Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen? Empty Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen?

Bericht  Ringling wo 9 feb 2011 - 1:57

Ben bijna klaar met mijn WO studie bestuurskunde en zoek een organisatie om mijn onderzoek uit te voeren. Ik heb al een heel onderzoeksidee en nu zoek ik dus een bedrijf die geinteresseerd is.

Hoe hebben jullie dit aangepakt?

Achteraf had ik misschien beter eerst een organisatie kunnen regelen en vervolgens een onderwerp maar ik wil zo graag dit onderwerp en dus echt voor mezelf kiezen.

Alvast bedankt voor het antwoorden.

Ciao!
Ringling
Ringling
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen? Empty Re: Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen?

Bericht  Blond wo 9 feb 2011 - 3:08

Ik heb dit via de Universiteit geregeld. Wij hebben een stagebank, waar ik eigenlijk weinig soeps tegenkwam.

Mijn huidige stagebegeleider zocht iemand die het onderzoek kon doen waar ik op dit moment mee bezig ben. Zij mailde haar oud begeleider van de UU, en die stuurde haar mail door naar mijn stagecoördinator. Zij dacht meteen aan mij, en mailde de stageopdracht/thesisopdracht naar me op. Ik was meteen enthouiast en heb gesolliciteerd. Ik werd een week later aangenomen smile
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen? Empty Re: Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen?

Bericht  CrazyGrace wo 9 feb 2011 - 6:28

Rondgebeld en geinformeerd. Aangezien je een onderzoek wilt doen, is het heel anders dan bv een meeloopstage. Dus ik zou gewoon stappen naar het bedrijf waar je het graag zou willen doen en het voorstellen.
CrazyGrace
CrazyGrace
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen? Empty Re: Hoe zijn jullie (WO-ers) aan een afstudeerplek gekomen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum