Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Webwinkel vandaag besteld morgen in huis

+7
Blond
PrimaBella
loura
Rush
Atelier Madame
TukTuk
Discordia
11 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Webwinkel vandaag besteld morgen in huis Empty Webwinkel vandaag besteld morgen in huis

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 23:06

Vrijdag vertrek ik naar Barcelona op vakantie voor enkele dagen, maar m`n buik is nu zo`n groeispurt aan het maken dat er weinig kleding is die me nog past. Daarom zoek ik webwinkels met jurkjes e.d. die ik vandaag dan kan bestellen en dat het morgen in huis is.

Ik heb namelijk geen tijd om nog de stad in te gaan om nog kleding te shoppen. Hopelijk hebben jullie nog andere tips dan de wehkamp.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Webwinkel vandaag besteld morgen in huis Empty Re: Webwinkel vandaag besteld morgen in huis

Bericht  Discordia ma 28 mei 2012 - 23:07

Wie bestelt er nou een webwinkel?
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Webwinkel vandaag besteld morgen in huis Empty Re: Webwinkel vandaag besteld morgen in huis

Bericht  TukTuk ma 28 mei 2012 - 23:07

Neckerman misschien?
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 28 mei 2012 - 23:16

Wehkamp:

Bestelling geplaatst opBezorgdagBezorging
Maandag (voor 22.00 uur)Dinsdagtussen 8.00 en 20.00 uur
Dinsdag (voor 22.00 uur)Woensdagtussen 8.00 en 20.00 uur
Woensdag (voor 22.00 uur)Donderdagtussen 8.00 en 20.00 uur
Donderdag (voor 22.00 uur)Vrijdagtussen 8.00 en 20.00 uur
Vrijdag (voor 22.00 uur)Maandagtussen 8.00 en 20.00 uur
Zaterdag Dinsdagtussen 8.00 en 20.00 uur
Zondag (voor 22.00 uur)Dinsdagtussen 8.00 en 20.00 uur

Dus als jij vandaag daar nog besteld moet je het zeker donderdag wel in huis hebben (of je laat het op een DHL punt bezorgen)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Rush ma 28 mei 2012 - 23:18

Misschien vindt ze gewoon niets leuk bij Wehkamp? Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 23:21

wehkamp vond ik niet echt iets geweldigs nee dus dacht misschien weten jullie nog andere webshops waarvan ik het bestaan nog niet afweet Webwinkel vandaag besteld morgen in huis 253468018

edit, en de website werkt nu bij mij ook niet goed. Krijg steeds foutmelding

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 23:25

Discordia schreef:Wie bestelt er nou een webwinkel?

Webwinkel vandaag besteld morgen in huis 394967 Webwinkel vandaag besteld morgen in huis 561177

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame ma 28 mei 2012 - 23:55

Oooh whahaha ik had niet gelezen dat Wehkamp niet mocht Laughing

Wat ik me denken: winkels als Hema en Scapino bieden de mogelijkheid om online te bestellen en het dan in de winkel op te halen. Kan je bijvoorbeeld snel uit je werk nog even langs gaan donderdag?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 28 mei 2012 - 23:57

nee dat is dus ook het dilemma, de stad is voor mij een half uur rijden en ik moet gewoon werken van 9u tot 18u. Maar anders was ik ook zo nog wel even de stad ingegaan.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 29 mei 2012 - 0:15

Zalando? Otto is iig te lange termijn..

Zie trouwens wel dat bij de hema geldt:

online betalen en thuisbezorgen
voor veel artikelen geldt: vóór 21.00 uur besteld, volgende dag thuisbezorgd

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  loura di 29 mei 2012 - 0:20

Nou Zalando zou ik niet proberen... Duurt een week bij mij. Volgens mij is Wehkamp de enige smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Rush di 29 mei 2012 - 0:28

Zalando heb ik wel altijd de volgende dag in huis.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 29 mei 2012 - 0:30

Of je zoekt op marktplaats iemand uit die in de buurt woont en veel positie kleding aanbiedt :d
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  PrimaBella di 29 mei 2012 - 0:31

Bij de V&D volgens mij ook!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Blond di 29 mei 2012 - 0:41

De Bijenkorf.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 0:49

sans-online.nl

Gast
Gast

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 1:10

thanks voor de tips, ga eens even kijken.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite di 29 mei 2012 - 4:59

Wehkamp neemt het ook niet zo nauw hoor. Ik heb vorige week woensdag wat besteld en nog niet in huis. Had de afspraak voor zaterdag gezet (aangezien het niet eerder kon in het keuze menu), vervolgens zaterdag zitten wachten (bezorgen tussen 9.00-13.00) maar niemand gezien!
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 5:39

Ook Zalando levert hier niet binnen de 2 á 3 werkdagen die ze voorschrijven dus daar zou ik ook niet op gokken.

Gast
Gast

Bericht  Gizmo di 29 mei 2012 - 6:40

Zowel Zalando als de Wehkamp werken met Selektvracht, die zijn echt verschrikkelijk qua aflevering. Vaak genoeg meegemaakt dat er wel aflevering is ingepland maar dat ze gewoon niet komen. Ligt dus niet aan Zalando en Wehkamp zelf.

Wehkamp heeft op dit moment zelf geloof ik wel vertraging. Heb gister een bestelling geplaatst, en bij de afronding kreeg ik de melding dat door drukte aflevering pas donderdag op zijn vroegst kon.

TO, misschien via het forum of marktplaats nog wat op de kop tikken, dat iemand het snel kan versturen?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  SnowWhite di 29 mei 2012 - 6:50

Klopt! Zowel Selektvracht als PostNL is niet om over naar huis te schrijven. Maar daardoor zijn de bedrijven wel de dupe.
Ook al kunnen de bedrijven er niets aan doen, 'vandaag besteld morgen in huis' is dus in de meeste gevallen niet altijd even waar. En heb je dus een bezorgafspraak gepland, dan is het de vraag of ze komen opdagen. Erg vervelend, want online shoppen is soms zo makkelijk (voornamelijk omdat het veel overzichtelijker is dan in de winkel).
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Gast di 29 mei 2012 - 20:08

nou dames, ik heb gisteren gezocht op internet maar weinig kunnen vinden. Dus heb morgenmiddag nog maar een middagje vrij gevraagd zodat ik nog ff wat kleding kan shoppen.

Gast
Gast

Bericht  Rush di 29 mei 2012 - 20:12

Selektvracht heeft dit weekend ook een enorme storing gehad. Als het goed is wordt er vanaf vandaag weer 'normaal' bezorgd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin di 29 mei 2012 - 20:35

Ah dat zou verklaren waarom m'n pakjes er nog niet zijn.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  loura di 29 mei 2012 - 22:46

Ik heb alleen maar problemen met Selekt Vracht en met PostNL nooit. Ik heb echt meerdere klachten ingediend over Selekt Vracht. Helaas is Zalando daar de Dupe van.. Ze hebben mij wel verteld dat ze bezig zijn over te stappen naar PostNL. Volgens mij is DHL het snelst.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: