprek was blijkbaar gezellig want hij was een tijdje weg. Even op de koffie geweest en even besproken hoe wij en zij de makelaar vonden overkomen, wanneer zij eruit willen/ moeten voor hun nieuwe woning, of er nog onderhandelingsruimte zit etc.
De verkopende partij meldde ons dat zij recht op gunning hebben en dat je niet per se de hoogste bieder hoeft te zijn om het iemand te gunnen. Daar kan je natuurlijk nooit helemaal van op aan want als iemand 178000 biedt en de ander de vraagprijs kiezen ze vast voor de vraagprijs.
Er was gister voor ons ook nog een stel geweest die ook erg geinteresseerd was en vandaag waren er ook nog 2 bezichtigingen. We hebben een bod uitgebracht maar de makelaar had van de verkopers doorgekregen dat ze vandaag niet gestoord konden worden ivm vergaderingen en spreekuur (arts). Ze heeft dus het bod pas tegen 17 uur kunnen doorgeven aan de verkopende partij.
We hebben rond half 6 wel allemaal papieren via de email ontvangen zoals koopakte van huidige bewoners van de bewoners ervoor. Overnamelijst, akte van aankoop extra stuk tuin etc.
Ik weet niet of dat standaard is dat je dat krijgt als je een bod uit brengt ?Ik vond het zelf best raar want je ziet alle persoonlijke info van die personen al en ook bijv. wat zij betaald hebben voor het huis waar wij nu op bieden ( en dat is niet leuk om te zien hahaha... ik hoop dat het ons huis wordt en het 27 jaar later ook zoveel meer waard wordt!)
We hebben voor de zekerheid donderdag al wel een afspraak gemaakt bij onze hypotheekshop voor als het bod wordt geaccepteerd dat er een afspraak staat zodat de aanvraag voor de hypotheek nog voor de kerst de deur uit kan ( niet dat iemand daar nog naar kijkt gok ik maar wij zijn zelf na kerst weg en anders zou het pas in het nieuwe jaar er van komen). We hebben aangegeven max 7 weken nodig te hebben om de hypotheek rond te krijgen, volgens de makelaar is dit gemiddeld.
Morgen dus een hele spannende dag! Ik zal er zelf weinig van meekrijgen want ik werk nu en lig overdag dus lekker te slapen. Maar ik hoop dat ze niet te lang wachten met het goede of slechte nieuws want ik kan slecht tegen onzekerheid .
De verkopende partij meldde ons dat zij recht op gunning hebben en dat je niet per se de hoogste bieder hoeft te zijn om het iemand te gunnen. Daar kan je natuurlijk nooit helemaal van op aan want als iemand 178000 biedt en de ander de vraagprijs kiezen ze vast voor de vraagprijs.
Er was gister voor ons ook nog een stel geweest die ook erg geinteresseerd was en vandaag waren er ook nog 2 bezichtigingen. We hebben een bod uitgebracht maar de makelaar had van de verkopers doorgekregen dat ze vandaag niet gestoord konden worden ivm vergaderingen en spreekuur (arts). Ze heeft dus het bod pas tegen 17 uur kunnen doorgeven aan de verkopende partij.
We hebben rond half 6 wel allemaal papieren via de email ontvangen zoals koopakte van huidige bewoners van de bewoners ervoor. Overnamelijst, akte van aankoop extra stuk tuin etc.
Ik weet niet of dat standaard is dat je dat krijgt als je een bod uit brengt ?Ik vond het zelf best raar want je ziet alle persoonlijke info van die personen al en ook bijv. wat zij betaald hebben voor het huis waar wij nu op bieden ( en dat is niet leuk om te zien hahaha... ik hoop dat het ons huis wordt en het 27 jaar later ook zoveel meer waard wordt!)
We hebben voor de zekerheid donderdag al wel een afspraak gemaakt bij onze hypotheekshop voor als het bod wordt geaccepteerd dat er een afspraak staat zodat de aanvraag voor de hypotheek nog voor de kerst de deur uit kan ( niet dat iemand daar nog naar kijkt gok ik maar wij zijn zelf na kerst weg en anders zou het pas in het nieuwe jaar er van komen). We hebben aangegeven max 7 weken nodig te hebben om de hypotheek rond te krijgen, volgens de makelaar is dit gemiddeld.
Morgen dus een hele spannende dag! Ik zal er zelf weinig van meekrijgen want ik werk nu en lig overdag dus lekker te slapen. Maar ik hoop dat ze niet te lang wachten met het goede of slechte nieuws want ik kan slecht tegen onzekerheid .
Roodkapje- Prater
Dat wordt een spannende dag voor jullie. Hopelijk met een positieve afloop!
Ella- Ratel
Katrien- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12
Volgens mij ken ik deze huizen, ik ben er een aantal jaren geleden eens geweest bij een toenmalige vriend van mij, zijn moeder woont/woonde daar. Het zijn ruime huizen, dat is waar.
Maar ik zou ook niet bieden voordat je het gezien hebt.
Maar ik zou ook niet bieden voordat je het gezien hebt.
Gast- Gast
Weet je al wat meer?
Ella- Ratel
En en?
Ik weet niet of je dat normaal toegestuurd krijgt, wij hebben (bijna) een ex-huurhuisje gekocht met 20% korting, die prijs stond vast...
Ik weet niet of je dat normaal toegestuurd krijgt, wij hebben (bijna) een ex-huurhuisje gekocht met 20% korting, die prijs stond vast...
Viva- Kletskop
Poeh spannend hoor! Ben benieuwd hoe het afloopt!
Wij hebben volgens mij toen niet alle papieren gezien van huidige bewoners, maar ik weet het niet meer zeker.
Want ik wist wel wat de bewoners hadden betaald en dat ze dik in de schulden kwamen. Niet leuk inderdaad...
Maar of de makelaar dat nou gewoon vertelde of het heeft laten zien...
Hier ook een beetje spannend wij gaan zaterdag bij het huis kijken, maar ik twijfel of het wel wat voor ons is.
Wij hebben volgens mij toen niet alle papieren gezien van huidige bewoners, maar ik weet het niet meer zeker.
Want ik wist wel wat de bewoners hadden betaald en dat ze dik in de schulden kwamen. Niet leuk inderdaad...
Maar of de makelaar dat nou gewoon vertelde of het heeft laten zien...
Hier ook een beetje spannend wij gaan zaterdag bij het huis kijken, maar ik twijfel of het wel wat voor ons is.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Lady4 schreef:Ik heb de link bekeken en snap eerlijk gezegd jullie enthousiasme totaal niet. Dat is deels een kwestie van smaak natuurlijk. Maar op een huis wat toch al enigszins verouderd is qua keuken, badkamer, etc, zou ik zeker niet gaan bieden voordat ik het gezien zou hebben.
ik ben het hier wel mee eens en zou eerst gaan kijken voor je een bod doet.
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Bod op huis uitbrengen (update)
» Webwinkel vandaag besteld morgen in huis
» 2e bezichtiging
» Uitbrengen van een bod
» Verschil tussen ouderlijk huis en huidig huis
» Webwinkel vandaag besteld morgen in huis